Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    liessie hoe was de echo meis??

Hier, ff flinke baal moment ik trainde voor een stadsloop maar mag t echt niet doen van de fysio ivm de schenen..Grrrr...
    doe je zo je best, laat je lijf je in de steek!

Anneke, nee die eerste baby periode is vreselijk! die korte nachten, krampjes etc..Kon je dat maar overslaan..hihi Jij hebt t straks twee keer! maar je krijgt er ook twee keer zo veel liefde voor terug ;) Gaan we van uit! haha

2. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hoi meiden!

De echo gehad. Maar nog een beetje dubieus. Wel een kloppend hartje. Volgens haar nog wat traag. Het kindje was ook wat klein vergeleken bij het vruchtzakje. En volgens onze berekening zou ik zaterdag 8 weken zijn, maar zij kwam nu op 6 weken en 2 dagen. Dus ben nog niet gerustgesteld! Wacht nu op telefoontje van de verloskundige, we moeten over 2 weken weer een echo. Er stond eentje gepland op 12 juni, maar die dus een week vervroegen. We hebben het wel aan onze ouders verteld, maar toch met een dubbel gevoel. Vind het best eng...

3. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Sumshine: wat ontzettend balen van je blessure! Begrijp echt wat je voelt! Had het ook toen ik mijn scheenbeenblessure had. Liep toen echt huilend over straat, wilde zo graag, maar het ging niet! Hopelijk gaat het snel beter met je! Ga je naar een sportfysio of een gewone. Ik ben toen naar het Sport Medisch Adviescentrum geweest. Op zich wel interessant.

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

O das geen fijn nieuws en wat een spanning nu zeg! Ik duim voor je dat het over 2 weken gewoon goed zit!

5. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey liessie83,
    Dat is natuurlijk niet het nieuws waar je op hoopt! Snap dat je nu met een dubbel gevoel zit.
    Ik duim voor je!
    Dikke knuffel

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Liessie, o dat is echt niet leuk :(.... Ik duim ook mee! Hopelijk heb je gewoon een wat langere cyclus gehad.

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    He bah Liessie!
    Ik heb dat de tweede keer ook gehad, toen konden ze geen kloppend hartje zien zelfs toen wouden ze me ook twee week later pas echo doen maar heb gestaan op over 1 week. Probeer het gewoon eerder te vervroegen hoor, beter een echo te veel dan te weinig!
    het komt vast goed meis!!! Wat zegt je gevoel er over?

ik zit bij een sportfysio btw.

8. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Liessie: Dat is vervelend en ontzettend balen van de echo zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je nu een heel dubbel gevoel hebt. Ik ga heel hard voor je duimen en hoop dat over twee weken alles goed is.

@ sumshine: Wat balen van je blessure en dat je met deze loop nu niet mee kan doen. Heeft de fysio wel zicht op wanneer het wel zou kunnen?

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sum, vervelend van je blessure :(, hoop dat het snel opgelost is! Erg naar die shinsplints :(

10. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Vind het eigenlijk behoorlijk klote, heb nu nog geen rust. Natuurlijk even op internet gekeken maar daar lees je vrrschillende verhalen...Denk steeds:voel ik me nog misselijk, heb ik nog zere borsten, voel ik uberhaupt iets.Net wel steken in de liezen en schaambeen. Heel vervelend deze onzekerheid. Verloskundige heeft nog niet gebeld, volgens mij heeft ze een bevalling. Hopelijk belt ze morgen.

11. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Liessie: Die onzekerheid is het allernaarste wat er is, en ik snap heel goed dat je de rust nu niet kan vinden. Ik hoop dat de verloskundige je snel belt en je een plan van aanpak kan bedenken zodat je snel meer wat en misschien zelfs eerder een echo kan krijgen. Heel veel sterkte deze nacht! Knuffel!

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @liessie: wat een rotnieuws meid, knuffel! Ik hoop voor je dat het er over twee weken toch heel anders uitziet!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Liessie, nogmaals n knuffel voor jou! Heb echt met je te doen, hopelijk neemt de vk snel contact met je op.

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    O ja, FF heeft vandaag mn ei gevonden, zou hem dinsdag (zoals verspeld) gehad moeten hebben. Nu maar weer wachten op mn ongi, hoop zo dat ik (tegen beter weten is ;)) binnen 3 weken op de reva terecht kan, want wil eigenlijk geen ei meer onbenut laten.... Zei het gister nog tegen mn man, ik wil er gewoon volgende ronde voor gaan!!!!

15. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    @liessie: wat vervelend die onzekerheid. hoop dat je snel zekerheid hebt.
    @Sum: ik herken jouw gevoelens helemaal; jij beschrijft precies zoals ik me voel ; dat 'het-is-zo-ook-goed' gevoel maar toch dat stemmetje in je hoofd...we twijfelen nog even lekker verder :) En inderdaad: jouw jongste is nog erg jong hoor, je hebt nog tijd zat...mijn jongste wordt in de winter alweer vier...die 'druk' voel ik wel, anders zit er wel erg veel leeftijdverschil tussen. Fijn weekend meiden, het is examentijd dus ik ga examens nakijken...heb VWO bijna af...vanmiddag is Havo aan de beurt dus ik heb genoeg te doen dit weekend :)

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Liedel, lastig dat je toch nog soms dat stemmetje hebt...
    Heel veel succes met het nakijken van de examens!

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ja Liedel dat stemmetje heb ik idd en ik heb idd het geluk dat de jongste nog heel jong is...Ik heb t stemmetje en wil t als ik t wil graag nu omdat ik ook uitzicht wil op Uit de luiers te zijn en ik vind zwanger zijn niet echt leuk (ik doe dat ook niet echt goed..haha)...Zo van, als ik t wil dan wil ik niet te lang wachten, want dan is t klaar..
    maarja als je jongste bijna 4 word..en t moet ook nog lukken..
    Doe je t wel onveilig Liedel??

Liessie, al contact gehad met de vk?

18. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Liedel, succes met nakijken van de examens! Wat voor vak geef je?
    Lastig dat stemmetje. Ik herken het ergens wel. Vooral voor we er echt voor gingen twijfelde ik en eigenlijk de eerste 2 rondes ook nog ergens wel. Nu helemaal niet meer en wil ik het liever gister dan vandaag. En tuurlijk het is ook goed zo, maar een derde zou wel de kers op de taart zijn.

Liessie, hoe gaat het nu?

19. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    @Sinaasappel: Ik geef Engels

@Lucin: dankjewel: VWO is af, Havo ben ik nu aan begonnen

@Sum: nee, we doen het niet onveilig. We gebruiken condooms. Vorige maand wel een paar keer onveilig maar dat vind ik niets. Als ik het onveilig doe wil ik er ook echt voor gaan, en niet in de stress zitten omdat we het onveilig gedaan hebben. Jullie wel? Dan zit de kans er natuurlijk wel in dat die derde zich binnenkort aanmeldt ;)

20. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Toen mijn jongste er net was wilde ik ook gelijk weer, na een tijdje was dat weer weg. Nu is de jongste 2.5 en vind ik het een mooie leeftijd. Ideaal straks lekker veel tijd voor de baby!
    De een vind alles snel achterelkaar fijn, de ander net niet. Het heeft allemaal snot voor en nadelen denk ik. Maar ook hier als t te lang duurt stoppen we. Mn man is een stuk ouder en wil geen opavader zijn zegt ie (vind t zelf nog meevallen hij is 42)

Deel Deze Pagina