Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    echt ik heb dat voorheen nooit gehad bij een zwangerschap.
    Misschien morgen nog maar een test doen als het nog niet doorzet.

Spannend naar de vk dan maakt het weer echt he

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @ninja: denk dat een testje wel verstandig is ja, dit kan ook bij een zwangerschap! Spannend!

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Ninja, toch nog even spannend dus!!

@ Liessie, fijn dat je de vk al hebt gebeld, leuk :). Dan wordt het inderdaad steeds echter, haha...

4. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Hou meiden! Ik had een superlange post getyped, maar ineens was alles weg :(. Ik zal vanavond het even opnieuw proberen.

In ieder geval: Liessie gefeliciteerd!! Super! Hopelijk kan je snel terecht kunt bij de vk.

Ninja, balen van de test, maar bij jou dus ook een rare menstruatie. Spannend hoor!

Liedel: Jammer van de test en ik kan je dubbele gevoel goed begrijpen. Heb je nu al wat meer duidelijkheid?

5. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    En sinaasappel: Ik zie ook echt een streepje hoor! Hoe is het nu met je? Heb je weer getest?

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nog steeds geen bloed. Ook geen oud bloed meer...zucht dit heb ik nooit mrogen maar een test doen als het vandaag nog niet doorgekomen is.

7. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Pff Ninja wat spannend. Misschien toch innesteling ofzo?

8. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    @Xnonnie: ben nog niet ongesteld maar ik snap echt niks meer van mijn cyclus..(banner klopt overigens niets van). Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben gooi ik er maar weer eens een testje tegen aan...

@Ninja: spannend...

9. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Liedel:wat spannend zeg! En lastig die onzekerheid!

Ninja:al tekenen van toch een ongi?

23 mei de eerste echo!

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Wat een spanning dames. @liessie: wat leuk dat je zo snel de eerste echo hebt. Hoe gaat het nu met de steken in je buik? @liedel: toch wel spannend zo he? Heb je net een besluit genomen en dan word je zo op de proef gesteld! @ninja: wanneer ga je testen?

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    testen is niet nodig haha vanmorgen was het toch echt rak. Gelukkig maar want zo was het ook niet leuk

12. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Jammer van de ongesteldheid Ninja, maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt.

Liessie: Wat fijn dat je zo snel terecht kan voor een echo! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Oh wat jammer Ninja! Maar nu wel zekerheid in ieder geval.

Volgens mijn berekening op 4 januari.

14. LiefSnoetje

1 mei 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik misschien met jullie meekletsen als moeder van 3 kinderen en een wens voor een 4e kindje? Kan nergens echt een groepje vinden voor 4 kinderen ofzo. Dacht misschien mag ik me bij jullie voegen? Ik moet nog even me ongi afwachten dan weet ik een beetje hoe me cyclus werkt en dan gaan we er voor. Vind het wel heel spannend hoor, ook al heb ik er al 3 lopen. Het is toch altijd allemaal weer nieuw en spannend. Hoe lang het gaat duren, wat er allemaal weer gaat gebeuren en hoe het gezin straks zal zijn met 4 kindjes als t ons gegeven word. Heb altijd al een groot gezin gewild, hoop dat onze wens mag uitkomen!

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    lief snoetje, welkom! Ik ben zo benieuwd waarom iemand voor een vierde gaat, wil je dat eens vertellen? Het is iets wat niet vaak voorkomt nog en ik ben dus benieuwd hoe het gaat als je voor een vierde gaat, want vier betekend wel andere auto enzo toch? Hartstikke spannend en leuk iig! Je hebt drie kinderen en wat zijn het? hoe oud? etc.. *nieuwsgierig*

Ninja, fijn dat je nu iig duidelijkheid hebt!

Liessie, heeft vk al gebeld?

Hier, scheenbeenvlies irritaite en moet flink stappen terug doen van fysio. Om de twee dagen heel laag drempeig hardlopen 2 min ofzo op 2 min af...echt niks aan dus..en weklijks oefeneningen en stoppen met bootcamp..zucht..baal er flink van! ben zo lekker bezig.
    ben nog steeds flink te zwaar, maar wel flink afgevallen en wil zo graag meer kwijt, ook alvorens een nieuwe zwangerschap....

16. LiefSnoetje

1 mei 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat het is, ik heb altijd al een groot gezin willen hebben. Heb veel grote gezinnen om me heen vind dat super om te zien. De warmte en liefde in zon gezin. Elke morgen al die lieve snoetjes die je blij maken, de tafel vol gezelligheid elke dag. I love it haha...Ik zou wel 6 of 7 kinderen willen. Maar dat zal niet gebeuren, want dat gaat me man net iets te ver hihi....Maar een 4e en misschien 5e als t ons gegeven word is zeker welkom!

Ik heb 2 jongens van 8 en 6, en een meisje van 4. Super leuk en gezellig en ja soms is het druk met sporten en hobbys maar dat vind zijn weg ook weer gelukkig. Hopelijk mogen we er nog een kindje bij krijgen, heb er iniedergevsl heel veel zin in!!

Kwa auto moeten we inderdaad een andere auto, maar dat moest toch al volgend jaar....Kwa huis de jongens liggen bijelkaar, die willen niet apart. De kleine meid ligt alleen, die zal dan t.z.t de kamer delen. Tot we een groter huis kopen of uitbouwen hier.....Voor de rest blijft t vrij hetzelfde met een 4e...

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @liefsnoetje: welkom hier!

Jammer Ninja van je ongesteldheid!

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Welkom Lief Snoetje!

Hmmm, de ongi dus toch doorgezet Ninja :( maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt! Op naar de volgende ronde :)

19. Nika12

Nika12 Actief lid

19 mrt 2013
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Sorry dat ik jullie zo vreselijk verwaarloos, maar heb het even te druk gehad de afgelopen week.

Ik heb snel gekeken en zag dat ik Liessie mag feliciteren! Gefeliciteerd meis, fijn dat het zo snel raak is!
    Ook teleurstelling. Nooit leuk, hopelijk volgende ronde wel raak!

Ik sta op het punt om op vakantie te gaan, heerlijk een week naar Turkije zonder de kinderen, die naar mijn ouders gaan. We hebben er erg veel zin in, al weet ik ook dat ik de meiden erg ga missen. (maar dan is knuffelen vast nog fijner als we weer terug zijn).

Ik heb, als het goed is, vandaag m'n ei en we hebben flink ons best gedaan met klussen dus ik ben benieuwd!

Tot volgende week!!!

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    me ongi heeft nog niet doorgezet. Ik ben vandaag wel 10 druppels bloed verloren maar nu niets meer echt dit heb ik nooit word er een beetje onzeker van

Deel Deze Pagina