Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nika12

Nika12 Actief lid

19 mrt 2013
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heerlijk Liessie! Ik ben ook vrij vandaag en heb besloten deze dagen niet al te veel qua huishouden te doen, maar lekker van het mooie weer te genieten. Volgende week regent het toch weer!

Lucindalice, manlief is gelukkig weer beter, wat een opluchting haha!

Ik heb een test gedaan, kon me niet meer beheersen haha. Hartstikke wit, dat is minder leuk. Maar goed, 8 dpo nog maar, dus ik houd moed. M'n temperatuur is wel mooi hoog, hopelijk blijft dat zo.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Liessie, geniet ze!

@ Nika, niet leuk een witte test, maar goed, je bent nog vroeg... Dus ik duim dat je temp hoog blijft :)
    Geniet ze van je vrije dag!

3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ben even niet helemaal bij, drukke week gehad qua werk. De gastouder die op gesprek kwam gaat m niet worden. Ik vond haar te negatief. Jammer, maar helaas. Nu maar vrolijk verder zoeken...

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Anneke, jammer dat het nog niets geworden is met n gastouder :(

5. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Hoi meiden,

Het is al weer even geleden dat ik echt even kon reageren. De werkweken blijven hier maar gekke en drukke weken en er heerst een aparte sfeer nu er bezuinigingen aan gaan komen die waarschijnlijk banen gaan kosten. Ik maak me er maar niet te druk om, ik zie wel wat de toekomst brengt (hopelijk een kindje ;).

@ Mommy: Gefeliciteerd! Wat super zeg die mooie testen! Ontzettend leuk! Hoe is het nu met je? Heb je al een afspraak staan?

@ Anneke: Wat balen dat het niet gelukt is met de gastouder en er dus geen klik was. Is misschien een nanny niet een opossing voor jullie? Die betaal je per uur en niet per kind. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar je krijgt ook KOT terug.

@ Nika: Pittige weken voor jou dus met zo'n zieke man. Als mannen ziek zijn heb je er ineens een klein kind bij. ;) Fijn dat de boel nu weer beter is. Wel balen van je negatieve test, maar de hoge temparatuur is erg positief. Ik hoop dat je over een paar dagen een mooie test hebt!

@ Liessie: Flink last dus van de zwangerschapskwaaltjes! Dat lijkt me wel pittig met dit weer en ook lastig met je werk. Ik hoop voor je dat je volgende week een mooie echo hebt.

@ Lucindalice: Het zit niet echt mee op het moment he? Wat een tegenvaller dat de huisarts het al had over een heel jaar revalideren en geen zwangerschappen. Ik hoop voor je dat de revalidatie-arts wat anders zegt en dat je er echt eind juli mee kan beginnen. Maar het is al wat je zelf ook zegt: je gezondheid is superbelangrijk en je gezin en jij hebben erg veel aan je als je gezond en wel bent. Maar een knuffel voor jou! Lastig allemaal...

Hier heb ik nu al sinds afgelopen vrijdag iedere dag wat bruin/bloedverlies. Het is echt om gek van te worden, maar ik weet zeker dat ik niet zwanger ben. Ik heb de vorige keren echt niet zoveel last gehad van het "ontringen". Vandaag is het wat heftiger, dus ik hoop dat het nu echt goed doorbreekt en dan hopelijk snel weer voorbij is. Ik ga mijn banner dus zo ook maar weghalen, want het is allemaal superonduidelijk :(. Ik hoop dat het over een aantal weken allemaal goed op gang is en ik weer een normale cyclus heb van tussen de 24 en 28 dagen. (En stiekem hoop ik natuurlijk geen bloed mer te zien voor de komende 10 maanden ;)).

Morgen lekker vrij en genieten van het mooie weer. Heerlijk met de kids met water kliederen in de tuin. Genieten jullie ook zo van de zomerse dagen?

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    geen zorgen hier was het ook nog wit toen haha
    suc6!!! Hopelijk zijn we samen zwanger!

7. Nika12

Nika12 Actief lid

19 mrt 2013
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anneke, balen dat het niks is geworden. Hopelijk snel een leuke gastouder!

XNonnie, wat naar zeg, zoveel onzekerheid over je werk! Jakkes, ongesteldheid die maar niet wil doorbreken is echt irritant. Hoop dat het snel komt en dan natuurlijk snel een positieve test!

Mommy, ik hoop het ook, zou gezellig zijn!

Ik heb vandaag weer getest (kan er niet mee stoppen haha) en ik lijk iets heeeeeeeel vaags te zien. Zo vaag dat het niet op een foto te vangen is, maar toch. Ik heb de hele dag last gehad van ontzettend zere borsten, een pijn die een beetje lijkt op stuwing en die ik niet ken als menstruatieklacht. Het maakt me toch wel hoopvol, maar aan de andere kant weet ik dat ik met al die hoop het ook zo'n teleurstelling gaat zijn als het niet zo is!
    Ik probeer er niet steeds mee bezig te zijn en ik geniet volop van het mooie weer. Heerlijk, het huishouden even laten voor wat het is en lekker naar buiten.

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Spannend nika!

9. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Nika: Spannend zeg! Het eerst begin van een streepje! Ik hoop zo voor je dat die dit weekend heel duidelijk is!

Hier ook eindelijk goed nieuws! Ik ben eindelijk echt ongesteld! Nooit geweten dat ik er zo blij mee kon zijn :p. Dus dan toch maar een mooie nieuwe banner maken en dan gaan we er nu echt voor! Het voelt echt heel erg goed!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aah nika jij maakt t spannend! Probeer es een foto te maken...nieuwsgeirig! hihi

nonnie feli met je ongie.

Hier ...lekker weekeind! goed begonnen met een flinke machtstrijd met dochterlief over t opeten van haar ontbijt...gezellig dit?! zucht...

11. Nika12

Nika12 Actief lid

19 mrt 2013
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Whaaaaah ik sta te stuiteren hier!!! Er staat écht een streepje, al is het nog maar een lichte. Het ziet er precies hetzelfde uit als bij mijn jongste dochter bij 10 dpo. Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen (maar houd me in hoor haha) zo blij ben ik. :D

In het echt is het veel duidelijker dan op de foto, maar toch even:

Bijgevoegde bestanden:

12. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ sumshine: Strijd is nooit leuk. Maar heel herkenbaar. Hier is het ook niet altijd leuk met twee peuters. Nu ook met de zindelijkheidstraining van mijn zoon. Het gaat redelijk, maar niet heel denderend. En vandaag zei hij heel pertinent: "Niette potje. Luier!" Maar ik wil toch niet toegeven, want dan wordt het alleen maar lastiger.

@ Nika: Ik zie heel licht wat als ik mijn telefoon beweeg. Spannend hoor! Ik kan me voorstellen dat je superblij bent!

13. Nika12

Nika12 Actief lid

19 mrt 2013
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    XNonnie, fijn dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk meteen de laatste keer voor een lange tijd!

Strijd met peuter, pff praat me er niet van! Trouwens, strijd met kleuters is ook niet alles. En dan wil ik er ook nog, geheel vrijwillig, een derde monstertje bij haha!

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    jaah nika volgens mij zie ik ook een heeel vaag streepje! Voorzichtig feliciteer ik je alvast! Wat spannend meissie!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nonnie, bah wat naar dat het niet echt plezierig is zo op je werk. Hopelijk wordt de sfeer snel wat meer ontspannen!
    Ja, baal er ook goed van dat ik steeds achter de feiten aanloop met mn gezondheid. Soms denk ik dat we 'per ongeluk' een baby moeten proberen te krijgen....
    Super dat je ongesteld bent geworden!! Dat je daar blij van kan worden he? ;)

@ Sum, alles nog goed gekomen met je dochter en het ontbijt?

@ Nika, sorry ik zie hem niet :), maar in het echt staat hij er vast! Alvast een voorzichtige proficiat!

Zo, kindjes liggen op bed... ik even wat zp-tijd, want de woning moet ook nog nodig gedweild worden en dat is natuurlijk net wat makkelijker als die kleintjes slapen...
    Grrrr... ik word echt gek van die holte-ontsteking...er blijft maar prut uitkomen en mn hoofdpijn wordt er niet minder op :x

16. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ik zie m ook niet, maar mijn telefoon is ook geen heel nieuw dingetje! Maar wel Gefeliciteerd!!!

Lekker ja die eeuwige strijd, hier ook nu gaande, heb al 20x gewaarschuwd, denk dat ik nu maar even doe alsof ik doof ben. Kijken wanneer t eerste slachtoffer valt!

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Inlove, jij ook al strijd dus... Niet leuk!

18. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    tis het weer denk ik, dan zijn ze sneller moe en de oudste heeft gisteren schoolreisje gehad en vandaag boerderij uitstapje dus heel moe. Wil ze ook nog fietsen buiten, wat dan net weer niet lukt omdat ze te moe is. Een gillende peuter op de loopfiets erachter aan, die dan sneller gaat,,,,,garantie tot schreeuwen, noouuuuuu, huilen en mokken. Dus maar naar binnen en wat drinken en zelfs om t drinken is er ruzie want mevr wil toch echt NET de roze ipv paarse beker,,,,,,zucht

idd we willen vrijwillig nr 3?? We zijn echt GEK ;)

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Inlove, moest stiekem n beetje lachen om je verhaal, vooral om de roze - paarse beker...
    Hihihi, inderdaad en dan willen we er graag nog eentje bij :)

20. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Lucindalice: Balen zeg van je voorhoofdsholte-ontsteking! Dat is een behoorlijke domper met dit mooie weer! Wel fijn dat je kids nog slapen tussen de middag en je even wat tijd voor jezelf hebt.

@ InLove: Zo herkenbaar! En achteraf is het altijd wel amusant, maar op het moment zelf superpittig. Het is idd wat jullie al zeggen, dan willen we nog zo'n dondersteen erbij! :)

Nu na een heerlijke middag kliederen met water in de tuin, nu eten bij een vriendin. Ontzettend veel zin in!

Deel Deze Pagina