Anneke succes bij de VK vandaag! Ik heb nu lekker "weekend", hoef pas maandag weer te werken. Heerlijk! Beetje jammer dat het mooie weer nu weer even afgelopen is....Zit te twijfelen; was wel of niet buiten hangen.. Straks maar eens kijken of er voeding voor onze dochter is bij de apotheek.
@ Liessie, ondervind je veel hinder van de voeding? Lijkt me echt vreselijk als je daarvan afhankelijk bent en het is niet te krijgen...
Nee, ondervind er eigenlijk geen hinder van. 1x was het moeilijk om wat te krijgen, maar heb altijd een extra doos in de kast staan, dus ik zat niet zonder.
sinaassappel, ik ben vrij snel ontzwangerd moet ik zeggen. beide keren. Ik ben nu ook ontzwangerd, zo voelt t echt dat scheelt maar idd deze maand hou ik de boot ff af.. Ff niet hoor, Vorig jaar deze tijd was ik ook zwanger, vind t fijn om t ook ff niet te zijn..maar nu ga ik zeker twijfelen, wil ik nog wel een derde..twee is ook mooi,...ik heb t allemaal ook al, wat zet ik op t spel? Volgens mij is die derde veel meer een twijfelgeval hahaha
hier blijf ik ook maar twijfelen hoor maar als ik dan een gezin zie met 3 kids dan heb ik echt het gevoel dat moet hier ook zo zijn!
Heeeee meiden, Ben ik weer even!! @ Flower Welkom!! @twijfels haha wat een herkenbare verhalen van iedereen...het zijn een soort golfbewegingen van helemaal er voor gaan tot toch nog maar even niet. raar he, had daar helemaal geen last van toen we voor de tweede gingen. Komt het omdat we al zo happy zijn met 2 kids en die harmonie niet willen verstoren door een zwangerschap?? hiiii rare hormonen hebben we toch! @Liessie Misselijk aan het worden? dat is weer minder dan he!Hoop dat het dan maar bij een klein beetje misselijk blijft! @anneke nog erg moe? ook al zo'n kwaaltje he..,maar al weer ruim 8 weken zwanger!!gaat dat ineens hard dan zeg!!Vandaag bij de vk geweest? hoe was het? @lucindalice Gefeliciteerd met je ongi @rest zwaai!! Nog 6 daagjes!!! en dan hoop ik aan de 1ste ronde te kunnen beginnen...
Hoi dames, Bezoek aan de vk was leuk. Was nog te vroeg om hartje te horen. Wel leuk gesprek gehad, is toch heel anders zo n derde keer hoor. Veel minder vreemd en nieuw, voel me zelf een halve deskundige ! Vandaag een vermoeide en misselijke dag, gisteren en eergisteren ging het heel goed. Komt wel weer die energie. Dus nog wel veel twijfels sommigen? Ik heb wel veel rust in onze keuze nu, gelukkig maar want kindje is nu al onderweg. Denk wel dat het pittig wordt, maar heb er veel zin in! Hebben jullie leuke plannen voor het hemelvaartweekend?
Gelukkig ook dat bij vlagen wel hoor! Normaal heb ik echt heel veel energie, dus is wel irritant dit.
anneke bijna echo dus! Dat zal wel fijn zijn, is t allemaal nog echter he? en over twijfel als ik zwanger zou zijn dan weet ik zeker dat ik niet meer twijfel dan geloof ik er in dat het zo zou moeten zijn maar tot die tijd, blijf ik lekker aant twijfelen..maar eerst de caravan inpakken voor ons hemelvaart weekeind kamperen! Whoehoe..Dus filet americain, wijn, kaasjes etc allemaal mee! Vorig jaar deze tijd was ik zwanger (3mnd) en een peuter en nu gaan mijn twee schatten van kindjes mee (beebje 6 mnd)..Ik ga er dus nog maar ff van genieten dat mijn lijf weer van mij is! haha
Anneke: mooi dat je zo'n leuk gesprek hebt gehad! Het begin is er!! Nu aftellen tot de echo zeker? Hopelijk barst je binnenkort weer van de energie!! Sumshine: veel plezier!! En geniet van je kaasjes, filet american en wijntje!! Wij gaan morgen met mijn broer en sch.zus + kids (2 meiden die net zo oud zijn als onze kinderen) naar een speelparadijs. Veel zin in, lekker gezellig! Verder voel ik nog niet veel van de zw.schap. Met vlagen een soort van misselijkheid, maar verder niets. Pfff, maakt me weer onzeker. Maar weet nog dat ik dit ook bij de 2e zwangerschap zei en een week later was ik kotsmisselijk.... Anneke: weten mensen het eigenlijk al bij jullie?
He meiden, Ik schrijf en lees even wat minder mee We hebben paar maanden terug nieuwbouwhuis gekocht en dat begint nu te lopen dus veeeeeel afspraken. Geregel. Heeeeel leuk maar uds ook er druk. Behoorlijke domper ben vandaag ongesteld geworden. Het komt gewoon beter uit aangezien de oplevering tussen november en maart kan liggen maar ik kan t deze keer toch iets minder goed(eigenlijk niet haha) behappen. Baal zo dat het hier weer niet zo snel gaat. (Ben sinds aug gestopt met de pil en hebben al nu alweer 4/5 rondes achhter de rug) Hoop dat we t huis dit jaar nog opgelevrd krijgen(en dat snel horen) dan is manlief ook minder nerveus. Maar pfff weer wachten terwijl t al niet vanzelf gaat heb dr even de balen in. Ben dr steeds meer klaar voor en dan wordt t wachten zwaarder. Oops zit in klaagmodus hihi. Liessie gefelciiteeeerddd wat fijn zeg! Anneke wat fijn dat je bijna de echo hebt. Leuk je eerste afspraak bij de vk gehad! Jammer dat hartje nog niet te horen was. Is inderdaad nog erg vroeg maarja proberen waard natuurlijk ghehe. Zooooo daar houd ik t even bij. Even verder beetje sippen en nadenken over weekendplannen(zondag...) en huis en indeling ervan en keuken en alles haha
Hoi meiden! Hier ook weer een berichtje van mijn kant. Het zijn hier hele gekke en drukke weken op het moment. Het is heel erg druk op mijn werk en onze sociale kalender is duidelijk overboekt. Gelukkig een redelijk rustig en lang hemelvaart weekend dus dan kunnen we eindelijk op adem komen. @ Liefsnoetje: Welkom! Leuk dat jullie de wens hebben voor een vierde! Lijkt me echt heerlijk zo'n groot gezin. Ik hoop voor je dat je wens snel in vervulling mag gaan en wel een fijn idee dat er weinig praktische obstakels zijn. @ sumshine: Wat jammer van je scheenbeenblessure zeg! Ik kan me goed voorstellen dat als je zo fanatiek sport en eindelijk het idee hebt lekker bezig te zijn dat het een zware tegenvaller is. Hoe gaat het nu met je herstel? Wel lekker zeg dat je een weekendje weg gaan! En dat klinkt als heerlijk genieten van het goede leven! @ Nika: Wat heerlijk dat jullie op vakantie gaan naar Turkije! Geniet ervan en ik hoop dat je ei goed benut is! @ Ninja: Een bizarre situatie zeg met je ongesteldheid! Ik kan me goed voorstellen dat je het helemaal zat bent en er heel gefrustreerd van raakt! Heb je nu al wat meer duidelijkheid gehad? Ik hoop echt voor je dat het snel raak mag zijn! @ Sinaasappel: Lastig hoor dat je zo lang licht positieve testen had en toen toch de ongesteldheid doorzette. Wel goed om te zien dat je er zo positief in staat. Ik hoop voor je dat tempen de volgende ronde je meer duidelijk geeft en dat het raak mag zijn voor je! @ Anneke: Wat een leuke verrassing van je man en kinderen omdat je op moederdag er niet bent. Dat is wel heel erg lief! En een vrijgezellenfeest is ook een leuk vooruitzicht, hebben ze wat leuks gepland? En wat fijn dat de intake bij de verloskundige zo goed verlopen is, je bent nu zeker al een ervaringsdeskundige. Ik kan me wel goed voorstellen dat de vermoeidheid je parten speelt. Dat lijkt mij ook heel erg lastig een volgende keer, het belemmert toch wel erg veel. @ Lucindalice: Wat fijn dat je een mooie cyclus hebt gehad en nu je ongesteldheid is aangebroken. Ik hoop voor je dat je met eventueel temperaturen de volgende ronde wat meer duidelijkheid hebt. En fijn dat je wasmachine er nu staat en je er eindelijk va kunt genieten. Ik blijf het een heerlijk apparaat vinden dat je zoveel gemak geeft. Ben je al een beetje bijgekomen van het drukke weekend? Wel pittig hoor dat revalidatietraject wat je ingaat. En het is wel een dilemma tussen je artsen, jouw gevoel en wat je moeder je zegt. Maar ze heeft wel gelijk, het is jullie beslissing. Hopelijk kan je een goede balans vinden en herstelt je lichaam goed. @ Flowertje: Welkom! Leuk dat je meeschrijft! De twijfels zijn wel herkenbaar hoor, hoewel in ons huis vooral bij mijn man. Ik heb altijd een groot gezin gewild, de praktische obstakels zijn er niet maar de financiën blijven altijd spannend natuurlijk. Het is eigenlijk zoal sumshine ook al zei: een derde moet niet, maar het zou wel erg leuk en gezellig zijn. Wij gaan herbezinnen als het nog niet gelukt is als mijn zoon naar de basisschool gaat, maar dat duurt gelukkig nog ruim anderhalf jaar. @ Verschil tussen jongens en meisjes: Dat merk ik hier ook hoor! Mijn zoon is een echt boefje dat je aan het lachen kan maken. Mijn dochter gaat altijd helemaal op in haar eigen wereld, maar is een pittige tante die me goed bezighoudt! En zij heeft een zusje besteld! @ Verschil tussen de kids: Hier zit er maar 18 maanden tussen mijn zoon en dochter. Ik was dus ook vrij snel weer in verwachting, zeker aangezien er een miskraam tussen zat. Ik vond de overgang van 1 naar 2 niet echt pittig, het kwam vrij natuurlijk. De komst van de eerste vond ik echt het meest heftige. Ik verwacht dus dat met nog een kind @ Liessie: Handig dat je al zo vroeg die opruimdrang hebt! Ik heb er ook regelmatig last van en ik ben niet eens in verwachting. Maar wel goed om nu alvast te starten met de voorbereidingen voor de verbouwing, want dat heeft behoorlijk wat omhanden. Wel naar dat de misselijkheid de kop begint op te steken dat is altijd zo verlammend! En goed dat je altijd voeding achter de hand hebt, lijkt me soms best lastig met al die berichten over tekorten. Veel plezier morgen in het speelparadijs! Dat is altijd een leuk uitje! @ Madelief: Het aftellen is begonnen! Spannend hoor! Ik tel met je mee . Nog maar heel even... @ MamavanT: Het is heel begrijpelijk hoor dat je even wat minder tijd hebt. Het kopen van een huis is een heftige periode en bij een nieuwbouwhuis moet je ongelooflijk veel plannen, uitzoeken en doen. Wij hebben afgelopen jaar alles doorstaan met een nieuwbouwhuis en ik voel me echt vijf jaar ouder. En ik snap goed dat je dan ook nog baalt omdat je al een aantal rondes achter de rug hebt. Ik hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid hebt en een positieve test in je handen mag houden! @ Weekendplannen: Hier een rustig weekendje voor de boeg. Ik ga wel even met de kids langs mijn moeder en alleen een bezoekje aan mijn zusje brengen. Heerlijk ontspannen dus! Verder is het morgen een mooie dag voor ons: Mijn nuvaring mag uit en volgende week gaat er geen volgende in! Ik ben heel erg benieuwd wat mijn cyclus gaat doen deze keer en hoe lang het gaat zijn. Mijn man wil nog wel voorzichtig aan doen deze ronde omdat hij februari een drukke maand vind. Op zich is dat prima want ik ben ook wel benieuwd naar zijn cyclus. Maar heb hem wel verteld dat hij dan voor de verandering maar verantwoordelijk mag zijn voor de anticonceptie . Het is een lange post geworden, maar ik dan had dan ook wel weer wat gemist... Ik hoop dat iedereen een heerlijk weekend heeft!
Oh verhip vergeet wat. Welkom flowertjr!! Thnx nonnir jijdus ook druk en ook afgelopen jaar nieuw huis hekocht. Wat leuk. Ja bizar he wat er allemaal op je afkomt dan pff Maar uhm tips voor muren en vloeren etc. Helemaal welkom!! We willen graag gladde muren dus zijn daar ook nog over an t rondneuzen. Wat leuk nonnie nu komt t er voor jullir ook langzaam aan. Haha slim om t bij de man neer tr leggen. Helaas hier een die mijn cyclus uit zijn hoofd weet. Hahah tenminstr daar leek t deze maand op haha
ik vind 2 kids heel makkelijk, jullie dan? Daarom ben ik ook bang dat drie kids een earthshock word zeg maar..bang dat het dan heel zwaar is..herkennen jullei dit?