Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Ik heb mijne ook even aangepast. Ben benieuwd hoe het met sommige meiden is waar we al even niet meer van hebben gehoord.

@ Liessie: Dat klinkt als een mooie aanbieding! Ik zou hem wel even uitproberen met twee kindjes, want de wendbaarheid gaat soms flink achteruit en maakt het snel zwaar zo'n duowagen.

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik zou wel de bugaboo donkey willen maar die prijs haha.
    Nee wij houden het gewoon bij 1 wagen+mee rijdplankje en dan een draagdoek. Zeker voor het begin gaat dat prima. Ik denk dat we toch niet veel de deur uit gaan met 3 kids.

Ik voel mezelf wel oke niet echt misselijk alleen wel erg moe.

Gisteren werd me dochter ineens ziek 40 graden en overgeven. Vanmorgen weer en vannacht ook overgegeven. Ze oogt nu niet super ziek en heeft net wat gedronken hopelijk houd ze het binnen.

@ maanden terug is ze ook al eens opgenomen omdat ze zo ziek was.

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Liessie, thanks voor de lijst. Mijn nod is nu op 30 juni.
    Onderste kindje zit inderdaad laag in de p&t.. Maar niet te laag vind ik. Kids vinden het juist enorm leuk om in het onderste stoeltje te mogen. Ideaal vind ik dat hij nog relatief compact is voor n duowagen en je ook gewoon het kruidvat etc. Er mee binnen kan.

@ Nonnie, wat naar dat het nog steeds niet fijn loopt opener werk. Dat klinkt erg vermoeiend! Hopelijk is je vakantie snel!
    Tja wbt risico's, ik zal in n rolstoel komen, sowieso tijdens de zwangerschap. Ik heb meer kans op luxaties en scheurtjes. Kindje opzich niet veel risico, alleen tijdens de uitdrijving.

Nog 1 dag dames! En dan eindelijk weekend!
    Heb vandaag al meerdere keren vruchtbaar slijm gespot, maar m'n temp is ook gestegen van 36.5 naar 37.6, maar ik vrees dat dat van het niet fit zijn is, dus mocht m'n ei al komen en er nog zaadjes zitten, dan vrees ik dat er toch geen zwangerschap in zit..

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Mommy, heel veel beterschap voor je meisje!!

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    :d:d:d:d

6. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Liessie wij hebben een duowagen van topmark toppi 2 combi. Achter elkaar.
    Ben er wel erg blij mee als ik vaak zie dat ik makkelijker tussen paden heen kom enzo.

Pff kids zijn vervelend vandaag(papa is thuis lijkt inderdaad effect te hebben op hun gedrag whaaaaa) dus ga zo t lijstje aanpassen :)

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hier zijn de kids ook vaak drukker enz als papa thuis is haha

8. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    We twijfelen of we de duowagen gaan houden. Tegen de tijd dat er een baby bij komt loopt thomas ook meer los. Denk dat ik dan meer vor een meerijplankje ga en de draagdoek. Heb ik altijd alles achter de hand dat ze allemaal niet hoeven te lopen.

9. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Haha gek he mommy!? Of snap jij het wel?
    Ik heb meer orde in huis als ik alleen met ze ben haha

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Idd gek haha. Ik weet ook niet hoe dat komt ben altijd blij als het maandag is haha rust:D:D

11. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    LIJST DERDE KINDJE

Annekevdz, 34 jaar, zwanger in ronde 1 na vmk, uitgerekend op 16 december 2013
    Liessie83, zwanger in ronde 1, uitgerekend op 11 januari 2014
    Nika12, 31 jaar, ronde 1, NOD 18 mei
    Sumshine, ziet wel waar het schip strandt :D
    Flowertje,
    Sabrinab1986,
    MamavanT, 25 jaar, ronde 7, NOD 28 juni
    Liedel,
    Mommy1983,zwanger in ronde 1 uitgerekend op 11 februari 2014
    Channie32,
    InLove, 32 jaar, al 6 wk geen echte ongi...
    Lov23,
    Guapetona,
    Sinaasappel, 30 jaar, ronde 4, NOD 30 mei
    Madeliefje1987, bijna in ronde 1
    XNonnie, 28 jaar, ronde 1, NOD 4 juli
    Lucindalice, 31 jaar, bij medisch groen licht starten vanaf juli! (Nu veilige NOD 5 juni)

12. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Oh ja en er is op moment een inieminiekansje hier <3
    Of manlief weet niet waar jn de cyclus we zitten of hij denkt we zien wle hoe t loopt :) dus spannenddd!! :) :)

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MamavanT, spannend!!!

@ Mommy, mooie test!!

Ik ben altijd erg blij met de hulp van manlief als hij thuis is, maar inderdaad, de zooi lijkt wel groter....

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    M'n ovu-test van vandaag is weer wat donkerder, maar zeker nog niet positief... Daar gaat onze kans vrees ik...

15. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hier ook chaos als manlief thuis is, echt geweldig, heel mn structuur weg ;)

Duowagen, de Phill&teds is geweldig, de vibe is t tegenwoordig geloof ik. Ook handig omdat je t ook gewoon als enkele wagen kunt gebruiken als je de duo niet nodig hebt! En de wagen is niet breder dan een gewone wagen.
    De urban jungle duo is ook heerlijk maar die is weer zo breed

Hier spannend, ben helemaal emo, kan om alles huilen, vreselijk. Maar durf niet te hopen haha, is t al zondag??

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Inlove, je maakt het wel heeeel spannend!!

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    mooie test mommy

die duo van buggaboo leek me ook wel wat!

hier is onze dochter van drie echt de hele tijd in de negatieve, uitprobeer nee fase..Ik word er zooow moe van! en ondertussen de gebroken nchten..aargh moe!

18. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Hihi ja mommy die test is duidelijk! Je bent helemaal zwanger en hcg stijgt mooi dus :)

Oeh sum balen dat is dubbelop zo. Hopelijk slaapt de een gauw lekker door en is de andere uit de negatieve spiraal ;)

Spanend inlove!! Oehhh zou toch leuk zijn als we allemaal jneens achter elkaar zwanger worden!!? Hopelijk ben je de eerstvolgende inlove!
    Ik hoop dat ik manlief vanavond nog kan verleiden(is waarschijnlijk pas laat thuis... :( ) en anders morgen mijn ei te heben gehad... Pff weet pas zondag op zijn vroegst...

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hier ook moeeeeeee.Zoonlief en ik zitten nu even met een bakje nibbits naar Rhomas de trein te kijken. Dochter slaapt eindelijk. Straks naar de VK!

20. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Duowagens: Ik vind de Donkey ook echt supermooi, maar die kwam uit nadat we hem echt al niet meer nodig hadden. Ik vind hem voor tweelingen ook fantastisch. Hier hebben we nu de Bee als buggy en dat is ook fantastisch, erg stevig en goede vering.

@ Mommy: Wat een ontzettend mooie test!
    En wat sneu dat je dochter weer zo ziek is! Dat kan bij die kleintjes zo heftig zijn. Houdt ze nu al meer binnen?

@ Lucindalice: Apart dat je temperatuur zo omhoog schiet en je vruchtbaar slijm hebt, maar je ook niet lekker voelt. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid.

@ Papa thuis: De kids genieten hier ook altijd als papa thuis is. Hij heeft een papadag en is erg goed met het ritme van de kinderen (zelfs beter dan ik ;)). Maar het huishouden is altijd een enorme chaos wat ik nooit zo snap en bij mij ook nooit gebeurd. Het is een raadsel hoe mannen dat toch voor elkaar krijgen... :).

@ MamavanT: Fijn dat je man de instelling heeft van we zien wel hoe het loopt en niet weet waar je zit in je cyclus. Dat geeft zeker kansen en wie weet als hij toch op tijd thuis is. Hier weet manlief de cyclus ook niet, wel zo prettig, dan voelt het ook niet als moeten van zijn kant. :) Spannend voor jullie!

@ InLove: Spannende dagen voor jou! Zeker met die symptomen! Ik hoop het heel erg voor je!

@ sumshine: Lastig hoor dat uitproberen, zeker als het alleen maar nee is. Mijn dochter is nu bijna 4 en van de nee-fase is het overgegaan is een soort brutaliteit en ze zet nu haar zin op andere manieren door. heel slim, maar ook ontzettend vermoeiend.

@ Liessie: Leuk dat je zo naar de verloskundige kan! Succes, en ik hoop dat het een goed gesprek is!

Hier even een momentje van rust. Dochter speelt met het buurmeisje in de tuin en mijn zoontje slaapt nog even lekker...

Deel Deze Pagina