Foliumzuur zit ook nog niet echt in mijn systeem! Zit nu op m'n werk en bedenk me ineens dat ik m'n pilletje ben vergeten vanmorgen! Dan vanavond maar als ik thuis ben! Sumshine! Benieuwd, benieuwd, benieuwd!!!
@ Liessie, ik heb de pot foliumzuur naast m'n thee staan, neem 's ochtends altijd n kop, dus dan moet ik dat potje foliumzuur wel eerst nemen misschien n tip?
goeiemorgen meiden, helaas was de test hier negatief. Gewoon ff overtijd zal wel met t ontzwangeren te maken hebben. (wati k de eerdere maanden niet had) Ene kant natuurlkiljk jammer, andere kant beter. heb ik nog ff de tijd om puntjes op de i te zetten nog paar kilos af te vallen enzo haha.
@ Sum, jammer! Maar wel fijn dat je het positieve ervan in kan zien, of nou ja positief, ik bedoel je streven naar gewichtsverlies en de puntjes op de i. Hoeveel cycli heb je nu inmiddels gehad en wat was hun duur? Misschien testte je te vroeg? Anders hopelijk snel ongi en nieuwe ronde nieuwe kansen!
Oh jammer sum! Hoop dat je dan maar snel je ongi hebt, dan kan je weer verder he? Hier ongi bijna voorbij, wil eigenlijk al wel beginnen omdat het de vorige 2x ook relatief lang duurde voor ik zwanger was en gezien mijn leeftijd kan het nu ook weleens lang duren. Aan de andere kant als het wel meteen raak zou zijn, dan heb ik rond de verhuisdatum echt een probleem. Door het hoge risico op te lage bloeddruk kan ik dan dus wrs helemaal niks..... Pffffff. Het verlangen begint echt weer te groeien!
@ Sum, dan is het idd wel 'gek' dat je nu al op 32 zit... @ Guapetona, jij dus ook al flinke kriebels! Hier hoogzwanger verhuisd met zware bi... Was niet praktisch, maar goed ik was al lang blij dat we konden verhuizen en dat ik n kindje mocht krijgen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
@Sun: kwam ff spieken vanaf mijn werk...jammer.. Nu weer aan de arbeid, zal even een 'strenge blik' de klas inwerpen
Sumshine: Jammer dat de test negatief was en je nu zo'n onduidelijkheid hebt over je cyclus. Wel knap hoor dat je er zo positief in staat. Bedankt trouwens voor jullie foliumzuur reminder . Ik ben het vandaag niet vergeten door jullie posts! Guapetona: Je gevoel is herkenbaar hoor. Als wij er voor gaan komen we de eerste maand ook ongelukkig uit. Maar dat risico nemen we omdat de kans eigenlijk niet heel groot is dat het gelijk raak is. Gemiddeld duurt het zes maanden tot een jaar voordat het lukt. Maar het verlangen wordt zo zeker aangemoedigd.
@ Nonnie, haha, fijn dat we je aan je foliumzuur hebben kunnen herinneren! @ Liedel, o wat leuk! Je staat dus voor de klas! Ik twijfel ook wel eens om het onderwijs in te gaan. Grrrr.... M'n wasmachine is stuk aan het gaan... Baal ervan, hij is nog geen 3 jaar oud!!!
balen lucindaalice toevallig ook een whirlpool..dat hadden wij nl die ging ook binnen drie jaar stuk. heb nu die samsung eco bubble gekocht...geweldig ding! Hoe issie verder met meiden?
@ Sum, nee n Panasonic... Krijgen gelukkig wel n tegoedbon met restwaarde (al weet ik niet hoeveel dat is...) Denk dat ik nu voor n Miele wil gaan...
@ Sum, maar als het zich terugbetaald is het wel oke toch? Hopelijk krijgen we n groot gezin, dus zal nog veel wasjes moeten draaien
jazeker je hebt helemaal gelijk! Wij wouden geen 1000 euro aan een wasmachine uitgeven omdat de droger ook op zijn eind was en de stofzuiger. Dus hebben een goede tweede keus gekocht en een nieuwe stofzuiger en nu is de droger dus stuk d us moeten we een droger..haha
Hallo allemaal, @Xnonnie: op zich is de vermoeidheid nu nog goed te hanteren hoor, hoop dat het niet al te erg wordt. Op 8 mei heb ik intake bij de verloskundige en 15 mei mijn eerste echo. Zin in!!! @Sumshine: jammer meid, zal inderdaad even je hormoonhuishouding zijn die weer goed op gang moet komen. @Guapetona: leeftijd zegt niet altijd alles hoor, ik ben nu ook 34 en toch was ik snel zwanger. Ben me nu trouwens wel extra bewust van de risicos, maar dat komt ook met name doordat het vorige maand mis is gegaan. Vandaag minder vermoeid gelukkig, wel ontzettend opgezwollen, maar goed dat is niet anders. Wordt nog lastig om het nog een maand te verstoppen!
@ Anneke, fijn dat je de eerste data al hebt! Je buikje groeit al flink dus! @ Sum.....o das balen! Altijd zo rot als er iets stuk gaat in huis.... Ik ben nu 31 en voel mezelf al 'oud'.... Al is dat niet echt oud natuurlijk , maar het voelt wel alsof ik haast moet maken....
Lucin & Xnonnie, ik ben 39, bijna 40 dus wel iets ouder, zoniet de oudste hier in dit topic . Bij de eerste duurde het 15 mnd, bij de 2e 9mnd, en bij de 3e? De VK zegt dat ik er rekening mee moet houden dat er een veel groter risico op miskramen is, dus dan duurt het ook langer daardoor. Heb ik tot nu toe ("knock on wood") nooit meegemaakt gelukkig. Wat ik nu wel weet, en bij de 1e twee was ik mij daarvan helemaal niet zo van bewust, is dat mijn ei-sprong eigenlijk meteen na mijn menstruatie is, en dat ik bij beide -toeval of niet- onder een bepaald gewicht was (waar ik nu zelfs 5 kilo onder zit). Daarom denk ik juist dat ik weleens veel sneller zwanger zou kunnen worden dan de 1e twee keer... Bovendien heb ik in de laatste zw zoveel last gehad van te lage bloeddruk, dat ik he-le-maal niks kon. Manlief deed alles: koken, wassen, strijken, opruimen, afwassen, en niet te vergeten alles met de kinderen. Aan mij had hij letterlijk niks! Ik ben met 23 wk thuis komen te zitten, en was ong. 4 mnd aan huis én bed gekluisterd.