heerlijk aant genieten meiden? Hier flink spierpijn van de bootcamp van gisteren, morgen ga ik weer hahaha! Lekkerrr... Hier, weer een fikse rekening, zag dat we rood stonden, en we hadden een caravan gekocht en nu dus weinig spaargeld nog. Zucht..Voelt zo niet fijn! En net ff getankt, ik schrik me elke keer kapot als ik benzine in onze auto gooi. Alles is verschrikkelijk duur geworden en we moeten echt onze uitgaven patroon aan gaan passen, maar dat vind ik zo lastig! Helemaal als we een derde willen, want zo word het niks natuurlijk. Hoe doen of gaan jullie dat doen? Wij sparen wel maar boeken ook vaak terug, hoe doen jullie dat?
Hallo, Vinden jullie t gezellig als ik kom meekletsen? Zal me beetje voorstellen; Ik ben een mama van 2 kleine jongetjes één van 29 maanden en één van 14 maanden oud en wij gaan deze maand ook voor een derde kindje. Ik ben 25 jaar en 6 jaar samen met mijn man waarvan pas/al 3,5 jaar getrouwd Aangezien t zwanger worden iedere keer nogal wat geduld vergt lijkt t me leuk om met anderen meiden mee te wachten tot t jubelmomentje
@ Sum, die financien zijn inderdaad lastig.. Hier echt een heel uitgebreid 'financienboekje' opgesteld waarin al precies staat wat we de komende maand verwachten uit te geven, dus ook de benzine etc. ingecalculeerd. Maar merk inderdaad wel dat alles zoooveel duurder wordt! Niet leuk meer... En rood staan lijkt me inderdaad heel erg naar voelen Hoe is het inmiddels met je spierpijn? @ Anneke, wow, mooie test!! @ MamavanT, welkom!! Jaaaaaaaaa, het shoppen was heerlijk!! Even lekker met mn mannetje weggeweest en goed kunnen slagen. Al was het nog te weinig naar mn zin en moeten we nog een keer terug.....
Bedankt meiden. Grappig lucindalice je oudste is een maandje na mijn oudste geboren en je jongste een maandje voor mijn jongste hihi Nov 2010 en feb 2012 hier dus Anneke mooie test!! Knalt ervanaf En wat goed dat je meedoet met mvm.
Lucindalice: leuk dagje gehad dus!!!!! Is genieten he! Vind het ook zo gezellig om met vriendlief samen te shoppen. Leuke momenten zijn dat! Anneke: prachtige test! Heerlijk! Hoop ook snel zo'n knaller te hebben. MamavanT: Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! Wanneer kun je testen? Sumshine: helaas herkenbaar verhaal kwa financieën....Wij moeten er ook echt beter om denken hoor. We kunnen veel zuiniger. Sparen schiet er soms ook bij in, en boeken ook regelmatig terug. Ik kan daar enorm van in de stress schieten!!!! Denk dan: hoe doen andere mensen dat..... Madeliefje: nog bruin geworden in dat lekkere zonnetje???? Hier: eerste werkdag van de week zit er weer op! De ruilauto weer omgeruild voor onze eigen auto. 130 euro lichter:x. Voor de rest weinig nieuws eigenlijk....Moe...
@Lucindalice Heerlijk he shoppen!! i love it Zaterdag heb ik zoveel geshopt voor mn meiden, echt zo heerlijk!En natuurlijk willen we weer terug @Ninja Hallo zeg, op 1 dag spinnen en bootcamp haha, echt, respect joh! Dat noem ik nou eens echt fanatieke sporter Hiiiiiii wie weet dus zo zwanger je hebt het rond het goede moment gedaan, dus ja...afwachten maar he @Nonnie Oooo, wel eng dat je bij de eerste weinig leven voelde, gelukkig is alles goed gegaan. Ik ben daar altijd zo bang voor op het eind als je je kleintje dan minder voelt enzo...En heerlijk he, een natuurlijke, snelle bevalling herken het hoor Wel heftige zwangerschappen, 9 maanden misselijkheid Mijn moeder had het ook. (ik gelukkig niet) Wat goed dat jullie veel qualitytime proberen te hebben met jullie kinderen! Ik ben al blij als we op zaterdag met ons gezin wat gaan doen En ben het met je eens dat je maar 1 keer je kids kan zien opgroeien, dat is ook de reden dat ik tbm ben! En leuk dat we gelijk oplopen ongeveer!! Hopelijk snel zwanger @Nika wat een heerlijke dochter heb je @annekevdz Ik ben zonder zwangerschap al verstrooid, irritant he Mooie MvM test!!! @sumshine We hebben voor elke maand een vast bedrag voor boodschappen, kleding etc. En daar proberen we ons zoveel mogelijk aan te houden. Ik doe regelmatig de boekhouding, zodat ik weet hoe we ervoor staan etc. @MamvanT Welkom Leuk, we zijn bijna even oud, ik ben net 26 jaar Zo, heerlijk dagje zo met die zon. Vanavond zou ik normaal gaan zwemmen, maar vriendin met wie ik zwem is nu op vakantie. En alleen heb ik geen zin Dus lekker avondje luieren
@Liessie haha helaas nog niet niet bruin...de bakzon is er nog niet echt Met de wind is het nog best wel frisjes. Balen van je kosten aan de auto!
Anneke, fijn dat de kwaaltjes nog goed te hanteren zijn. Hopelijk blijft het zo! Mooie test joh, van mvm! Ik heb de mijne van mijn jongste dochter ook nog, bij de oudste kwam ik er te laat achter dat iets als dit bestond. Of ik nu weer mee zou doen met mvm weet ik nog niet, de vorige keer ging het zo vaak mis met ophalen dat ik er eigenlijk een beetje klaar mee was. Madeliefje, groot gelijk heb je met dit weer! Lucindalice, heerlijk shoppen, ik houd ervan haha! Sumshine, het leven is zeker duur ja. Wij zouden ook graag wat sneller sparen, we zouden erg graag een andere keuken willen. Maar het gaat niet zo snel en regelmatig moet er ook wat teruggeboekt worden dus we zullen geduld moeten hebben. MamavanT, welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen. Liessie, ai dat zijn altijd hele vervelende dingen. Zo'n auto moet gerepareerd worden, maar het voelt als 'nutteloos' geld wegbrengen. Hopelijk is morgen een betere dag! Vanavond lang toetsen na zitten kijken en lessen voorbereid, nu snel m'n bed in want de wekker gaat alweer veel te snel!
@ MamavanT, leuk! Onze kids zitten dan echt op elkaar! @ Liessie, ja het was echt heerlijk om even met mn mannetje alleen te zijn. Balen van de huurauto.... au.... @ Madeliefje, jij dus ook lekker in de weer geweest voor je meiden zaterdag, wat heb je allemaal gekocht? @ MvM, ik weet het ook niet of ik het ga doen... Bij de 1ste wel gedaan, maar toen was er inderdaad ook altijd wel wat gedoe, maar gelukkig wel een lieve consulente die hielp bij het oplossen. Bij de 2de wilden ze de boel niet aan de deur ophalen (zaten in een appartementencomplex) en ik kon ze zelf niet sjouwen en wegbrengen vanwege de BI. En daarnaast heb ik een paar rake opmerkingen toen gekregen van mensen over mijn snelle 2de zwangerschap....dat ik de zwangerschap toen echt even voor mezelf wilde houden (hormomen?) @ Nika, zo zeg, jij bent een nachtbraker!! Heb je wel al het werk voor school klaar kunnen krijgen? O, ik moet eigenlijk snel gaan strijken voordat de kindjes wakker worden... maar ik heb ooo zo geen zin
goeiemorgen Anneke wat een mooie test! jippie weeer die vieze stink kannen! wat fijn! haha hier op t werk, kids naar de opvang, altijd ff bijkomen met een theetje vind dat altijd zo druk..
ik doe niet mee aan mvm als het raak ik de vorige x zoveel problemen mee gehad dat ik er nu echt gewoon geen zin in heb. Hier moet ik de kannen ook zelf wegbrengen en met 2 kids is dat ook geen doen vind ik. ik moet dan 6 km heen en 6 km terug @ ik heb me toch heel de tijd een ongi gevoel maar als het goed is is er nog geen innesteling geweest dus geen idee waar het van komt eigenlijk
@ Ninja, je eisprong wellicht? Ik heb ook al n paar dagen krampen alsof ik ongi moet worden en toen bedacht ik me dat ik wellicht wat krampjes heb van m'n ei? Voel me ook alsof m'n hoofd vol watten zit... Ik zit nu op dag 16 trouwens... Denk je zelf dat het bij jou al raak is dan?
Ik voel me ei echt heel goed! die heb ik 18,19 of 20 april gehad ik heb ook altijd een cyclus van 30 dagen stipt. We hebben geklust op 18 april(voor het zingen de kerk uit) en 19 april dus de kans zit er in. Ik ben benieuwd
ninja wat spannend... duim voor je! lucinda alice, thee was heerlijk! in rust thee drinken is soms heel fijn! Beetje jammer dat ik keelpijn krijg (scheermesjes in mn keel als ik slik..brr)
@ Ninja, oké vreemd... Innesteling dan zonder bloedverlies? Spannend hoor! @ Sum, fijn dat hij lekker was! Hier ook n echte theeleut. Eerste kop sochtends vroeg in alle rust aan de keukentafel is zooo lekker, net als de laatste voor het slapen gaan
@Lucindalice Heb van alles gekocht: leggings, shirtjes, broeken, haarbanden, etc. @MvM kan er niet aan meedoen omdat ik als baby een bloedtransfusie heb gehad. @Ninja Echt spannend joh, de kans is gewoon heel goed dat je zwanger bent