Wow gefeliciteerd!! Ik zie een streep!! Zover ik altijd hoor zeggen heeft Cb test altijd meer hcg nodig en aangezien de streep nog zo licht is vermoed ik dat tdan even wat te pril is Arg. Manlief gaat ineens weerr twijfelen. Nog dikkere domper dat t nu niet zover is jemig!
Nou net maar even over gehad want we waren eruit en daarom in aug met de pil gestopt en het huis wordt ook ingedeeld met t oog op een baby(3e) Dus heb t gevraagd. Mij komt er beetje oo terug. Ivm met de deukte van meer kids wat ie toch wel zwaar vind en bang voor de financien. Maarja mijn wens is nu extra aangewakkert omdat ik dacht dat we er helemaal uit waren. Hij zegt ook dat ie het wel leuk vind maar nu even niet ziet zitten. Maarja. Zei al. Zelfde geld had k vandaag posotief getest? Ja dan was t zo geweest zegt ie. Arghhhh Dikke dip nu haha. Hij zet zich maar even over die angst heen enzo. Ik zit toch altijd thuis met de kids. Doe ALLES. Dus wat dat betreft heft ie geen klagen! Ik voed ze. Was ze. Kleed ze aan. Poets hun tanden. Speel met ze. Verschoon ze. Kortom. Alles rondom de kids komt op MIJN bordje en ik kan daar makkelijk nog een bij. Dusss haha. Klaag momentje weer gehad hoop datie snel om is pfff Spannend mommy maar weet bijna zeker dat je gewoon al zwanger bent hoor!! leuk!!! En 21 mei je ei. Dan klopt die lichte streep natuurljjk helemaal!
wij zijn wat nuchterder denk ik mannen denken te veel na. Als ik het lees lijkt het wel een gesprek tussen mij en me man haha.
Mommy, gefeli, zeker als je voor NOD zit klopt het helemaal. CB geeft vast morgen of overmorgen posi aan. MamavanT, oh joh wat een domper, mannen!!! Grrrrr Hier is juist een tijd andersom geweest. Manlief heeft altijd een groot gezin gewild.
@ Mommy, ik zie hem!!!! Cb heeft inderdaad meer nodig... Dus komt vast goed. @ Sinaasappel, join the club , eens zien of we samen met mamavanT sterk staan deze ronde Vreselijk he die eerste dagen? Sla ik ook liever over... @ MamavanT, niet leuk dat je man weer terugkrabbelt ... En zo te horen hoeft hij niet bang te zijn want je doet toch sowieso alles... Hopelijk trekt hij snel n beetje bij en is het hem even gewoon wat teveel de combi zwanger en verhuizen. Ik lig weer op bed, heb geprobeerd eruit te komen, maar voel me echt nog niet fit... Zonde met dit mooie weer
ik vind gefeliciteerd z,n eng woord nog haha. Maarja ik krijg zoveel nega reacties op de test. Grijs,niet goed,niet goed doorgelopen, cb moet eerder posi aangeven enz pfff ik ben zo onzeker en geloof niet dat ik zwanger ben. al voel ik mezelf wel zwanger
Dankje Mommy! En meid, ik vind hem wel positief, ik zie de streep! Bij mij was de kv ook eerst posi en 4 dagen laterde cb pas. En als jij jezelf toch zwanger voelt? Je hebt het al 2x eerder meegemaakt, dus je zult echt wel voelen wat je voelt hoor! En je zit 4dgn voor nod, logisch dat hij licht is, zelfs op nod kan hij nog licht zijn... Dus helaas nog heel even afwachten, komt goed! Enne, dan zeg ik 'voorzichtig gefeliciteerd' en over een paar dagen hopelijk 2 dikke strepen!
@ MamavanT: Jammer van de tempdip en de beginnende ongesteldheid. Maar ook wel fijn met de oplevering van je huis. En iedereen een aparte maand is erg leuk natuurlijk. Maar wel lastig van je man hoor, dat de twijfel ineens weer zo toeslaat. Gelukkig heeft hij straks als het gelukt is nog ruim de tijd om te wennen. @ Mommy: Ik zie ook een streepje hoor. Spannend zo voor je nod. Ik hoop dat je over een paar dagen een mooie streep hebt en dat je man dan ook weer lekker bijdraait. @ Lucindalice: Bij jou is de ongesteldheid dus ook eindelijk goed doorgebroken. Wel fijn dat het nu duidelijk is. Maar jammer zeg dat je ziek op bed ligt, beterschap! Hoop dat je snel weer beter bent. @ Sinaasappel: Bij jou dus ook de ongesteldheid doorgekomen. Jammer, ik hoop voor je dat de volgende ronde raak is en dat de tarwekiemcapsules helpen. @ InLove: Wel apart he, al onze cycli van slag . Ik hoop voor je dat je de komende dagen goed je ei kan benutten! @ Sumshine: Qua vakantie zijn we net een midweekje naar Drenthe geweest. In augustus gaan we anderhalve week naar mijn schoonzus in Noorwegen. Dat is onze vakantie dit jaar. Dat wordt wel echt superspannend, maar hopelijk ook wel leuk. Ons midweekje weg was erg leuk. De kids vonden het huisje erg leuk en konden goed buitenspelen en er was veel te beleven in Plopsaland. De avonden waren minder leuk, want slapen lukte niet erg goed voor de kids. Wij kwamen dus wat uitgeput terug! Nu alweer wat meer uitgerust en aan het genieten van een mooie dag. We hebben ook gelijk de kans gegrepen om de zindelijkheidstraining van onze zoon te starten. Hij heeft nog niet op het potje geplast, maar de interesse en wil is er, dus dat is het halve werk. Gewoon geduld hebben en even doorzetten. De ongesteldheid zet maar niet door bij mij, dus ik kan me nog niet bij jullie voegen. Hopelijk morgen of dinsdag wel. Ik hoop van wel, want dan gaan ook wij er echt voor!
Thnx meiden. Lucht even op. Maar zit wel even echt in een dippie Haha mommy wat grappig maar wel vervelend voor jou dat jullie dat dus ook hebben/hadden. En inderdaad als t zo er is kunnen ze niet meer anders. Maar dat beangstigde mij de afgelopen negatieve maanden ook dat hij zich zou bedenken dus ondanks dat t met t huis niet uit kwam had ik zoiets laat maar kome. Voor hij zich bedenkt en nu is t dus beetje zover. Hoop dat ie mijn cyclus vergeet en stiekem toch nog erg gexellig hebben volgende week ;-p Beterschap lucindalice!! Balen zeg. Inderdaad vooral met dit mooie weer. Als t even lukt zou ik t wel proberen. Knap je misschien toch nog wat van op even frisse lucht. Heerlijk! Ja hoop niet dat ie te lang erover nadenkt. Trek dat niet :-| Vond de 2 mnden pauzes al erg genoeg. Mannen! Mommy apart hoor dat ze zo negatief zijn over je pos test! Niets van aantrekken. Je bent hartstikke zwanger!! Let maar op! Als je de lijn al op de foto kan zetten is die duidelijk hoor. Kan er nog genoeg over zeggen maar ben t duidelijk niet met ze eens ;-P
@ Nonnie, fijn dat het (op het slapen na dan), zo leuk was! Noorwegen, wat ontzettend leuk!! Knap hoor dat jullie zoon al interesse heeft in het zindelijk worden, onze jongen wil echt nog niet op het potje of wc. Hij geeft tegenwoordig wel aan als hij een poepbroek gaat produceren, dus dat zie ik ook maar als n begin Hopelijk komt bij jou die ongi ook snel, is wel vroeg zeg! Maar goed, wel fijn als je er nu deze ronde voor wilt gaan. Dankjewel voor je beterschapswens, hoop me morgen weer wat fitter te voelen, want dan is het weekend weer om en geen man die de mids over kan nemen ... Het lijkt al wel iets minder te zijn, maar ik ruik en proef nog steeds niets en die stomme hoofdpijn blijft, o ik kan er zo gefrustreerd om raken, wie wordt er nu nog verkouden in mei/juni en krijgt er dan ook nog n holte-ontsteking achteraan???? Er is dit jaar nog geen maand zonder ziek zijn voorgekomen en net zei mn man ook nog dat hij er pas voor wilde gaan als ik niet ziek ben, op zich wel logisch, maar met het wel extra frustrerend allemaal!
@ MamavanT, knuffel voor jou voor je dippie! *knuffel* echt niet leuk als mannen zo doen en al helemaal niet op de eerste dag van je menstruatie! Dat geloof ik goed dat je die 2 maanden pauzes al zat bent. Al kan ik wel uit ervaring zeggen dat hoogzwanger verhuizen echt niet leuk is, maar goed, ook dat heb ik overleefd. En komt tijd, komt raad en overal is aktijd wel n mouw aan te passen. Nu moet je man alleen nog even er weer achter gaan staan. Succes meid!
Hoi allemaal, @Mommy: ik zie ook een duidelijke streep hoor, ik denk dat het raak is! @Nika: ik woon in Leeuwarden, dus inderdaad in Friesland. Ben jij van oorsprong ook friezin? of zijn je ouders later bij Drachten gaan wonen? @Mamavant: snap best dat je baalt dat je man ineens weer twijfelt, hopelijk is hij snel weer overtuigd! @lucindalice: beterschap! Hier echt een heerlijk weekend gehad, vrijdag de trouwdag van mijn vriendin, daarna weekendje naar een vakantiepark geweest en eind van de middag vandaag weer thuis gekomen. Ik voel me weer een stuk fitter, dus dat is wel heel fijn!
ik had ook nog een action test liggen die staan er wel om bekend om laat een goede streep te geven vaak pas na nod. Maar ik heb hem gedaan om te kijken of er ook een streep komt. En ja hoor gewoon een streepje wel licht maar normaal voor z,n test dus denk dat er gewoon hcg in me lijf zit.
nonnie hopelijk kunnen jullie ook snel voor het echie!!! Hier ook een drama nacht onze dochter was van 23 tot 4 aan het huilen pffff daarna viel ze pas in slaap niets werkte.
@ Anneke, dankje voor de beterschapswens. Wat fijn dat je zon leuk weekend hebt gehad en nu weer wat fitter bent. @ Mommy, wat rot dat jullie zon woelige nacht met jullie dochter hebben gehad. Sorry, maar op deze test zie ik het streepje niet . Op de andere wel, dus het zal vast goed zitten. M'n moeder komt morgen gelukkig weer om op de kindjes te passen als m'n man gaat werken. Denk dat ik toch maar n afspraak met de huisarts ga maken, het duurt nu te lang en heb weer verhoging. Wie heeft er in juni nou nog n holte-ontsteking??? O, ik baal soms zo van m'n beroerde weerstand.... Wil weer normaal kunnen ademen en weer dingen kunnen ruiken en proeven en vooral n hoofd wat niet op ontploffen staat bij elke beweging. De kindjes hebben ook n gezonde mama nodig, heb het gevoel alsof ik ze al 5 dagen niet gezien heb