mommy ruim 6 dagen voor nod is nog heel vroeg, het is dan zowizo bijzonder om dan al genoeg hcg hebben om positief te testen, dat wist je wel he? Heb je de vorige keren ook zo vroeg getest? Iig is het niet betrouwbaar 6 dagen van te voren, maar extra spannend is het wel! het zou natuurlijk zo maar kunnen zijn
@ Nonnie, ik vind dat inpakken ook altijd zon klus, gelukkig wordt het wel makkelijker naarmate de kindjes wat ouder worden. En ik probeer me a,tijd voor te houden dat als ik echt iets dringend mis, dat het dan ook nog wel ergens te koop is . O leuk, plopsaland, de kids vinden dat vast geweldig! Heel veel plezier! Gister hebben wij n dagje Efteling, erg vermoeiend, maar zo leuk om die blije koppies van de kids te zien! Nu nog steeds wel wat moe en vooral aan het balen van het 'ontplofte' huis hier omdat we de weekenddagen weinig in huis hebben gedaan, maar dat komt wel weer goed. (Ooit , huishouden houdt nooit op vrees ik )
Meiden, ik heb nog n FF-vraagje, hoeveel dagen voordat je ongi wordt zakt je temp? En FF geeft aan dat mn ei de 21ste mei was, wanneer is dan mn Nod?
Oehhh wat is t hier druk en chaotisch met t huissie pfoehhhh Oeh mommy spannend. Ziet er behoorlijk positief uit voor 6 dagen voor nod! Hopelijk wordt de streep steedsdknkerder. Volgens mij ga je nu deze hele week testen? Haha Lucindalice. Bij mij zakt ie altijd dag ervoor(maar dan spot ik ook wel al btje lichtrozes) of op de dag van de doorbraak van de ongi. Bij standaard op de 12e dag maargoed mijn cyclus is meestal 26 dagen.. Dus dat verschilt per vrouw. Oh ja en ik temp altijd 3/5 dagen voor eispeong en dan 2/3 dagen er na dan vul ik fictieve dingen in maar ik ken mijn lijf en temp dan ook wel best goed nu en weet dat t als t eenmaal hoog is. Hoog blijft tot de ongi.
Dankjewel voor jullie FF antwoorden, dan denk ik dat ik of n cyclus van 28 dagen heb deze ronde of ik heb n lf van 15 dagen, ach ja, nog iets meer dan n weekje wachten en dan weten we het Twijfel of ik de volgende ronde weer ga tempen, toch wel n beetje n gedoe... Ik zet er de wekker ook niet meer voor in het weekend, werd mij iets te vroeg ... Als ik straks weer rond mn ei zit doe ik het misschien wel, want ergens is het ook wel handig om mn lijf helemaal door te hebben Jullie ook zo lekker van de zon aan het genieten? De kindjes doen hun middagdutje en ik heb nu even een pauze voor mezelf ingelast met n kopje thee voordat ik weer aan de strijk ga.
Goedemiddag allemaal! @ mommy1983, dat is zeker een streep. Geloof alleen nooit dat je met zo'n streep 6 dagen voor NOD zit. Denk dat je een vroeg ei hebt gehad . Gefeliciteerd! Huh tweede test nega ??? RAAR! Had ik niet verwacht gezien je duidelijke andere test. Maar wellicht minder geconcentreerde urine. Heb je een foto van de test van vanochtend? @ sumshine, je jongste is idd nog jong.. dus rustig aan @ XNonnie, veel plezier op jullie midweekje! @ Lucindalice, je NOD is waarschijnlijk 4 juni, bij een LF van 14 (=gemiddeld). Mijn NOD is 2 juni (ei op 19 mei ) Het is heel verschillend wanneer je temp zakt. Ik heb vaak zat dat ie hoog blijft tot ik daadwerkelijk ongi ben. Bij anderen zakt ie soms al rond 10DPO. Geen peil op te trekken @ liessie, hoe is het nu? @ verantwoorden voor keuze derde, dat heb ik nog niet gemerkt eigenlijk. Misschien komt dat als ik daadwerkelijk zwanger ben..?
@ Sinaasappel, dank je voor je FF antwoord! Fijn dat jij geen commentaar hebt gehad op je keus voor n derde, hopelijk blijft dat zo als je straks zwanger bent!
Mommy: hopelijk wordt de streep snel een dikke vette streep!!! Ik heb wel het gevoel dat ik me moet verantwoorden voor onze derde. Vind het eigenlijk best dom, waarom zou ik me moeten verantwoorden. Waar ik het bij de eerste 2 zw.schappen supermoeilijk vond om m'n mond te houden, heb ik daar nu helemaal geen moeite mee, haha! Lucindalice: jij hebt dus een heerlijk middagje gehad!! Hoorde dat het morgen alweer gedaan is met het mooie weer...Jammer!! Hier: de echo blijft toch op 12 juni staan. De week ervoor stond het bijna allemaal al vol. En anders zou het aanstaande maandag worden, maar dan zouden ze er nog niks zinnigs over kunnen zeggen. Voel me nog steeds misselijk en zere borsten, dus denk dan: het zal wel goed zitten. Hebben jullie die superlieve Jip en Janneke new born kleertjes gezien in de Hema-folder?!? Ben d'r helemaal verliefd op, haha! Zo schattig!
@ Liessie, day het maar snel 12 juni mag worden en dat je dan duidelijkheid mag krijgen. 'Fijn' dat je wel kwaaltjes hebt, het zal vast wel goed zitten! Kleertjes nog niet gezien, maar vast erg schattig! Wanneer wij zwanger zijn ga ik het denk ik ook lekker voor mezelf houden, andere 2 keren ook vrij vroeg (ivm werk) moeten verklappen en nu hoeft dat niet
i love jip en janneke! daar krijg je gelijk de kriebels weer van.. Hoe issie nu Liesie? Had je de vk al gesproken om een nieuwe echo te plannen?
@ Sinaasappel, o balen!! Ff heeft mn ei 2 dagen naar achter verplaatst...ben ik niet zo blij mee, komt mn meest zware ongi-dag net samen met de bruiloft van mn schoonbroer en schoonzus...
sinaassappel, dat zegt nog niks meis..moed houden! nog 5 dagn toch? lucindaalice das zeker niet zo fijn! Hopelijk is je cyclus dan toch ietsjes anders...*duim*
Vervelend Lucindalice!! Sum, ja I know.. nog 5 dagen idd. Voel verder ook nog helemaal niks... IK WIL HET ZO GRAAG! Aarghhh
@ Sinaas, nog 5 dagen....even nog aftellen, hopelijk vliegen ze om Vanochtend eindelijk weer eens positief nieuws van de fysio, we gaan weer de goede kant op, ik ben blij!! Ze heeft de boel nog verder losgemaakt en voel me nog stukken beter.
Hoi allemaal, @lucindalice: wat fijn dat het zo goed ging bij de fysio! @sinaasappel: tja, wachten is nooit leuk. Nu hopen dat je goed nieuws krijgt over vijf dagen! Hier gisteren voor controle naar gyn geweest, gelijk weer echo gehad, krijg ik nu elke keer. Hierbij de foto!