@ Nika, heel veel plezier in Turkije! Hopelijk is je ei goed benut @ Ninja, wat spannend meid! Moet erg frustrerend zijn dit... Ga je nog testen nu?
@Nika: prettige vakantie! Fijn dat je zo je best hebt gedaan met klussen. Heb je nu geen bevrucht ei, dan heb je in ieder geval lol gehad! @Ninja: je houdt de spanning er goed in. Ga je nog testen?
@Ninja Ooooo wat spannend!!! testen!! @Nika Fijne vakantie!!en hoop dat het raak is ik zou het niet kunnen zonder mn meiden zolang op vakantie! Maar geniet ze lekker allebei, en van de zon!! @Lief Snoetje Welkom Hier ook wens voor een groter gezinnetje, maar laten we eerst de 3de maar eens afwachten... Wat leuk dat jullie voor een 4de gaan!! en je jongste is nu al schoolkindje, dus dan heb je straks de handen vrij voor de baby Leuk hoor! Wanneer gaan jullie ervoor of zijn jullie al begonnen? Zo, nog 10 dagen...en dan...begint de 1ste ronde
Hey meiden, even snel een berichtje... ik ben afgelopen donderdag - 6 dagen overtijd en met een paar vage (heeeeeeel licht positieve) tests - toch ongi geworden! Wellicht heeft er toch iets gezeten wat in een heel vroeg stadium mis is gegaan? We zullen het nooit weten... En maakt ook niet uit, ik ben blij dat ik nu duidelijkheid heb. Nu dus aanbeland in ronde 4!
gisteren naar afleestijd van een action test kwam er een heel licht 2de streepje. Vanmorgen nogmaals getest met kv maar die was negatief. Daarna verloor ik wel wat bloed en wat slijm hederrood allemaal. Maar nu weer niets. Ik ga er maar vanuit dat mijn menstruatie gek is ofzo ik heb het nooit gehad maarja zwanger ben ik denk ook niet. Jammer sinaasappel hopelijk over 4 weken een posi test
Misschien even contact opnemen met de huisarts maandag Ninja? Dat lichte streepje is toch ook wel apart.... Hier vanmorgen verrast met een Moederdag ontbijt, cadeautjes die de kids hebben geknutseld en een prachtige picknickmand! Volgende week zaterdag hebben we een vrijgezellenfeest en zijn we pas zondag eind ochtend terug. Was erg leuk dit!
@ Anneke, wat ontzettend leuk dat je zo verrast bent!!!! Wat lief! Vandaag op dag 28 hier... Ik vind het nu toch wel spannend worden. Niet zozeer ofik zwanger ben (want dat kan haast niet ) maar welof mn cyclus op gang gaat komen... Ik ga maar gewoon uit van een lange, dus hopelijk komt die vrijdag!
hopelijk komt ie snel lucindaalice! anneke, gefeliciteerd met je Moederdag hihi! Wat ene leuke zondagochtend dus! hihi. Hier, ramp nacht...zoontje aan t spoken, gillen, jammeren etc. Dochter van 3 ook, zere oren etc. Naar huisartsenpost geweest vanorgen maar ze zijn niet ontstoken, gewoon erg pijnlijk ivm de vele snot..en hier natuurlijk moe..
@ Ninja, wat jammer, bij jou ook al zo vaag dus! Komende ronde hopelijk meer geluk! Misschien dat er bij ons allebei wel iets heeft gezeten wat heel vroeg al mis is gegaan? Vandaar die vage tests? Ik probeer het altijd maar een beetje te verklaren voor mezelf, haha. Ik ga iig weer tempen deze ronde t/m ei, dan heb ik zekerheid wanneer ei is geweest. @ annekevdz, dat is nog eens een leuke verrassing zeg!!! @ Lucindalice, dag 28 alweer ik hoop dat je cyclus goed op gang is, of dat je misschien toch zwanger bent.. @ Sumshine, sterkte met al het snot en gespook!
@ Sum, wat vervelend zo'n slechte nacht! Heel veel beterschap voor je kids. Misschien moet ik de volgende ronde ook maar eens temperaturen, alleen vind ik dat zooo vermoeiend! Dit omdat de wekker hier doordeweeks al om 0510u gaat en als dat in het weekend ook moet word ik niet echt vrolijk....
Lucindalice, nee dat snap ik, dat is echt heel vroeg! Ik temp rond half 7, ook vroeg... maar op zich trek ik dat in het weekend wel. Ik slaap daarna gewoon weer verder. Ik heb de FF-app, kun je je temp gelijk invullen, handig!
@ Sinaasappel, ik heb FF en womanlog. Deze ronde nog niet de temp ingevuld, maar de rest wel. Eens kijken of ik daar al wat uit kan halen. Dagelijks 0630u is idd ook vroeg.... Ach misschien moet ik het gewoon n maandje proberen en dan na het tempen gewoon weer proberen terug in slaap te vallen....
Natuurlijk Flowertje, welkom!!! Heb net mn thermometer op het nachtkastje gelegd Heb nog steeds flinke buikkramp....komt echt n ongi aan....
Flowertje, welkom! Ik heb wel getwijfeld (voornamelijk over praktische zaken), manlief niet, die wil er wel vier.. Lucindalice, ik vanaf morgenochtend weer tempen, ongi is al zo goed als voorbij... Succes, ben benieuwd wanneer (en of) je ongi wordt.