inlove, zou t dan kunnen dat je zwanger bent? ....hihi.. Hier alles in orde maken voor weer een pinksterweekeindje weg, weer kamperen bij de boer..leuk! met vrienden, heb er zin in! De kleintjes lekker scharrelen over de boerderij, wijntje, toastje, lekker eten, kneuteren...I like it! maar tis ook een gedoe, alles inpakken, regelen, pfff..En ik moet mijn man zo van zijn werk halen met de caravan...alleen met die caravan rijden is toch wel eng vind ik zelf...brrr
@ Nonnie, en? Ben je al op zoek gegaan naar een salon? Even jezelflekker verwennen tussen de drukke werkdagen door! Rug en bekken kunnen al verergeren om de mafste dingen, zo heb ik een paar weekenden terug een treinrit van iets meer dan een uur gemaakt en heb zelf 15 heen en terug naar het station gereden, dat is echt al killing, heb daar minstens n week voor nodig om van te herstellen, verder verergert het ook altijd tijdens de menstruatie. Fijn dat je meisje zo geniet van peuterdans! Lastig dat je er nog niet uit bent wat betreft de opvang van je kindjes.... Heel veel succes daarmee! @ MamavanT, arm dreumesje! Hoe gaat het nu met hem? @ Anneke, geweldig toch, vier kids onder de vier @ Inlove, wanneer ga je eventueel testen? @ Sum, heel veel plezier op jullie weekendje! Zo, de kids liggen op bed, dus ik heb even rust.... En het is bijna weekend!!!!! Heerlijk!!!
Nou, heerlijk geslapen vanmorgen bij mijn ouders, nu weer lekker thuis en vanavond uit eten met een collega! Vrijdag heb ik een gesprek met een mevrouw van een gastouderbureau die reageerde op mijn oproep op een site voor opvang in friesland. Ze was erg positief over de mogelijkheden en de kosten klinken inderdaad veel minder heftig dan bij het kinderdagverblijf. Ik vind het nog wel spannend dat je dan met bijvoorbeeld ziekte en vakanties van de gastouder zit. Maar alle voordelen spreken me zeker aan! Zwemmen deed ik vroeger bij ZPD een kleine dorpsvereniging in Friesland. Later ben ik zwemtrainer geworden en heb ik nog jaren training gegeven bij de Granaet en Orca. Veel plezier met kamperen Sumshine, hopen dat het weer wat meevalt! Ik ben inmiddels ook begonnen te twijfelen wat ik nu met mijn opleiding moet gaan doen. Ik doe naast mijn werk een Masteropleiding, op kosten van de baas, maar heb zo weinig energie over... en zou dat met vier jonge kindjes wel beter worden? Misschien is het wel het slimst om te stoppen, maar ja, wat kost dat dan he?
@ Anneke, lastig dat je niet weet wat je met je opleiding moet doen. Is dit je 1ste of 2de master? Anders lopen de kosten denk ik inderdaad op... Lijkt me wel zwaar hoor, 4 kids en werk en n opleiding.
Het is mijn eerste master. Ik heb een HBO en een post HBO diploma. Ik zal het volgende week wel eens bespreken met mijn leidinggevende en de opleidingscoordinator in de regio.
@ Anneke, dan vallen de kosten wellicht nog mee. Nog een te hoog bedrag natuurlijk, maar misschien wel nog te overzien. Goed dat je met je leidingevende en coordinator gaat praten, wellicht zijn er andere opties zoals n versneld traject of een 'pauze-regeling'. Succes!
Hoelang zou je opleiding nog duren Anneke? Ik heb ook bewust gekozen niet aan de opleiding te beginnen, nu met 2 kids al niet te doen, incl huishouden en onregelmatige werktijden. Als ik dan ook nog 1 dag per week naar school zou moeten,,,,poeh. Terwijl ik het heel graag zou willen. Aan de andere kant doen er zoveel mensen op veel latere leeftijd nog een opleiding dat mijn tijd nog wel komt. Testen,,,,tsja wat is wijsheid, vind het heel zonde om te testen en dan niet zwanger te zijn al die extra kosten hahah ( en teleurstellingen) Als ik even praktisch bekijk zijn we eind april/begin mei gaan klussen zonder rubbertje. ongeveer 1 week daarvoor heb ik wat oud bloed gehad/spotting oid. Ik denk dus dat als ik rond 1juni nog niet ongi ben, ik wel een testje kan wagen.
Iedereen aan het genieten van z'n pinksterweekend? Hier nu in m'n vruchtbare dagen... Toch wel dubbel dat dan n condoom om moet ... Ik kan echt niet heel veel meer cycli wachten hoor!
hoi meiden, Ik heb onder een andere naam gekletst effe veranderd ivm herkenbaarheid. Wij waren lekker naar disney heerlijk weer gehad en de kids hebben zo genoten wel raar voor het eerst weer in 3 jaar kon ik in een achtbaan haha.de vorige 2x in disney was ik zwanger. Ik las dat er een tweeling op komst is hier!!! wat een leuk nieuws zeg! hopelijk gaat alles goed met je
Hoi meiden! Hier lekker aan het genieten van een rustig en lang weekend. We waren deze week vier jaar officieel bij elkaar (partnerschap) en dat hebben we gisteren gevierd door met z'n tweeën uit eten te gaan terwijl mijn familie oppaste. Heerlijk! Het was echt even goed om even de tijd voor elkaar te nemen zonder de kids of het huishouden. Ik heb nu ook al helemaal zin in ons midweekje Drenthe met het hele gezin wat er volgende week aankomt. @ InLove: Balen zeg dat je ongesteldheid zo op zich laat wachten! Maar ik kan me voorstellen dat je niet te snel wil testen als je cycli zo onregelmatig zijn, dat is zonde van je geld. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt of over een paar weken een mooie test in je handen mag houden. @ sumshine: Leuk een weekendje weg! En knap hoor dat je dat durft met een caravan, ik zou dat echt niet durven, zeker met regenachtig weer en de kids achterin. @ Lucindalice: Wat ontzettend lastig dat je klachten al om zulke kleine redenen kunnen verergeren, dat lijkt me wel echt heel erg zwaar! Hopelijk helpt de revalidatie je echt stappen vooruit. Ik heb nog geen salon gevonden, maar ik hoop er vanavond even rustig voor te gaan zitten om het uit te zoeken. Zo'n moment waarop je jezelf verwent en goed voor je lichaam zorgt is ook wel erg belangrijk. En ik herken je frustratie over condooms gebruiken. Hier is dat ook nog zo, maar ik houd mezelf voor dat het nog maar een paar weekjes is. Toch voelt het echt alsof we een kans laten lopen... @ Anneke: Leuk dat je zo actief bent geweest. Ik ben ook erg lang jeugdtrainer geweest en ik hoop het nu we een beetje aan het settelen zijn in een stad weer op te pakken. Zwemmen blijft toch echt wel mijn sport merk ik. Leuk dat dat gastouderbureau zo goed reageert en dat het goed klinkt Krijg je dan een soort van Nanny aan huis? Wel een lastig dillemma met je Master. Het is super dat je nu de kans hebt om een master te volgen, maar ik kan me goed voorstellen dat de komende twee jaar echte tropenjaren worden met de kids en je dan even geen studie erbij kan hebben. Is een pauze inlassen een mogelijkheid? @ mommy1983: Ik herkende je aan je onderschrift . Leuk dat Disney zo'n succes was deze keer en jullie er echt van hebben kunnen genieten! Zometeen maar weer eens even lekker in de tuin aan het werk, even wat meekrijgen van de zon!
Over mijn opleiding, ik ga kijken of ik een pauze van een jaar kan nemen. Na een half jaar met baby's moet ik daar wel een beetje een ritme in hebben lijkt me en dan zal mijn energie ook wel weer wat terug zijn. Verder vandaag inderdaad heerlijk genoten van de vrije dag. We zijn naar Drouwenerzand geweest, in Drenthe. Een attractiepark voor jonge kinderen. Ze vonden het echt prachtig en wij dus ook. Daarna weer heerlijk geslapen, want ik was helemaal kapot.
@ Anneke: Dat lijkt me een prima oplossing voor je studie en zou zeker moeten werken. En dat klinkt als een leuk dagje uit! Hier heerlijk van het mooie weer genoten en de tuin ziet er piekfijn uit (vind ik dan ). Nu toch wel gebonden aan de tv en het nieuws. Ze hebben hier dichtbij lichamen gevonden. Wat een drama zeg! Ik houd mijn hart vast, met zulk nieuws ben je je ineens zo bewust van het geluk met je eigen gezin en geef je ze maar even extra knuffels.
Goedenavond meiden! Ons dreumesje is behoorlijk ziek geweest. Gisteren had hij 41 graden en koorts de hele dag rond 38/40 graden. Heulll zielig. Erg pittig om ze zo te zien. Hij hoest nog streds zo nu en dan al is t een naar hoesjte en heeft hij er kntzettend veel last van. Als hij in zijn slaap hoest gaat ie telkens ook zitten en huile en zo best lastig en zwaar. Maar vandaag bijna alleen max 38,5 gehad dus dat gaat gelukkig beter. Alleen begint de oudstr met hoesten en had hij sinds gisteren al af en toe koorts. Gelukkig neemt hij de sinaspril zonder problemen en helpt dat hem heel erg hopelijk wordt hij niet verder ziek... Heee mommy1983 herkende je ook meteen aan je onderschrift balen van de herkenbaarheid.. Maar leuk dat jullie naar disney zijn geweest! Hihi ja dat is wel handiger als je niet zwanger bent gelukkig hebben jullie t leuk gehad! Nonnie wat fijn zo'n geslaagd moment samen. Nog lekker van t zonnetje genoten? Anneke wat lastig met je opleiding , hoprlijk vind je een goeie oplossing en is je werkgever begripvol om mee te denken. Leuk altijd de kids zien genieten ja dat is dan toch pittig met de hormoontjes erbij Lucindalice is inderdaad dubbel om dan met condooms te zitten in je vruchtbare periode. Vond ik ook wel zwaar. Inlove dat snap ik wel dat je liever even wacht dan die teleurstelling en zonde van die test. Soms kan mijn nieuwsgierigheid niet op maar vind ik t zo zonde om al vreogtijdig een test te gebruiken.... Nou ik ben even in de war en zal wel niet zo zijn. Zit nu op cd 12 en heb tot nu toe bijna altijd op cd 15 mijn eisprong. Maar nu vergeet ik door alle hectiek en vermoeidheid iedere ochtend te tempen en heb op cd 9 nog een lage temp en vandaag had ik al een stijging dezelfde temp dke normaal na eisprong is.... Zou wel erg snel zijn. Ben dus eeeerg nieuwsgierig naar de komende dagen. Naja we zien t wel. Maar verwarrend is t wel ghehe
Hehe eindelijk ik doe t nog hoor Gisteren heel de dag wat raar gevoel gehad en vanmorgen als verrassing bloed. Heel raar zonder enige hoofdpijn oid ( ik zal maar niet te hard roepen hihi) Dus ben benieuwd, heb maar meteen ff een bannertje gemaakt dat staat wel leuk. Nu weer snel werken. Zaterdag en zondag ook gewerkt, vandaag nog en dan weer 2 daagjes vrij, heerlijk!
@ InLove, fijn dat je het nog doet @ MamavanT, tjee wat verwarrend ja! Het vrouwenlichaam is gewoon niet te voorspellen. @ mommy1983, welkom terug! @ XNonnie, ben nou wel heel benieuwd waar jij woont. Waarschijnlijk heel vlakbij mij. Wat een drama he, het is echt een nachtmerrie. Wat een hel voor moeder en verdere familie. Maar ook een hel voor de ouders en familie van de vader die dit op zijn geweten heeft. Ego: Zaterdag 17u en gister 14u een positieve ovutest! Nog mooi op tijd dus aangezien manlief gistermiddag weer thuis was. Had verwacht dat mijn temp vandaag dus wel gestegen was, maar nope (ja 0,1 maar dat soort schommelingen heb ik altijd wel). Erg verwarrend. Cyclus is helemaal in de war sinds afgelopen maand. Fijne tweede Pinksterdag!
hey meiden! how issie hier? @opleiding: zwanger, werken en opleiding lijkt mij niet te combineren maar kids, werken en opleiding wel...Dus pauze inlassen? Zowizo geweldig als je op kosten van de baas een master mag doen, ik zou t graag willen maar dat kan ik mooi vergeten. (hbo en post hbo in the pocket, maar een master zou zkr wenselijk zijn voor verdere doorgroeimogelijkheden..maarja..zelf betalen word em ook ff niet..) Hier heerlijk gekampeerd, wat genoten van mijn kindjes! heerlijk! Zoontje van 6 maand is ook zo makkelijk he in de caravgan, niks geen gedoe..Dochter 3,5 hele dag op sjouw en aant spelen! Genieten! En idd met de caravan gereden, voelde me erg stoer dat kunnen vrouwen ook wel dacht ik dan! haha.. Nog steeds t onderwerp een derde besproken, maar ik was blij vanmorgen ongesteld te worden..Dat zegt ook wat he? Ik weet t niet meer meiden, vreselijk ben ik, maar zo op vakantie ben ik blij met wat ik heb en denk ik,..het is goed zo!.. en toch kan ik t idee nog niet helemaal los laten. (wat er in mn hoofd zit..) ik laat t gewoon nog steeds zo! haha..
@sumshine: je hoeft nu toch ook nog niet te beslissen? Is hartstikke mooi dat je nu zo geniet en je jongste is nog hartstikke jong! En ja, ben erg blij dat ik die opleiding krijg dus een pauze lijkt me het beste. Overigens had ik het met mijn vorige zwangerschappen goed kunnen combineren hoor, maar deze wordt geloof ik een ander verhaal... Is het eigenlijk al wel!
twijfel is volgens mij wel normaal hier ook nog steeds maar ik ben er wel overuit dat als het eenmaal raak is je niet meer kunt twijfelen haha. Bij de eerste waren er eigenlijk net zoveel twijfels is dit wel het juiste moment enz. Hier flink geklust(stiekem onder de dekens want de kids lagen op onze kamer in disney haha maar ja anders ging er een maand voorbij) Nog effe en ik kan testen ik ben benieuwd. Vandaag echt een dag vol ellende gehad. Eerst kwamen de overburen vertellen dat hun bedrijf failliet is en dat ze waarschijnlijk hun huis uit moeten omdat ze een vof hebben echt verschrikkelijk zeg... daarna kreeg me vriend een sms van een vriend van ons en leek let alsof hij zelfmoord wou gaan plegen. Hij heeft een maand terug zijn vriendin en 2 kids heel plots verlaten na 13 jaar. Hun huis is zo goed als verkocht enz en nu heeft ie spijt maar zei is zo gekwetst dus onwijs boos nou dus mijn vriend moest natuurlijk flink met hem praten enz