Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nonnie, ze hebben een middagslaapje van 4u gedaan :eek: dus mama heeft lekker geluierd!
    Heel veel plezier met het etentje bij je vriendin!

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Lucinda wat een heerlijke luier time! Lucky u!

Hier nog twijfel over drie hoor, vind t zo soms druk zat...met die koppige peuter de hele tijd te zeuren (mamaaaaaaa mamaaaaaaa mamaaaaaa....echt ik droom er bijna van..pfff) haha

3. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Nika: gefeliciteerd!

4. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    @sum: ja ook nog in de twijfel-modes? Same story here....word gek van mezelf :)

5. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    In love: hier zonet dezelfde beker discussie...mijn dochter wou de blauwe maar die had mijn zoon...bijna 3e wereldoorlog..zucht

Volgens mij worden de kids echt moe van het weer, die van mij on ik vanochtend ook wel achter het behang plakken..'s middags ging het wat beter maar ik vind mijn vrije dag op vrijdag soms zwaarder dan mijn werkdagen wanneer ik dertig kinderen in de klas onder controle moet houden...die luisteren meestal wel..en als ze dat niet doen kan ik ze eruit sturen..is wat lastig met mijn eigen kindjes :) "mama is boos, ga jij je maar melden bij de coordinator' ;)

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ik zie wel een streep maar ik vind het een beetje raar van kleur. Ik ben benieuwd naar je volgende testen

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou hier is de rust er nog even. Moest er vroeg uit om ff 2 cliënten te verzorgen en nu dus lekker aan een theetje op mn gemakkie,,,,,,,,,,rust! Zelfs de hond ligt relax met de poten in de lucht midden in de kamer. Dat kan normaal ook alleen s'avonds als de relschoppers op bed liggen, ben benieuwd voor hoelang. Je zult nl net zien, dat als ik dit tik, de eerste dadelijk boven aan de trap staat :D

Zo lekker dit weer, je krijgt er gewoon energie van, heerlijk! Ik kwam vanmorgen buiten, de voortuin vol met speelgoed. Dat vind ik dus geweldig. (geen zooi maar drogend speelgoed van de waterkliederpartij) Vogels hebben hele concerten, lekker windje. Heb dus maar meteen na mn werk verse broodjes gehaald, ben helemaal in blije stemming. Mijn man zegt dat ik gek ben, of zwanger,,,,,,we houden t maar even op t eerste

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Inlove, hihihihi lente-kriebels ;) heerlijk!!!

Hier ook uitslaapkids vandaag, zoonlief is net beneden en dochterlief slaapt nog lekker. Hmmmm heb chocolademuffins in de oven staan! En straks naar de bruiloft van de broer van mijn man. Een mooie dag vandaag!

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @ nika gefeliciteerd!!!!! wat gaaf! Hoe voel je jezelf

10. Nika12

Nika12 Actief lid

19 mrt 2013
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha Mommy, jij hebt al in het testtopic gekeken, ik was nog even een banner aan het maken. Hierbij mijn test van vanochtend:

Ik voel me oké, m'n borsten doen bij vlagen erg zeer en ik ben moe, maar dat kan ook komen omdat ik al weken veel te laat naar bed ga. Ik geniet nog even van het feit dat ik nog niet misselijk ben, want ik verwacht dat dat binnenkort wel zal gaan komen.
    Na wat miskramen in onze omgeving te hebben meegemaakt, vind ik het wel extra spannend. Toch ga ik niet door met testen om te kijken of de streep wel donkerder wordt, ik heb het bewijs nu en ik wil mezelf niet gek maken. We hebben het vandaag ook al aan wat mensen verteld, ik wil er ook gewoon vertrouwen in hebben.

Ik moet even boterhammen gaan smeren hier, ik reageer later even verder.

Bijgevoegde bestanden:

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    super ben blij voor je!!!

Knap dat je niet door test ik kan het niet whaaaa

12. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Nika: Supermooie test! Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk!

@ Lente/zomerkriebels: Heel herkenbaar hoor! Ik geniet ook heel erg van dit mooie weer en het buitenleven. Buiten eten, buiten zitten in de avond, kids hele dag buitenspelen. :) Kids goed uitgeput aan het einde van de dag en goede nachten maken ze.

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @nika: van harte gefeliciteerd!!!

We hadden vandaag alweer een gastouder op gesprek. En deze keer klikte het wel! Ben helemaal blij, want nu kan ze per 1 september die twee dagen per week op gaan passen aan huis en zijn de kids daaraan gewend voordat de twins er straks zijn!

14. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Nika!! Van harte gefeliciteerd, mooie test!!!!!

15. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Wow nika gefeliciteeerddd!!! Gaaf zeg!!
    Ben wel best jaloers. Voelt zo. Maar ben wel onwijs blij voor jullie!!! :)

Wij zijn weer terug van midweekje vakantie. Zat toch nog behoorlijk in dipje dus was erg jammer. En druk met t huisje.
    Planning oplevering is voor eind van t jaar!!! Dus die smoes kan van tafel! En ik ga manlief gewoon lekker verleiden deze week en dan hoprlijk ook mee zwangeren met jullir haha.

Maar volgens mij zei ik van de week nog dat t mee viel met de hoeveelheid zwangeren om me heen? Toch? Nou het vakantiepark zat er vol mee. Sjonge!!hihi zelfs manlief viel t op. Nou dat zegt wel iets toch? Hahaha

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nika, joehoe!!! Ditmaal een hele dikke proficiat!

@ Anneke, wat fijn dat je een goede gastouder hebt gevonden! Heerlijk, valt er toch weer n last van je af.

@ MamavanT, vervelend dat je in n dipje zit :(
    Wel erg fijn dat je huis al eind dit jaar opgeleverd wordt!

Hier net terug van de bruiloft, we hebben een heerlijk zonnige dag gehad!

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Weet iemand van jullie hoeveel dagen voor je eisprong je al vruchtbaar bent? Manlief en ik vragen ons af wanneer de rubbers weer om moeten :)

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    als je dat effe hier uitrekent daar staan beetje vruchtbaar enz hier klopte dat schema wel

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Mommy, dankje! Ff zegt vanaf de 15e (3 dagen voor eisprong), calculator hier zegt de 13de (ook 3 dagen voor eisprong). Maar ik heb ook wel eens gehoord dat je 6 dagen aan moet houden... Liefst doe ik zo min mogelijk met zon ding om en zou het ook echt niet erg vinden als er toch raak geschoten wordt :), maar goed....

20. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Anneke: Wat fijn dat het nu wel helemaal klikte met de gastouder! Dat moet lekker en goed voelen, zeker als ze al in september kan beginnen en je kids er echt aan kunnen wennen.

@ MamavanT: Lekker een midweekje weg! Het weer was er erg goed voor! Een nieuw huis levert altijd veel stress op en verhuizen is niet niks. Wel fijn dat de oplevering nu aan het einde van het jaar is en als je dus zwanger raakt ben je verhuist voor de baby komt, dus dat is prima! Misschien draait je man ook wel weer bij en kab je je ei goed benutten!

@ Lucindalice: Hoe was de bruiloft? Het weer was er in ieder geval geweldig voor! Wat betreft rubbers rondom je eisprong: sperma kan 5 dagen overleven, dus 6 dagen voor je ei is de meest veilige optie en dan tot zeker 3 dagen erna.

Vandaag weer een dagje alleen met de kids en ik ga met ze naar een verjaardag van een vriendin. Eerst nog even het huishouden en de was : S. Jullie nog leuke plannen?

Deel Deze Pagina