Ik zou een jongetje wel stiekem heel leuk vinden als derde. Ik heb natuurlijk 2 dames en dat zijn 2 echte hoor POEH echte tuttebellen, met roze en kettingen. De oudste als baby niks roze gehad, vond ik maar niks. Ook verder gewoon met alles spelen lekker in de tuin enz. Maar opeens was er ROZE en dat is niet meer weggegaan, op de 1 of andere manier heb ik nu zelfs als ik de was sorteer 1 machine met, jawel, roze was! Ik snap t niet Ik zou 3 meiden wel ook geweldig vinden en een stuk makkelijker want dat scheelt weer in de kosten want dan heb ik nog heel veel. Maar goed, dat hebben we niet voor t kiezen (zou ik ook niet willen) en we zien t wel bij een echo als t zover is. Wij willen t graag weten, dit ivm de kamer en aanschaf spullen en de naam. Bij beiden al na de 20weken echo de naam ook echt gebruikt voor de beeb. (niet naar buiten toe) We zijn al wel met namen bezig, we twijfelen want t moet wel goed passen bij de dames natuurlijk, maar wil t weer niet in dezelfde stijl. Ze eindigen allebei op "ne" en een 3de meid ook vind ik wat te. Een jongen maakt dan weer niet uit, maar die kunnen we niet zo geschikt vinden
Ja zoiets dacht ik al dat t neer voor de concentratie is van de kids. Maar dacht ergens gezien te hebben dat bij een eerder theatervoorstelling van woezel en pip, met dezelfde tijdsduur, leeftijd vanaf 1 jaar was. Vandaar dat ik dacht misschien vinden ze t net iets te spannend voor de 1,5 jarigen haha. Ben benieuwd wat ze ervan vinden. Maar als ze t echt niet volhouden kunnen we altijd nog besluitrn weg tr gaan. Hihi inlove dan kun je wel raden wat ik /wij stiekem zouden wensen voor geslacht bij de derde Hier ook van alles neutraal naar blauw. Maar vind t wel onwijs leuk zo hihi. Voor jongen weten we wel al een beetje een naam (totaal omgedraaid met de vorige keren hahahaha) maar we zijn er nog niet echt mee bezig.
Lijkt me inderdaad wel extra spannend het geslacht van n derde kindjes als de andere 2 van hetzelfde geslacht zijn. Namen zijn we hier al zo goed als uit, maar goed, eerst maar eens zwanger zien te raken
idd eerst eens zwanger raken. Ik ben wel ongeduldig! Kan niet wachten tot t zover is, ik voel me (afgezien van de eerste periode) heerlijk als ik zwanger ben. En 1 groot voordeel, ik hoef mn buik niet te verbergen Ik ben niet dik, maar ook niet mager en heb wel een flapje dat eraf moet eigenlijk. Maar als ik aan de bevalling denk,,,,,oef
Wat zijn jullie al ver met de namen etc! Wij waren daar tot nu toe erg laat mee in beide gevallen. Ook omdat we het geslacht niet wisten, hadden we voor beide geslachten twee namen. Dan konden we na de geboorte kiezen en voelen wat goed was. Het was best een opgave iets te vinden, dus dat wordt nog wat een volgende keer! InLove, die ongeduldigheid herken ik wel hoor. Ik merk dat ik steeds minder goed tegen het wachten kan. Op een of andere manier voelt het deze keer als een heel bewuste keuze, nog veel meer dan de eerste twee keer dat we er voor gingen. Misschien komt dat omdat het deze keer veel meer afgewogen en doorgepraat is. Maar ik moet nog even geduld hebben, de nuvaring is er nu wel definitief uit, maar we willen (vooral mijn man ) nog een ronde bescherming gebruiken. Wel lastig voor mij want ik wil zo graag. Het is echter wel goed om te kijken of mijn cyclus goed op gang komt, en mijn man wil liever niet nog een kindje in februari aangezien mijn zoontje dan al jarig is. Mijn gevoel zegt echter dat het niet zo snel raak zal zijn. Nu even heerlijk de stad in met mijn zusje, zonder man en kids, heerlijk!
@ Inlove.... Inderdaad... De bevalling... Ik raak bijna 'in paniek' als ik daaraan denk.. Gingen jouw 2 bevallingen slecht dat je er zo tegenop ziet? @ Nonnie, de naam voor onze dochter had ik op de middelbare school al, hihi O dus jullie hadden gewoon 4 namen per keer! Wij wisten het geslacht ook niet trouwens. Over de meisjesnaam praten we dagelijks om te zien of we nog iets mooiers kunnen vinden, maar de jongensnaam staat al echt vast Heel veel succes met geduld hebben... Lastig is dat he? Was het de vorige keren snel raak? Geniet even van de stad met je zusje!
Meiden, beetje druk weekend! Heb net even snel bijgelezen! Namen: de jongensnaam hebben we al. We hebben ook het gevoel dat het een jongen is....bij de vorige keren klopte ons voorgevoel..dus ik ben benieuwd! Pfff, de jongste wil niet slapen....beetje vermoeiend. Ik leg de pc weg en ga maar weer eens naar boven! Fijne avond allemaal!
@ Liessie, spannend! Willen jullie wel al weten straks wat het wordt? Of wachten jullie tot na de bevalling? Ik ben benieuwd of je vermoeden bevestigd wordt. Hopelijk gaat je jongste snel lekker slapen.
Goedemorgen! Moeders fijne moederdag! Haha ja inderdaad licindalice laten we maar eerst eens zwanger raken haha. Ik begin nu ook wel erg ongeduldig te worden inlove. De eerste 5 pogingen had ik t niet maar nu wel En t opzien tegen de bevalling hahha hier ook! En heb echt geen klagen gehad. Eerste keer vielen de weeen mee. Was niet heel zwaar(ook geen persweeen gehad. Wat wel erg onhandig was!) duurde vanaf breken van de vliezen tot bevalling 9/9,5 uur. En 2e keer in totaal 2 uur maar wel heftigere weeen vanaf minuut 1 en ervaren hoe persweeen voelen haha. Maar echt geen klagen Wij willen wel weten wat t geslacht is en hebben beide keren rond 15/16 weken echo voor laten maken. Gaan we deze keer ook weer doen. Vind ik leuk om kamer en kleertjes gericht in te richten Nonnie genoten van je kidsvrije middag samen met je zusje? Wat leuk liessie, ben benieuwd of je gevoel het weer bij t juiste end heeft. Mogen wij t ook weten zodra je het weet?
Hier ook geen klagen over de bevallingen. Maar toch geen favoriete bezigheid! De eerste smorgens om 6 begonnen met lichte weeen en gebroken vliezen. Heel de dag wat onregelmatige weeen en van 16.15 tot 17uur geperst. De 2de van 3uur snachts tot 6 lichte weeen, daarna wat heftiger. Vk heeft vliezen om 10.15 gebroken en toen heb ik haar in 8min gelanceerd. Dus als de 3de nog sneller gaat kan de Vk na t strippen beter blijven logeren!
Iedereen fijne moederdag @ MamavanT, klinkt wel als fijne bevallingen Snap wel dat je ongeduldig wordt... Ik kan ook echt niet wachten tot het juli is, hopelijk is dan de begeleiding rond en kunnen we er voor gaan... Wij willen weer niet weten wat het wordt, ik vind het extra leuk om een verrassing te krijgen Gister ook echt de knoop doorgehakt, de meisjesnaam blijft degene die we al n tijdje hadden... Dus er staan n jongens- en n meisjesnaam klaar , baby kom maar gauw!!
Hoi hoi even een baal moment..zwaar ongi nu was 4 dagen overtijd maar helaas op naar ronde 27 zucht..maar we gaan gewoon door hè. Hoop we met ze alle snel zwanger zullen zijn..Voor diegene die ook voor de 3de gaan.. Hier 2 makkelijk zwangerschappen en bevallingen gelukkig doeg
@ InLove, snap dat je een jongetje erg leuk zou vinden als derde. Maar goed dat het je niet uitmaakt, want dat zou natuurlijk geen goede reden zijn voor een derde te gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel een lichte voorkeur heb. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik nog een dochter zou krijgen (heb jongen van 4 en meisje van 2) en de zwangerschap van mijn zoon was zoooooveel fijner, ik hoop op een kopie van die zwangerschap @ namen, ik maak de namen van mijn kids liever niet bekend. Mijn zoontje heeft best wel een aparte naam, dus dan ben ik gelijk niet meer anoniem Een jongensnaam voor een derde weten we al wel, bij een meisje zal ik nog wel hulp nodig hebben, heb echt geen idee en ik vind het heel erg belangrijk dat de namen matchen. Maar goed, eerst maar eens hopen op een zwangerschap. @ bevallen, van de tweede ben ik binnen een uur bevallen dus de derde zal ik wel ergens in de supermarkt verliezen ofzo @ XNonnie, hihi geen kindje in februari omdat je zoontje dan al jarig is Mijn beide kindjes zijn in dezelfde maand jarig. Die maand ga ik nu niet overslaan, dus het zou zelfs kunnen dat ik er straks 3 in 1 maand heb. @ Liessie, ben benieuwd naar het geslacht van jullie kindje! Wil je het van te voren weten? Ah ja dus lees ik nu. Leuk! @ Lucindalice, al namen klaar staan, wat goed! Knap dat je het geslacht niet wist, ik ben daar iets te nieuwsgierig voor . Ik heb ook altijd het kamertje en de kleertjes aangepast aan het geslacht. @ Channie, wat balen zeg, 4 dagen overtijd en toch ongi! Hopelijk brengt de komende ronde geluk! Voor wat betreft deze ronde/cyclus zie ik het bij ons somber in. Ik zie mijn man vanaf morgenochtend een week niet, hij is voor werk naar het buitenland. Precies rond ei-tijd dus. Niet handig! Zondag is ie er weer, dat is dag 18, dan is normaal gesproken mijn ei allang geweest. Hopelijk nu een beetje een rare cyclus, waardoor ik een heel laat ei heb... of juist een hele vroege, dan kan het geklus van dit weekend al zin hebben gehad. Dat laatste verwacht ik niet, hoop eigenlijk op een wat langere cyclus en later ei, heb nl t/m dag 8(!) spotting gehad, dus ik denk ergens toch dat ik een soort van vmk heb gehad, had niet voor niets lichte tests en was zo lang over tijd Maar goed, ik temp deze ronde weer, dus ik moet wel duidelijk kunnen zien wanneer ei geweest is. Dan weet ik ook of er klustechnisch nog een kansje is geweest. Fijne moederdag verder!
Misschien toch leuk om een lijst van iedereen te maken, hebben we een leuk overzicht. Ik zal vast een voorzetje geven, sorry voor wie ik vergeet!!!! Geef als jullie het leuk vinden je gegevens even door? Hoeveelste ronde, wanneer uitgerekend, wanneer gaan beginnen, NOD etc? LIJST DERDE KINDJE Liessie83, zwanger in ronde 3, uitgerekend op ? Annekevdz, zwanger in ronde 1 na vmk, uitgerekend op 16 december Nika12, Sumshine, Flowertje, Sabrinab1986, MamavanT, Liedel, Madeliefje1987, Lucindalice, Mommy1983, XNonnie, Channie32, InLove, Lov23, Guapetona, Sinaasappel, ronde 4, NOD 30 mei
LIJST DERDE KINDJE Liessie83, zwanger in ronde 3, uitgerekend op ? Annekevdz, zwanger in ronde 1 na vmk, uitgerekend op 16 december Nika12, Sumshine, Flowertje, Sabrinab1986, MamavanT, Madeliefje1987, Lucindalice, Mommy1983, XNonnie, Channie32, InLove, Sinaasappel, ronde 4, NOD 30 mei
@ Channie, jeetje, dat is niet leuk zeg ik geloof goed dat je baalt. Ronde 27 al! Ging het bij je andere 2 kindjes wel sneller? @ Sinaasappel, was inderdaad raar van die tests... Ook flink balen nu dat je man net rond je ei weg is! Leuk die lijst! Ik kan op m'n Phone niet knippen en plakken, kan iemand dat voor me doen? Moeten we ook leeftijd erbij zetten? Kan iemand er voor mij bijzetten dat we (na medisch groen licht) waarschijnlijk vanaf juli gaan starten?
Lucindalice, ik heb je gegevens erbij gezet! Leeftijd kan wat mij betreft ook nog idd. LIJST DERDE KINDJE Liessie83, zwanger in ronde 3, uitgerekend op ? Annekevdz, zwanger in ronde 1 na vmk, uitgerekend op 16 december Nika12, Sumshine, Flowertje, Sabrinab1986, MamavanT, Liedel, Madeliefje1987, Mommy1983, XNonnie, Channie32, InLove, Lov23, Guapetona, Sinaasappel, ronde 4, NOD 30 mei Lucindalice, bij medisch groen licht starten vanaf juli! (Nu veilige NOD 5 juni)