Hiiiiiiiiiiii Anneke wat gaaf!!!!! Leuk dat het er twee zijn, maar ook wel even wennen!!hiiiiiii maar wat een leuke verassing!!!! Kan me voorstellen dat je helemaal aant shaken bent!!! sorry dames, ga zo mn best doen om na te lezen, maar ben ff chago hier...nog steeds niet ongesteld, had gehoopt gisteren te starten met ronde 1 dus wachten tot het doorzet!!
Wouw Anneke, twee! Een groot gezin!!! Dat wou je ook graag..maarja spannend een tweeling! Nu veel vragen natuurlijk en extra spannend maar ook extra om van te houden Ben wel heel blij voor je, dubbel gefeliciteerd (zit hier met een grote glimlach..) hihi.. Nu kunnen we leuke duo namen bedenken Dit vind ik zooow leuk! Hoe heten je oudste ook alweer? (als je stippen tussen de namen doet ben je nog steeds onvind baar via google enzo)...Hihi en DUO wagen !! Die van bugaboo is erg mooi Hoe reageert je omgeving? Is t bekend.. ofwel..vertel vertel vertel! Ik fantaseer ondertussen ff verder voor je hihi..
R.o.n.j.a en K.a.s.p.e.r Ik heb al een duowagen, want ze schelen maar 15 maanden. Easywalker geloof ik. Moet nog wel een babynestje bij!
Wat leuk Anneke, gefeliciteerd!!!! Toevallig, een vriendin van mij is na een miskraam afgelopen herfst weer zwanger en had vorige week een echo waarbij ze ontdekten dat het er twee zijn. Lijkt me echt bijzonder, leuk hoor!
Goedemiddag allemaal! Mijn temp is nog steeds laag hoop dat ie donderdag of vrijdag omhoog gaat. Ben nu ook (sinds gister) ovutests aan het gebruiken, doe ik normaal nooit. Maar ik heb ze van kruidvat en die staan niet erg goed bekend lees ik op ZP. Het gekke is ook dat die van vandaag lichter is dan die van gister. Zucht. @ liedel, toch fijn dat je ongi geworden bent, onzekerheid is ook niks. Gezellig dat je blijft meekletsen! @ Sumshine, mopper mopper Komt allemaal vast wel goed @ Nika12, ohhh wat spannend! Ik hou mn temp ook bij in FF ja. Hoe laag is je temp? Erg gedaald? Ik duim toch nog voor je! Hmm lees nu je spierwitte test, balen!!! Maar geen bloed, geeft moed he. Wat heftig van je schoonzusje, sterkte! @ Lucindalice, sterkte met je rug en bekken @ annekevdz, neeeeee, wow TWEE???!!! Wat gaaf, gefeliciteerd! En je zult wel helemaal in shock zijn ja. Leuke namen hebben je kindjes! @ Madeliefje, hoop dat je eerste ronde snel kan beginnen!
LIJST DERDE KINDJE Annekevdz, 34 jaar, zwanger van TWEELING in ronde 1 na vmk, uitgerekend op 16 december 2013 Liessie83, zwanger in ronde 1, uitgerekend op 4 januari 2014 Nika12, 31 jaar, ronde 1, NOD 18 mei Sumshine, ziet wel waar het schip strandt Flowertje, Sabrinab1986, MamavanT, 25 jaar, ronde 6, NOD 5 juni Liedel, Mommy1983, Channie32, InLove, 32 jaar, al 6 wk geen echte ongi... Lov23, Guapetona, Sinaasappel, 30 jaar, ronde 4, NOD 30 mei Madeliefje1987, bijna in ronde 1 XNonnie, 28 jaar, in afwachting van cyclus Lucindalice, 31 jaar, bij medisch groen licht starten vanaf juli! (Nu veilige NOD 5 juni)
Wouw en wat is de datum Anneke? Wat een geweldige namen .. Oke passende jongens namen bij jullie andere namen vind ik: Jurre,jesper, vesper, jespe, joppe, silvijn, silvan, jorik, lucas, thomas, thygo, lars (of larse of lasse) meisjes namen: thyrza, sigrid, mirthe, marthe, of martzen, doutze, jente / jinte, Bente, Mette, Marit, lieve - lente maartje, kaatje, lotte, pippa, Ik heb weer twee lettergrepen gepakt omdat je dat eerder ook koos met beide namen maar voor een tweeling is kort ook erg leuk Jop en jet ofzo sam en saar Tess en Puck Benthe en Marit, Mette en Jonne Daan en Luuk Fien en Thijn Bas en Sem Benjamin en Samuel Mees en Merel Finn en Feline of Fien Julia en Sofie Anne en Emma Anna en Floor Lotte en Luca Ow wat leuk om wat te bedenken..Ik moet weer verder werken...Volgende keer meer! Kun je al aangeven wat je leuk vind?? Kan ik zo verder puzzelen..Is mn hobby1 ghaha
Sumshine, mocht ik weer zwanger raken van een meisje kan ik iig met jou praten! Leuke namen heb je er tussen staan! (Eventuele jongensnaam hebben wij al, meisjesnaam nog niet)
het is wel mijn smaak, vind Sigrid wel heel leuk, wij dachten zelf aan Olivia. Voor een jongen dachten we Kristian. Nu dacht ik misschien Kristian en Koen. Maar als het een jongen en een meisje zijn, wil ik geen K.
Hoe heten jou kindjes dan Sinaassappel? mijne heten j.en.te r.o.sa. l. i. e en j. i. p.p. e A.n.th.ij. n Ik wil namelijk weer een naam met een j..voor een jongen moeilijk te vinden maar meisje word het w.s. J.uu.l of J.ule of wat dacht je van J.ul.e.fi.e.n (aan elkaar) of gewoon J.ose.fie.n verder vind ik stiekem J.oosje ook leuk maarja J.oos.je - d.oo.sje..hahaha! jongensnaam kom ik nu echt niet uit, dacht misschien nog aan j.i.lles dat zou tweede keus zijn geweest voor j.i.pp.e J.oss.e vind ik ook wel leuk En misschien laat ik de J wel gewoon liggen want dan zou ik kiezen voor M.ijs Vind ik errug leuk! Of F.ien.e
Sumshine, je hebt PB! Leuke namen hebben je kinderen, helemaal mijn smaak! Wat vind je van Josje ipv J.oosje?
jaaah ik vind Silvijn ook the gek. Onze zoon heeft als tweede naam A.nt.h. ijn Ik zou dus nooit voor j.e.lle. kiezen want zo heeft mn schoonvader en onze zoon is wel naar hem vernoemd. Hij heet namelijkk J.ell. e an.thoni.us. en wij hebben er dus j.i. ppe. A.nt.hijn van gemaakt hihi. Sil vind ikz owizo ook een leuke naam. Job ook Liessie hoe heet je dochter??
anneke, wat vind je van Karlijn? jongen dus kristian past idd bij kasper en wat vind je van Merijn? Marijn? Annemijn? Ik vind Ij klanken altijd ook zo mooi namelijk..hihi
josje is me te populair nu eigenlijk, ik wil t altijd net wat anders.. maar joos.je. fien (aan elkaar dus) vind ik dan wel weer leuk..hihi