Waar woon jij dan Uhmm 10 jan zou ik uitgeteld zijn beetje kort op elkaar Tempen geen ervaring mee ik heb vorige x ovu testen gebruikt
Hoi meiden! Heb net op het werk even snel bijgelezen! Gisteren de hele dag met de zieke kleine meid in de weer geweest! Eind van de middag nog naar de huisarts geweest maar hij dacht toch aan een fikse buikgriep. Ze wilde op een gegeven moment niet meer drinken en was alleen maar aan het huilen. Uiteindelijk viel ze gisteravond in de slaap. Vannacht werd ze wakker, bloedheet, 39.2. Dus snel kleertjes uitgedaan en wat drinken gegeven. M'n ouders zijn er vandaag, dus dat is wel een geruststelling. Onze zoon mocht gisteren bij opa en oma spelen, dus had ik alle aandacht voor onze dochter. Dat was wel prettig! Welkom Sinaasappel! Wat balen dat je een nega-test had! Is er al enig teken van een ongi?? Anneke: was het een boeiende cursus? Lijkt me best bijzonder om dan even van huis te zijn. Of heb je dit soort dingen vaker. Bakfiets: mijn vriend wil ook graag een bakfiets. Ikzelf zou graag een fietskar willen. En dan zo eentje waarmee je ook kunt wandelen. Deze wil ik ook eigenlijk wel aanschaffen als er een derde op komst is. We wonen niet vlakbij de winkels, dus lijkt me zo'n kar ideaal! Lucindalice: wel herkenbaar wat je schrijft! Goede vriendin van mij is zwanger van de eerste. Er zijn momenten dat ik daar best jaloersig op ben Oh dit klinkt volgens mij heel erg..... Oh er komt een collega binnen. Ik stop! Wil niet dat mensen weten dat we bezig zijn!
Meiden, nog even snel! Haal me alweer van alles in m'n hoofd haha! Zere borsten/tepels en de koffie smaakt me niet......
liesie wat spannend! hoop t voor je meis! Zou leuk zijn! een december of januari beebje?! hihi @bakfiets, wij hadden met twee wielen voor, het fietse erg zwaar en onhandig door de bocht enzo. Weet niet hoe een andere fietst hoor. @sporten hier actief aan de bootcamp maar vanavond ga ik niet ik stik van de spierpijn vreselijk! misschien vanaaf ff een klein rondje hardlopen, miss kan ik die spierpijn dan uitlopen! Verder is zoonlief dinswdag alweer een half jaar! wat gaat t snel, zucht! hihi Trots op mijn gezinnetje! het is zo leuk he om een gezin te hebben Wel top zwaar! haha.
@ ninja2, haha, ik hou het toch nog even geheim Al kennen wij elkaar volgens mij niet hoor! @ lucindalice, ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter getempt en nu de eerste 2 rondes. Maar ik merkte dat ik er te obsessief van werd, dus vanaf deze ronde ben ik er weer mee gestopt. Mijn cyclus is vrij regelmatig, dus tempen is niet noodzakelijk. Nog niet althans. @ liessie83, heb krampen, dus verwacht ongi eigenlijk wel vandaag nog. En jij dus symptomen, spannend! Nog geen test gedaan? @ bakfiets, wij hebben er eentje. Met 1 wiel voor. Ik vind het echt ideaal! Kids erin, boodschappen erbij, top! Er past zelfs een buggy in .
spannend!!! hier ook zere borsten. echt steken en dat heb ik normaal nooit maar verder niets maar ben ook nog niet zover tot testen
@ Liessie, arme meid!! Hopelijk is ze snel weer fit! O, ik ben niet jaloers hoor, ik vind het superleuk voor ze!!! En leuk dat we dan weer een kindje van dezelfde leeftijd in de familie hebben . Was alleen meer een 'eye-opener' dat ik toch zelf echt wel heel graag in verwachting wil raken! Maar komt vast goed Oooooo, over 2 dagen testen!!! Spannend met die 'kwaaltjes' @ Sum, fanatieke sporter!!! Hihi... Doe maar voorzichtig met die spierpijn! Ik zou relaxt even gaan wandelen ofzo denk ik, haha Heerlijk ja een gezin!! . Hoop zo dat we een groot gezin mogen krijgen! Heb er altijd 5 gewild Oke, 2 wielen voor is dus zwaar... ook niet echt handig... Hnmmm, maar goed, de bak-fiets-tijd is er lang nog niet voor ons @ Sinaasappel, oke, jij dus 1 wiel voor... Hmmm, als tempen een obsessie wordt is het ook niet ideaal idd. Ik wil ook maar 1 ronde tempen om iets inzicht te krijgen in wanneer mn eisprong zou moeten zijn, voor de rest geloof ik het dan wel... @ Ninja, jij ook al steekjes!! Spannend!! Zo, boodschappen zijn gedaan. Oma is met de kids naar een speeltuintje gewandeld. Ik heb de hondjes gedaan en een was draait. Alweer de belangrijkste dingetjes gedaan voor vandaag. Al hoop ik nog even te kunnen dweilen. Ligt er een beetje aan hoe mn rug zich houdt....
Hoi meiden, Over er veel mee bezig zijn: dat herken ik zeker! Toen we aan het proberen waren, maar nu nog alleen nu op een andere manier. Ik struin continu internet af, praat er het liefst de hele tijd over en kan niet wachten tot de eerste echo! Over mijn cursus: het was een cursus persoonlijke effectiviteit, waarin we het hebben gehad over onszelf, onze eigen afweermechanismen en hoe die zijn ontstaan. Verder was er een man die ons vertelde over aikido. Dat was geweldig. Ik ben wel eens vaker een nachtje weg voor mijn werk, maar niet zo vaak. Het is aan de ene kant heerlijk, kom lekker tot rust. Tegelijkertijd mis ik de kinderen wel echt. Dan ben ik heel blij ze weer te zien. En over sporten: bootcamp lijkt me onwijs leuk, maar ook loeizwaar. Misschien leuk voor volgend jaar. Voorlopig maar lekker blijven lopen. Niet te fanatiek, maar wel gewoon lekker!
@Ninja Wat een leuke foto's van jou met je kids!! En wat spannend zeg...duim nog heel hard hoor!! @Sinaasappel Welkom! En ik duim dat ronde 4 voor jullie raak mag zijn! @Lucindalice Gefeliciteerd met je schoonzus!! Leuk hoor! Ik kan ook niet meer wachten, over 5 dagen heb ik mn eisprong ongeveer en zit echt te twijfelen of ik nu al niet wil proberen Maja, slik nog maar 1,5 week foliumzuur, dus dat is te kort. @Liedel aaaaaaagh wat zielig zijn van je dochtertje!Stomme griep:x Hier heeft mn jongste na verhoging van de week, overal uitslag op dr lichaampje. Zal wel 5de ziekte zijn dan, want de 6de ziekte heeft ze al keer gehad. @Liessie Spannend!!duim duim! @Sumshine jaaaaa leuk he, kids geniet ook volop van mn gezinnetje En wat snel idd, een half jaar! @Annekevdz wanneer heb je ook alweer je eerste echo? idee om het onder je banner neer te zetten? dan kunnen we er met zn allen naar uitkijken Zo, vanavond weer braaf hardgelopen, maar ben wel gestopt met lijnen. Was allemaal even te veel bij elkaar. Vandaag weer volop genoten van mn meiden, vanmiddag lekker buiten gezeten. Mn jonsgte heeft ruim een uur in de zandbak zitten spelen, zo schattig! Mn oudste heeft dat nooit echt gehad. Die heeft heerlijk gespeeld bij buurmeisjes. En zo had mn jongste ook even rust. En ik kon dr heerlijk observeren. Ben echt even in de roze wolk met mn meiden, en met die zon erbij....dan zwijmel ik helemaal weg over een 3de kindje, want een gezinnetje is zo rijk en gaaf!!!
Zo nou dat was weer een indrukwekkende aflevering zeg! Dat is trouwens precies mijn angst, nog een derde willen en dan zwanger worden van een tweeling! Pfoeh dat hoop ik toch niet zeg! Maar wel supermooi om te zien hoe zij daar in meegroeien en zich dan op gegeven moment niet meer kunnen voorstellen om er nog maar één te krijgen, gaaf... Hier verder niet veel te melden, ben druk met werk en veel moe. Onze jongste heeft last van doorkomende tandjes, dus al een nacht of 4 door hem "gestoord", helpt ook niet, maar ja ach hij is gewoon zielig lief, en na wat melk en een knuffel gaat ie gelukkig wel weer snel slapen! Ohja, morgen is onze trouwdag en het is zowaar gelukt om een oppas te vinden op de valreep, dus we gaan sinds een eeuwigheid eindelijk weer saampjes op stap, joepie!
@ Anneke, klinkt goed die cursus! O, jij gaat straks ook al aan de bootcamp , ik blijf hier de enige onsportieveling , is echt te hoog gegrepen voor me hoor, haha! @ Madeliefje, dankje. O, de kriebels springen bij jou dus vrolijk in het rond . Als je nog maar 1.5 week foliumzuur hebt geslikt zou ik nog even afwachten, toch maar het zekere voor het onzekere nemen toch? Ook veel beterschap voor jouw kleine meissie! Heerlijk dat je gister zo hebt kunnen genieten van je meiden. @ Liessie, en en en ? Verergeren de kwaaltjes? Nog maar 1 dag tot testen!! @ Guapetona, ach arm kleintje van je. Tandjes krijgen is niet leuk Gefeliciteerd met je trouwdag vandaag! Een tweeling krijgen lijkt me ook heel heftig en natuurlijk ook flink wat risico's met zich mee brengen, maar als je dat niet meetelt, dan lijkt het me heerlijk! Dubbel geluk Het is weer bijna weekend!!! Zo meteen de oudste naar de psz en dan komt de hulp en mag ik dus ook mee in de poetsmodus, vanmiddag nog even laatste puntjes op de i zetten in het huis en dan heerlijk genieten!!!
Hmmmm, vandaag zou mn meest vruchtbare dag zijn zie ik aan mn banner... nou, daar geloof ik echt niets van, zo voelt het in ieder geval niet. Denk dat ik hem een paar dagen eerder heb gehad of anders moet hij nog komen...
Goedemorgen! Ja hè een tweeling jeetje, maar nu ik erover nadenk zou ik het ook wel supergezellig vinden! Maar ik denk wel dat we dan de kinderopvang moeten stoppen, want drie erop is echt onbetaalbaar! Ik ben ook helemaal niet sportiefhoor! Ik fiets wel heel veel ( heb geen rijbewijs) maar zat me gister op de fiets te bedenken dat het wel eens tijd dat ik wat ga doen. Zwemmen of yoga is meer mijn ding ;-D vanavond op date met mijn lief maar eens over hebben... Hoe dat te organiseren is?! Weten jullie of er nog een leuke film draait die we moeten zien?
babyboom voor de helft gezien maar was weer leuk! Tweeling lijkt me buiten de risicos wel erg leuk maar ik ben weer es bang dat we dat niet kunnen betalen..naja dan moeten we heeeel veeeel stappen terug doen iig. zowizo vind ik t financieel ff lastig zoals jullie merkten, hier staan er 2 dikke rekeningen ops tapel samen 600 euro, stonden 300 euro rood en ik was vergeten mijn declaratie van mn werk in te dienen dus 300 minder loon..Totaal 1200 euro..Zucht.. Onderaan de streep gaan we dus weer rood staan deze maand. Dus met hemelvaart maar niet met elkaar weg..met pinksterren hadden we al geboekt. Allemaal luxe problemen, ik weet t maar lastig vind ik t wel. Ik vind t leven wat we altijd leiden goed te doen maar dat is niet meer aan de orde, alles is veel duurder, een kind extra en een dag minder werken )partner maakt dat de balans er behoorlijk uit is en ik nog steeds veel moeite heb ok echt te minderen (ik doe dat al zo veel voor mn gevoel) haha.,.. Dit maakt de optie een derde kindje ook lastiger voo rme, kan ik dat in hemelsnaam wel betalen= Nog een kind op de opvang???..pff
Hoi hoi! Jaaaaaa, een 2-ling!!! Dat zou wel een enorme verrassing zijn! Van 2 naar 4 kinderen! Sumshine: dat financiele gedeelte vliegt ook heel vaak door mijn hoofd.....Heel irritant vind ik dat! Ik vergelijk ons dan ook weleens met anderen; maar zij kunnen het toch ook denk ik dan? Of gezinnen waarbij de man alleen werkt, die redden het ook. Nu weet ik natuurlijk niet of die mensen rood staan enzo. Maar vriendlief en ik hebben beide een goed baan, dus het moet toch kunnen.... Lucindalice: ik zag je banner; je vruchtbaarste dag!!! Blijft altijd gissen vind ik.... Guapetona: wat leuk, een date met je lief!! Heel veel plezier! Misschien dat ik vandaag of morgen een test ga doen. Ben wel benieuwd eigenlijk....
@ Guapetona, duur, maar vaak onvermijdbaar die kinderopvang... Hier zit ik thuis, dus hebben we er gelukkig niet mee te maken. Leuk dat je erover nadenkt om yoga te doen! Zit ik ook wel eens over te denken. Vroeger was ik wel heel sportief hoor, maar nu door de EDS kan het allemaal niet meer, al hoop ik wel nog ooit weer eens op mijn paard te kunnen kruipen.... O ja, vanavond je date met manlief, leuk!!! Wij gaan bijna nooit naar de film eigenlijk... dus kan je daarin niet helpen.. Gaan jullie ook nog lekker uiteten? @ Sum, vervelend is dat al die financiële problemen. Ik begrijp eruit dat je kids op de opvang zitten, zou het wellicht schelen als ze naar een gastouder gaan? En hoe oud is je oudste? Als die straks naar de basisschool gaat, dan hoef je daar natuurlijk geen opvang (wellicht wel bso?) meer voor te betalen. Mijn man maakt zich ook wel eens druk over de financien, maar ik denk altijd dat we nog flink kunnen minderen... Ooit hoop ik nog een baan te vinden, maar goed, dat is echt nog lang niet aan de orde, ik wil sowieso thuis blijven totdat de kids naar de basisschool gaan, maar ik zie het er ook wel van komen dat ik thuis blijf tot dat ze naar de middelbare school gaan.... Misschien kunnen jullie toch nog eens goed naar de uitgaven kijken en toch op minder nuttige dingen besparen? Succes in ieder geval!