Ah lov dat is echt om verdrietig van te worden. Ik duim voor je hoor!! Nonnie, leuk dat je meeschrijft! Spannend, binnenkort echt beginnen! Sunshine, dat lijkt me inderdaad lastig, het 'startmoment' kiezen als je verwacht dat het lang duurt. Hoop natuurlijk voor jullie dat het dit keer sneller raak zal zijn! Onze eerste was een hele welkome verrassing, eigenlijk net voordat we hadden willen beginnen bleek ik al zwanger te zijn, en van de tweede was ik na vier rondes zwanger. Geen klagen dus hier qua 'afwachten', al vind ik het wel weer spannend. Want wie zegt dat het nu weer zo makkelijk gaat? Het blijft afwachten.
@Lov: een vaag streepje is een goed teken, ik ga voor je duimen! Lijkt me inderdaad niet leuk om als enige over te blijven die nog niet zwanger is. Vervelend jouw miskraam, vooral omdat je lichaam zich dus nog wel zwanger voelde. Dat maakt het ook spannend als je straks weer zwanger bent, tenminste dat lijkt me wel. Denk ik voor mezelf ook wel, het haalt de zorgeloosheid er wat af.
Ja ergens ook weer niet ... Ik denk juist ....mijn lichaam heeft gedaan wat het moest doen. Ons kindje was niet gezond daar kon mijn lichaam niks aan doen. Dat is ...hoe cru dat ook klinkt....een foutje van de natuur een mk Dus ik vertrouw juist wel op mijn lichaam... Is misschien maar net hoe je ertegenaan kijkt hoor.....
Dat is wel een mooie insteek, misschien kan ik daar ook wel wat mee. Dank je! Is het ook een idee om een lijstje bij te gaan houden, wie hier mee kletsen en hoever we allemaal zijn met proberen?
Ja misschien wel.....mij geeft het echt een rust heb ook niet een sombere houding zoals sommige dat wel hebben na een mk en weer zwanger willen worden. Daarbij is het zonde om straks niet te genieten van je zwschap. Dit kindje verdient dat namelijk ook gewoon. Zeker maak maar een lijstje! Wat wil je erin....hetzelfde als altijd Lov23 - 29 jaar - derde kindje - 2e ronde na mk - nod 3 april
Ik ben ook niet somber hoor, maar denk dat ik het wel spannend vind om straks weer zwanger te zijn. Lov23 - 29 jaar - derde kindje - 2e ronde na mk - nod 3 april Annekevdz - 34 jaar - derde kindje - 1e ronde na mk - nod 8 april
ik had juist toen ik weer zwanger werd )van de tweede na de mk dat het idd wel spannender was maar toen kan ik de mk ook vergeten en een plekje geven. Eindelijk de rust dat het nog wel kon zeg maar! ... Hoe oud zijn jullie 1e2 kindjes??
Ja dat is ook zo sunschine! Dat kun je het idd echt afsluiten....want jaloers ben ik wel op anderen die zwanger worden. Dus als ik dan zwanger ben hoef ik dat niet meer te voelen en dan is het helemaal klaar.... Mijn meiden zijn 4,5 en 2,5
geeliciteerd Anneke met je zoon! Ik heb een dochter van 3 jaar en 2 maanden. en een zoon van 5 maanden.
Hoi meiden. Misschien kom ik ook meekletsen. Ik heb 2 zoons en wil heeeel graag nog een kindje. Helaas wil mijn man niet. 2 is voor hem genoeg Mijn wens en gevoel is zooooooo sterk..pffff maakt me soms wel verdrietig!
Meiden, ik vind het ook leuk om mee te kletsen! (Zie mijn banner) Durf er echter nog niet echt voor uit te komen, mensen in mijn omgeving vinden dat twee druk genoeg is en dat ik tevreden moet zijn met wat ik al heb... Herkennen jullie dat ook? Ook zijn we nog druk met ons nieuwe huis en stellen we dit " klussen" nog even uit! In mijn laatste zwangerschap was in nl grotendeels nutteloos door te lage bloeddruk. Kans is relatief groot bij een volgende zwangerschap, op herhaling daarom nog ff geduld bij ons. Nou meiden succes met zwanger worden.
Wat spannend Lov, een vaag streepje! Ik duim voor je dat hij duidelijker gaat worden! Ik kan me voorstellen dat het extra spannend is, maar ik vind het wel een mooie insteek, juist vertrouwen hebben in je lijf. Anneke, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en alvast een fijne dag zaterdag! Sucre, lastig lijkt me dat, als jij de wens heel sterk hebt maar je man niet. Mijn man zou (zegt hij nu) ook nog wel een vierde willen, maar voor mij is drie echt genoeg, dat voel ik heel sterk. We hebben daar nu soms al over, omdat ik het erg zou vinden als het op een later moment een grote teleurstelling zou worden. Ik hoop voor jou dat je man toch nog een andere mening krijgt! Guapetona, welkom hier! In mijn omgeving is het krijgen van meer dan twee kinderen niet zo raar, maar stoppen met werken, zoals ik dat graag zou willen, dat gaat lang niet iedereen begrijpen. Maar eigenlijk is het natuurlijk helemaal niet belangrijk wat andere mensen vinden. Heel veel succes bij de verhuizing! Mijn dochters zijn 4 en 1 (2 in mei).
Lov23 - 29 jaar - derde kindje - 2e ronde na mk - nod 3 april Annekevdz - 34 jaar - derde kindje - 1e ronde na mk - nod 8 april Nika12 - 31 jaar - derde kindje - in afwachting van 1e ronde eind april