Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    geen verstand van ovu testen..sorry!

testen kruidvat...

Ieder goed weekeidng ehad? Ik moet weer aant werk..gaaap!
    jongste zoon kliert nu veel snachts dus te wienig slaap..

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Hier ook pas een echo met 12weken een echo, veel eerder zie je toch "niks" Bij nr 2 een echo met 9 weken gehad en met 12weken als check of ze goed gerekend hadden. Die met 9weken was inwendig en enige wat ik mooi vond was t kloppend hartje.
    Wij laten ook geen nekplooimeting doen, dus geen haast met een echo. Heb liever tussen de 12 en 20 weken een extra echo en eigenlijk ook tussen de 20 en 30 maar ja, we zijn al verwend genoeg met de echo's

T vele testen, ik heb er t geld niet voor en als ik een streep zie ben ik zwanger en dan plak ik die test in, mn groeiende buik is dan wel een bewijs. Ik ontplof echt meteen. Bij de 2dames echt een mega buik gehad! Kijk alweer uit naar maatje olifant ;)

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nonnie, wat knap dat je zo'n geduld hebt!
    He wat leuk dat je je banner / handtekening hebt aangepast :)
    Fijn dat je ongi aan het afnemen is.

@ Bewuster/intenser beleven.... Aan de ene kant denk ik van wel... Aan de andere kant hebben we n grote kinderwens, maar goed ik weet niet wat er allemaal mogelijk is met mn lichaam, maar we zouden erg graag n groot gezin willen... Dus als het ons gegund is hoop ik nog een paar keer een zwangerschap / bevalling mee te maken.

@ Sterke wens... Ja het neemt echt alleen maar toe. Heb zojuist weer foliumzuur en ook zwangerschapsvitamines gekocht, het wordt nu ook steeds 'echter'... Ik ben ook bijna op n punt dat ik denk van: "stik er allemaal maar in" Het is mijn lichaam, onze wens en ons gezin. We weten dat het zwaar gaat worden en we hebben het er beiden voor over en voor mijn gevoel dringt de tijd ook nog eens.... Dus ik hoop echt dat we 'stiekem' in verwachting mogen raken...ik kan mezelf in ieder geval echt niet meer heel veel langer inhouden...

@ Mommy, mooie testen! Pfjoew, nog n maand wachten op n echo, wat lang!

@ Nonnie, fijn dat je je lichaam zo goed kent mbt vruchtbare dagen.

@ Sinaasappel, *zwaai*

@ Nika, balen dat je nog moet wachten en jouw echo ook pas zo laat :(... 'Gelukkig' valt hij in je vakantie en mag je toch wat eerder!

@ MamavanT, fijn dat jullie zo'n leuke dag bij Woezel en Pip hebben gehad! En heerlijk dat je peuter weer wat liever is. Vervelend dat je niet weet wat je deze ronde van je man kan verwachten. Hopelijk slaat hij snel om en gaan jullie er 100% voor!

Vandaag even met mn moeder en kindjes wat geshopt voor de kindjes en n ijsje gegeten. Was gezellig!!
    Zoonlief was vandaag pas om 12u wakker en heb hem om 1630u alweer naar bed gebracht, hij is echt helemaal oververmoeid lijkt het :(

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb vanmorgen gebeld voor een echo! 29 juni

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    #1005 Lucindalice, 10 jun 2013
    Laatst bewerkt: 10 jun 2013
    @ Sum, wat rot dat je te weinig slaap hebt. Daar kan ik altijd zooo slecht tegen.
    Hoe was je werkdagje vandaag?

@ Inlove, jij ook al zo laat pas n echo... Hier weet ik niet of we voor de nekplooi-meting gaan. 1ste keer wilden we. Beiden niet, 2de keer ik wel, maar het zou geen toegevoegde waarde hebben want n vwp zou ik nooit willen. Dus waarschijnlijk bij de 3de (als die er mag komen) ook niet.

@ echo's bij de 1ste kreeg ik hem op 9 weken bij de 2de op 5 weken en 5 dagen. Verder elke 2 tot 3 weken groei-echo's gehad en vanwege mn bekken heb ik eerder stuitliggertjes en wordt dat ook extra gemonitord. Voordat we wisten dat we zoveel echo's kregen hadden we al n pakket bij een echo-bureau 'gekocht'. Dus bij dochterlief ontzettend veel echo's gehad.

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Mommy, fijn! In ieder geval nog in juni!

7. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nika en Mommy, van harte!

8. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Goedemorgen!!

Lucindalice wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad gisteren.
    Jammer dat je zoontje zo oververmoeid leek te zijn.

Mommy eind van de maand de echo. Fijn!

Oeh sum weinig slaap dat is zwaar.
    Hier ook. Dreumesje is iedere ochtend rond 6.20/30 wakker. Voor manlief zijn wekker al pfff

Krijg net van mijn allerbestr vreindinnetje een foto doorgestuurd van een test. Ongelooflijk! Nu wil ik nog liever. We hebben wel eens gegrapt vorige zwangerschappen dat als ik even zou wachten we samen zwanger konden zijn. Maar nu ging ze er ineens toch voor precies nu wij ook bezig waren. Hoop zoooo dat ik deze maand zwanger mag worden. Maarja das geen nieuws ;) hahaha

9. Nika12

Nika12 Actief lid

19 mrt 2013
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Mijn laptop is gecrasht, dus dat wordt een nieuwe kopen :(
    Nu even snel illegaal op m'n werk, maar ik ben dus waarschijnlijk even afwezig. Hoop dat het goed met jullie gaat en tot later!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah mamma van t, spannende maand dus voor jou! IS je vriendin net zwanger? ook van de derde toevallig?

Hier volgens mij mijn vruchtbare dagen maar ik houd nog ff de boot af..ben er nog niet zeker van eerst nog wat kilos kwijt he...Na de zomer maak ik mn keuze denk ik. Eerst ff genieten en ach daarna gaan we er vast wel voor (gokje..) haha

11. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Ja ze heeft gisteravond laat nog getest en ik zag haar berichtjes pas deze ochtend hihi dus ja net zwanger en van de eerste! :)
    Maar we ze wou eigelijk pas over 3/4 jaar beginnen daarom moest ik maar wahten met ene derde haha. Dus dit was ineens een hele ommezwaai vorige maand ghehe en dan meteen zwanger!

Sum toch nog even in twijfelstandje dus. Tja er is geen terugweg dus je kunt het inderdaad maar beter zeker weten. Misschien dus na de zomer?

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik kom alleen even zwaaien, reageer straks wel op iedereen als ik achter de laptop zit.

Had alleen even n vraag. Ovu-testen zijn net binnen. Zit vandaag op dag 10. Zal ik vandaag nog beginnen? Of beter voorbereiden en dan morgen?

13. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Pfoeh hoe zat dat ook alweer. Was dat ook niet iedere dag zelfde tijdstip testen het beste? Kan me vergissen hoor...? Anders kan t wel? Of vanavond kan ook dat je iedere avond doet? Zeker weten doe ik t niet. Tis alweer 3 jaar geleden haha

14. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Klopt mamavanT. Volgens mij ook het liefst rond een uur of 12 (tussen de middag).

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MamavanT, gefeliciteerd voor en met je vriendinnetje!

@ Sum, lastigdat de twijfel blijft :(

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Gister was trouwens n rare dag, had dd hele dag niet geslapen want ons zoontje was ziek en had veel pijn. Hij bleek gewoon n dubbele oorontsteking te hebben! Nu dus antibiotica.
    Bij de fysio was alles voor de verandering eens goed , dus we hebben rustig wat oefeningen gedaan, maar nu voel ik mn rug en bekken toch weer , niet leuk...want ik was zo positief na gister!

17. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Lucin:wat sneu voor je zoontje. Hopelijk knapt hij snel op! En voor jou ook niet fijn dat je last hebt! Sterkte!

Vanmiddag echo! Ben benieuwd!

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Liessie, o ja je echo vanmiddag!!! Heel veel succes! Ik duim!!!!

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Toch al mn ovu-testje gedaan...moest zo plassen! Hij is (zoals te verwachten was ;)) negatief.... Eens kijken hoe het de komende dagen gaat lopen...

20. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Thnx luci. Vind t zonleuk voor haar. Maar ze heeft iets van krampjes enzo ook in haar onderrug dus vind t wel spannend...

Ohhhh denk er de hele week al aan en precies vandaag vergeet ik t. Had drukke. Maar gwxellige ochtend. Maar succes liessie! Hoelaat mag je vanmiddag? Vind het onwijs spannend voor je.

Deel Deze Pagina