Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MamavanT, dat is inderdaad spannend van die krampjes... Hopelijk betekent het niets!

Net met m'n moeder gesprekje gehad over nog n kindje, aan de ene kant vindt ze het erg leuk, aan de andere kant denkt ze dat ik het niet red...:(... Gelukkig blijf ik zelf wel positief! :)

2. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    De echo was goed! Een klein inimini bewegend mensje gezien.Ik ben nu 9 weken en 3 dagen, 11 januari uitgerekend! Blij!!

3. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Ohhh lies wat superrr!!!!! Ben zooo blij voor jullie!!
    Wel gek die week vershil. Maar ach als kindje t maar goed doet!
    Over 3 weken nog een echo? :p

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    jeeej Liessie feliciteerd! Mooie echo dus!!!
    Wat denk je da thet word?

5. Nika12

Nika12 Actief lid

19 mrt 2013
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    M'n laptop kon nog gemaakt worden (harde schijf was kapot) en ik heb hem alweer terug dus hoera, ik ben er weer!

Liessie, wat fijn dat alles goed is! Een week korter zwanger dan je dacht dus? Apart joh!

MamavanT, spannend voor je vriendin! Ik heb ook lage rugpijn wat uitstraald naar m'n bil en dat had ik bij m'n eerste zwangerschap ook. Hoop voor haar dat het goed zit!

De misselijkheid begint hier, 's ochtends en ook vanavond toen ik had gegeten. Verder zooooooo moe! Maar goed, het is nog goed te doen hoor, dus ik hoop dat het zo blijft.

6. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Nika: balen van de misselijkheid. Hier ook nog steeds. Hoewel ik, in tegenstelling tot de vorige 2x, niet steeds boven de wc-pot hang. Maar heb jij, ondanks dat je dan misselijk bent, ook wel steeds een hongergevoel?? Dat heb ik wel, en dan vooral 's avonds, heel irritant!

Sumshine: ik denk dat het een jongen wordt...

MamavanT: vrijdag intake VK, hoor denk ik dan wel wanneer ik weer een echo krijg. We hadden al uitgerekend dat we de 20-weken echo krijgen in onze zomervakantie. Leuk!

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    gefeliciteerd met de mooie echo!! <3

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Liessie, wat fijn!!!! Gefeliciteerd!!!!
    Grappig dat je een voorgevoel hebt dat het n jochie wordt!

@ Nika, joehoe je laptop weer terug :)
    O jeetje, nu al misselijk, hopelijk blijft het op dit niveau :)

Gister hebben we 'onveilig' geklust, we spelen echt n beetje met vuur. We weten beiden dat we moeten wachten en de rubbers liggen binnen handbereik en toch niet gebruikt... We willen beiden zo graag! Zat toen op dag 11, ben nu extra benieuwd wanneer mijn ei gaat zijn. Weet alleen zelf nog niet wat ik er van moet vinden en of ik in de veilige range zit of toch in de vruchtbare dagen.... Spannend!!!

9. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Spannend Lucindalice!!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah lucindaalice, wat spannend...

11. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Spannenddd lucindalice!!

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Liessie, mamavanT en Sum, ja leuk he? :D...

Hopelijk komt mn ei snel en blijven er nog wat zaadjes in leven totdat het eitje komt :D. Had net n licht streepje... Maar goed dat wil niets zeggen natuurlijk en is gewoon negatief.

Vanochtend naar mn cb geweest met mn zoontje. Het was niet helemaal goed . We moeten naar het audiologisch centrum en als hij in de zomervakantie nog eens ziek wordt, moe blijft of niet is gegroeid naar de kinderarts. Ze nemen de EDS natuurlijk ook mee, dus opzich wel goed dat ze het in de gaten houden... Maar was er toch wel wat verdrietig van.

Pfjoew en de hele straat ligt hier open, erg handig dat ze dat niet eerder even aangegeven hebben. Moest net hals-over-kop mn auto van de inrit verwijderen, tussen alle bouwzooi door, dus vrees dat ik wat schade heb gemaakt aan de auto (durfde niet te kijken). Was ook erg onrustig om van huis weg te gaan omdat mn kindjes boven sliepen. Gelukkig was ik met enkele minuutjes terug, maar eigenlijk is dat evht niets voor mij om te doen.

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Wat vervelend van je zoontje! Begrijp dat het je verdrietig maakt. Hopelijk gaat het de komende weken goed. En wat een gestress bij je in de straat!

Ben aan het rondkijken op internet voor een duowagen.Als de baby geboren is, is het nog maar de vraag of onze dochter kan lopen. Dus wel handig lijkt me.

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Liessie, thanks...
    Wij hebben n Phil & Teds, maken er dagelijks gebruik van!

15. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    LIJST DERDE KINDJE

Annekevdz, 34 jaar, zwanger in ronde 1 na vmk, uitgerekend op 16 december 2013
    Liessie83, zwanger in ronde 1, uitgerekend op 11 januari 2014
    Nika12, 31 jaar, ronde 1, NOD 18 mei
    Sumshine, ziet wel waar het schip strandt :D
    Flowertje,
    Sabrinab1986,
    MamavanT, 25 jaar, ronde 6, NOD 5 juni
    Liedel,
    Mommy1983,
    Channie32,
    InLove, 32 jaar, al 6 wk geen echte ongi...
    Lov23,
    Guapetona,
    Sinaasappel, 30 jaar, ronde 4, NOD 30 mei
    Madeliefje1987, bijna in ronde 1
    XNonnie, 28 jaar, in afwachting van cyclus
    Lucindalice, 31 jaar, bij medisch groen licht starten vanaf juli! (Nu veilige NOD 5 juni)

16. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Zo, hier weer een megadrukke week achter de rug. Begin er zo langzamerhand oververmoeid van te raken. Gelukkig in augustus drie weken vrij, maar het voelt wel als aftellen. Ik heb ook nog veel overwerk staan, dus ik denk dat ik in juli maar twee dagen ga werken in plaats van drie en zo kan ik dan hopelijk weer wat bijkomen. Hopelijk gaat dat lukken.

@ Liessie: Wat super dat de echo zo mooi was en een mooi kindje liet zien! Wel balen dat je je nog zo misselijk bent maar ook hongergevoel hebt. Lastige combo is dat!
    En leuk dat je aan het kijken bent naar duowagens! Wij hebben er geen, gebruiken gewoon een meerijdplankje of lenen een buggy bij uitjes. Vrienden van ons hebben de ABC Zoom en zijn daar echt reuzeblij mee.

@ Lucindalice: Jij maakt het dus wel heel spannend deze maand! Weet je eigenlijk wat de lichamelijke gevolgen zijn voor jou en evt de baby als nu zwanger zou blijken te zijn?
    Wat balen zeg dat het nu wat minder gaat met je zoontje! Ik hoop echt dat hij er snel weer bovenop is en dat hij weer goed gaat groeien. Krijgt hij nog verdere onderzoeken zoals bloedafname etc?
    En dan ook nog een puinhoop in de straat, het zit even niet mee he?

@ sumshine: Balen van je slechte nachten zeg. Weet je waarom je zoon zo slecht slaapt? En goed hoor dat je de keuze nog even laat wachten tot het moment dat je lekker in je vel zit en je doel hebt bereikt. Erg knap hoor!

@ Mommy: Wat fijn dat je zo snel een echo kan krijgen! Lekker hoor dat het in juni nog kan. Hoe voel je je nu?

@ Inlove: Wat knap dat je pas echt test als je echt het vermoeden hebt dat je zwanger bent! En je hebt gelijk hoor, het kost een vermogen! Maar bij jou kan je het dus snel zien, lijkt me wel prettig. Bij mij was het beide keren pas zichtbaar met 20 weken. Handig op het werk, maar niet als je het aan vrienden etc verteld.

@ MamavanT: Wat ontzettend leuk dat je vriendin nu zwanger is! Kan me goed voorstellen dat het nu dan nog meer kriebekt! Het zou wel heel bijzonder zijn om samen zwanger te zijn. Ik hoop het echt voor je!

@ Nika: Balen zeg van je laptop, maar wel fijn dat hij zo snel gemaakt is. Wel balen voor je dat je zo moe en misselijk bent. Kom je de dagen nog wel door en houd je nog wat binnen?

Hier is de ongesteldheid al een paar dagen voorbij en ik leef dus naar mijn vruchtbare dagen toe. Ik ben wel benieuwd wat deze maand ons brengt en mocht het niet raak zijn hoop ik in ieder geval op een normale cyclus en een normale ongesteldheid.

Zometeen mijn dochter even naar ballet brengen en dan even met mijn zoontje boodschappen doen en langs de speeltuin. Vrijdagochtend is altijd pittig, maar vind het momentje alleen met mijn zoon ook erg leuk.

17. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ik dacht: pak even weer het lijstje er bij! Volgens mij was dit de recenste. Sommige meiden moeten even aanpassen.

Bij de Phil en Tedswagen zit één kindje toch best laag? Ik vond de Easywalker duo wel mooi. Maar nu had ik een winkel vlakbij Leeuwarden ontdekt die opheffingsverkoop heeft. Een Kees duowagen, enorm in prijsverlaging. Daar word ik dan hebberig van he, haha! Erg toch!

Hoe is het hier verder met iedereen?

18. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    LIJST DERDE KINDJE

Annekevdz, 34 jaar, zwanger in ronde 1 na vmk, uitgerekend op 16 december 2013
    Flowertje,
    Sabrinab1986,
    Liedel,
    Mommy1983,
    Channie32,
    Lov23,
    Guapetona,
    XNonnie, 28 jaar, ronde 1, NOD 4 juli
    Lucindalice, 31 jaar, bij medisch groen licht starten vanaf juli! (Nu veilige NOD 5 juni)

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    LIJST DERDE KINDJE

[/COLOR][/B]Annekevdz, 34 jaar, zwanger in ronde 1 na vmk, uitgerekend op 16 december 2013
    Flowertje,
    Sabrinab1986,
    Liedel,
    Mommy1983,zwanger in ronde 1 uitgerekend op 11 februari 2014
    Channie32,
    Lov23,
    Guapetona,
    XNonnie, 28 jaar, ronde 1, NOD 4 juli
    Lucindalice, 31 jaar, bij medisch groen licht starten vanaf juli! (Nu veilige NOD 5 juni)[/QUOTE]

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hmm ik wil me naam ik kleur volgens mij is er iets niet goed gegaan

Deel Deze Pagina