Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Jij ook al vroeg Anneke! Ik ook. Moet om 10 voor 7 met de trein, 8 uur beginnen. Werk in een zkh en het spreekuur begint om 8 uur.

Wat een leuke shirtjes heb je voor je kindjes! Leuk idee hoor!

Ik ga ook snel weer verder! Anders kom ik in tijdnood! Alleen had graag nog even in bed willen liggen...Dochterlief vannacht nog een fles gegeven. Ze slaapt normaal gewoon door, maar was gisteren niet 100% fit. De laatste fles wilde ze dan ook niet met gevolg dat ze niet vannacht honger had. Nouja, maar veel koffie drinken!!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Liessie, oké thanks, ronde 1 dus...
    Alhoewel, we letten net als Ninja de komende 2 maanden nog even op en vanwege een 'luxeprobleem' zoals Ninja, maar ook omdat mijn lijf nog niet top voelt...
    Als het lichamelijk goed voelt voor jullie zo snel een derde, dan voelt het goed :)...

@ Nika, succes met de drukte op je werk!
    En ja inderdaad gezellig, zoveel kletsers!!

@ Ninja, geweldig toch! Dat luxeprobleem!

@ zorgen maken... Hier ook hoor... Bij nr2 totaal niet, alleen tijdens de zwangerschap... Nu praat ik dagelijks wel met manlief over de voors en tegens..

@ Anneke, superleuk die shirts!!
    En ik wist niet van je vmk... Dat zal idd ook wel extra door je hoofd spoken nu....

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Liessie, oef... Dat is zwaar n gebroken nacht... Veel succes vandaag!!

Anneke en Liessie dus ook vroege vogels!! Hier doordeweeks ook om 5u de wekker... (Nog n beer op de weg of zwanger zijn/3de kindje wel te doen gaat zijn... Maar goed, slaap tekort krijgen we sowieso, dus weg met deze beer ;) )

Net braaf weer m'n foliumzuur geslikt... Even m'n laatste thee nog doen en dan eens met m'n strijk- en wasopvouw-marathon beginnen...

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    liessie welkom! en wat een leuk verschil! Hetzelfde als hier ;) Dochter is van jan 2010 zoon van okt 2012 (dus bijna 6 mnd) hihi.

Meiden, ik ga straks ff naar huis testen..Denk dat ik zwanger ben..Voel me iig zwanger..hihi.. (misselijk, weeig bij opstaan, wattig in mijn hoofd, gevoelige tepels..)
    wat spannend weer ;)

mm ben erg benieuwd hoe mijn omgeving reageerd..vooral mijn schoonouders slaan stijf achterover. Ik hoop dat schoonmdr nog wel wil oppassen op 3..die apst elke donderdag op..

Tja en financieel: het word wel een dingetje: nog goedkoper leven (ik mag te graag geld uit geven..)

5. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ooohhh wat spannend Sumshine! Ben erg benieuwd!!!! En ik had idd gezien dat wij kwa leeftijden van onze kindjes vlakbij elkaar zitten! Leuk! Hoe gaat het met de jongste, loopt het allemaal lekker? En reageerde de oudste goed op haar broertje?

Succes met testen;)!

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Lucindaalice, als t bij jounu snel raak is ben je in dezelfde periode als van je andere twee kids..Weet je iig zeker dat dit je vruchtbare periode in t jaar is hahaha!

Hier zou ik als ik nu zwanger zou zijn in dec. uitgerkeend zijn.
    Van mijn dochter was ik oorpsornkelijk feb uitgerkend werd jan.
    van zoon november, werd oktober...
    allemaal rond hetzelfde najaar / winter tijdperk..
    balen geen kinderfeestjes in de zon! hahaha ;)

werkse vandaag allen! en ook voor die gene die thuisblijf moeder zijn want dat is ook verdomd hard werken :)

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sum, oooo spannend spannend!!!
    Jij dus eigenlijk ook al heel snel de beslissing genomen voor n 3de :)
    Denk niet dat het bij ons raak gaat zijn hoor, manlief wil echt nog even wachten. Ik zou het niet erg vinden, bij mij is het op welk moment dan ook welkom, maar het is w n feit dat m'n lichaam in de winter extra zwak is en m'n weerstand laag. Ik mocht van hem al wel stoppen met de pil om m'n cyclus op gang te krijgen, we zouden namelijk in 1ste instantie er pas vanaf juni voor gaan...

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sum, hoe laat ga je testen? En ga je dat hier meteen posten? Ben reuze-benieuwd!!!
    Je klinkt wel zwanger :), hoeveel dagen nod zit je?

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    *breekt in want heb al een derde kindje*

Lucin, wat lees ik nu........??? Moest vanochtend toevallig nog aan je denken!!!

*breekt uit*

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    morgenochtend ga ik testen en ik laat t wel weten hihi.

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ha inbreekster ;)!! Ik dacht al Goofy, jullie hebben er toch al 3 ;)? Of kom je kletsen voor nr4? ;)
    Je zal toch niet verbaasd zijn? We willen maar al te graag n groot gezin! Ook als m'n lichaam niet mee zou willen werken... Maar goed, we zullen zien hoe het loopt :)

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sum.... Ooooo, ik zag n reactie van je, ik denk jaaaaa testnieuws!! Maar je houdt het dus nog even spannend ;)... Zou zo leuk zijn als het raak is!!!

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @liessie: mede vroege vogel! Ja, ik heb ook kwart voor zeven de trein... Is vroeg, maar dan kan ik s middags mooi de kids weer ophalen bij de opvang!

@sumshine: spannend morgen, ik ga voor je duimen...

Hier alles goed. Wel de vermoeidheid herkend die bij mij bij het eerste deel van de zwangerschap hoort. Bleeuh!

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    neej sorry morgenochtend ga ik testen tot die tijd blijf ik kletsen hahaha!
    Anneke, wat vervelend van die moeheid, ik ken em! Het is dan wel zwaarder met twee kindjes! maar extra vroeg op bed ;)

hihi..ik vind t ook al erg spannend..zou t wel zou t niet?!...

15. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Sumshine! Je houdt de spanning er in! Ben superbenieuwd! Je hebt er een goed gevoel over toch?

Eerste werkdag van de week zit er weer op. Morgen weer en dan lekker een dagje vrij. Dan donderdag nog en daarna weekend! Ik werk 3 dagen in de week. Vind het soms best veel hoor, met 2 dagen zou ik ook tevreden zijn....

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik werk vier dagen in de week, voor het werk vind ik het heel fijn, voor mijn eigen balans zou ik wel een dagje minder willen. Na mijn zwangerschapsverlof ga ik dat denk ik ook lekker doen!

17. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Zo, eindelijk weer echt even tijd om te reageren na een megadruk weekend. Heerlijk genoten van het mooie weer en lekker in de tuin gewerkt. Ik kan tussendoor soms vluchtig even bijlezen op mijn telefoon, maar reageren lukt daar niet echt... Hier is wel lekker druk gekletst de afgelopen dagen. :) Gezellig dat het hier zo actief is!

Namen: Leuke namen hebben jullie kinderen! Onze kids heten L.a.y.l.a (Arabisch) en J.o.a.s. (Bijbels). Ik ben wel erg bezig met privacy etc, maar met de puntjes durf ik het eenmalig wel aan. Geen idee wat we zouden doen voor een volgende. Ik heb wel namen die ik mooi vind, maar dat wil nog wel eens wijzigen met een zwangerschap ;).

Kamers: Wij hebben hier een echt luxeprobleem, ons rijtjeshuis is namelijk in de hoogte gebouwd. Net als Nika hebben we vijf slaapkamers, daarnaast nog twee bergingen voor de was en dan nog een vliering. We hebben dus nog twee kamers over die nu logeerkamer en studeerkamer zijn. De derde krijgt de logeerkamer naast onze kamer op de eerste verdieping, de oudste twee slapen op de tweede verdieping. Het huis is dus helemaal klaar voor gezinsuitbreiding waar we van hopen dat het ons gegund is.

Financien: Hier houden we dat ook goed in de gaten iedere maand. We hebben zelfs een begroting, realisatie en jaaroverzicht. Soms een beetje veel van het goede, maar zo houden we er wel goed zicht op. Nu is het soms wel krap, maar dat is vooral vanwege de verhuizing die wat onvoorziene uitgaven met zich meebracht. Stiekem kijk ik ook wel naar wat kleine aanvullingen die ik graag zou halen voor onze baby-uitzet, het blijft zo ontzettend leuk.

Foliumzuur: Ik ben braaf begonnen, maar vanochtend was ik het in alle hectiek toch weer vergeten... Het zit absoluut nog niet in mijn systeem.

Vroege start: Doordeweeks begint hier ook ook elke dag om half zes. Ik start dan rustig op, want ik ben absoluut geen ochtendmens. Vanaf half zeven zijn de kids ook wakker en begint de ochtendrace. Gelukkig maar twee dagen echte stress als de kids naar het kdv gaan, de rest is wat relaxeder. In het weekend meestal een dag uitslapen en dat is echt genieten. :)

Werken: Ik werk 3 dagen in de week. Eerst was dat 4, maar ik gebruik nu ouderschapsverlof. En met een derde wil ik misschien wel naar 2 dagen als we het dan financieel nog redden. Ik vind mijn werk niet leuk. Het liefst zou ik een paar jaar thuis zijn bij de kids en dan weer aan de studie. Dat blijft wel een droom...

Liessie: Welkom! Leuk dat je meeschrijft! Je kindjes zullen lekker weinig schelen in leeftijd, pittig, maar ook erg leuk lijkt me!

Nika: Drukke weken voor jou! Wel fijn dat je een vakantie in het vooruitzicht hebt, lekker hoor om naar Turkije te gaan. Ook wel spannend dat je menstruatie in zicht komt en jullie dan gaan beginnen. Is het moeilijk om te stoppen met je medicatie of levert dit voor jou geen problemen op?

Anneke: Ontzettend mooie kinderwagen! En de eerste zwangerschapklachten zijn er dus ook al. Vooral die vermoeidheid lijkt me ontzettend pittig met twee kids. En leuk idee van die twee t-shirts, dat moet de boodschap vast goedmoverbrengen. Weet je al wanneer je voor het eerst naar de vk mag of een echo hebt?

Lucindalice: Jullie zijn dus ook al begonnen! Spannend hoor. Een kamer uit twee verdiepingen en een vide is erg bijzonder en dat vinden kids waarschijnlijk ook wel erg gaaf hoor.

Liedel: Spannend hoor dat de knoop nu definitief hoor is en jullie al onveilig hebben 'geklust'. Heel sterk en mooi dat je je gevoel volgt!

Ninja: Wat leuk en bijzonder dat je een bevriend stel hebt dat zo gelijk met jullie opgaat en dat jullie zoveel aan elkaar hebben en kunnen delen.
    Gaan jullie vaak naar Disneyland? Ik ben er nog nooit geweest, maar hoop er ooit toch heen te kunnen. Maar nog twee maanden de tijd om fefinitief de knoop door te hakken.

Sumshine: Wat ontzettend spannend zeg! De klachten zijn er en het zou dus kunnen. Je houdt ons wel in spanning zeg, ik ben benieuwd wat de test zegt.

Misschien maar we eens de lijst er bij pakken en updaten nu zoveel meiden de knoop hebben doorgehakt? Weet iemand trouwens hoe het met Lov is? Ze schreef eerst mee, maar ze is al even stil nu. Ik hoop dat alles goed met haar is.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Zo Nonnie, wat een mega-reactie, wat leuk!!! Heb ik gelijk even n update gehad ;)
    Wat n mooie namen hebben je kids.
    Jij ook al zo'n vroege vogel! Dacht dat ik altijd absurd vroeg was, maar ik ben dus echt niet de enige :)

@ Anneke, fijn als je straks na je verlof minder kan gaan werken!

@ Liessie, 2 dagen werken zou mij ook ideaal lijken!

Grrrr... Ik kan nog steeds niet op internet, echt frustrerend. Ik wil graag wat langere reacties kunnen tikken dan wat ik nu op m'n telefoon doe.
    Vandaag weer discussie gehad met manlief over de indeling van de slaapkamers. Wellicht gaan we zelf de vide-kamer in gebruik nemen, zodat ik was op de vide uit kan hangen en daar kan strijken, moeilijk moeilijk, moeilijk, what to do?
    Baal ook n beetje, m'n wasmachine staat op het punt om het te begeven en hij is nog geen 3 jaar oud!!!

@ Sumshine, o, ik ben al zo benieuwd!!

Welterusten alvast voor iedereen!

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Sumshine succes met testen!!!!

20. Lucindalice