Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Vandaag was mn ovu-test weer donkerder :( Die cyclus van me klopt echt nog van geen kanten... Mn temp was gister 36.9, dus ik dacht dat gaat de goede kant op met stijgen, maar vanochtend weer 36.7 :( Opzich helemaal niet erg, want we zijn nog niet echt er helemaal voor aan het gaan, maar toch frustreert het me wel dat ik nog langer door moet gaan met die ovu-testen en het tempen... want misschien is mn ei dus toch nog niet geweest? :(
    Ach, we zien wel waar het schip strand ;)

2. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Thnx meiden nog 1,5 week geduld.
    Precies nika! Als je ervoor gaat hoop je inderdaad dat t snel raak is.

Gelukkig bevalt de lijst zo beter ;)
    Prima dan kunnen de niet aangevulde dus er af.

Nika fijn dat je je over t algemeen wel goed voelt.
    Ja dat is dan weer t nadeel ervan dat t je onzeker maakt.
    Mijn vriendin zei toevallig vandaag hetzelfde. Ene moment voelt ze krampjes maakt ze zich zorgen ander moment voelt zw niets maakt ze. Zich daar weer zorgen om haha.

Leuk juffendag. Veel plezier!

Oh gek inlove zag paar paginas terug een banner onder je naam met dag 1... Vaag. Maar ook balen die onzekerheid... Heelvaag...

Toevallig sinaasappel. We lopen nu helemaal gelijk op.
    Ik heb vanochtend niet meer getest. Ik geloof t wel. En heb fictieve getallen weer ingevuld voor FF haha

Hihi luci ik snap je wel. Ik zou ook nier gestopt kunnen hebben tot ik duidelijkheid/zekerheid had hoe t in mekaar stak.

Maar bij mij schommelt de hoge temp vaak tussen de 36,7 en 36,9 dat zijn bij mij beiden hogen tempen. En laag rond de 36,3 en 36,5...

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ja denk dat die banner vanzelf opnieuw begonnen is, dus heb m maar weggehaald.
    Wacht nog steeds braaf op mn ongi

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MamavanT, als je fictieve getallen invult bij FF, blijven dan je oorspronkelijke ook bewaard? Of moet je die even apart op een lijstje noteren ofzo? Het is echt zo'n zooitje bij me door dat ziek zijn dat ik er echt geen wijs meer uit kan. Heb net even het kaartje van de zwangerschap van mijn zoontje bestudeerd. Daar was mn lijn ook op de 36.66, dus eigenlijk is 36.7 en 36.9 ook hoog mijns inziens en ik begin ook tussen de 36.3 en 36.5 dus wellicht is mn ei toch geweest.

@ Love....gek dat je banner opnieuw begint...nooit zo handig als computerdingen voor zich zelf denken ;)

Vanochtend weer een lichtere ovu-test en weer een temp van 36.7... misschien moet ik ook eens even kijken wat FF zegt als ik fictieve getallen invul, want zelf denk ik echt dat mn ei zaterdag is geweest...

5. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hey meiden! Kom even snel langs! Net een etentje met collega's gehad, erg gezellig. Nu lekker in m'n bed, nog even op de laptop, en zo lekker slapen. Merk nu wel dat ik 's avonds vermoeider ben! Heb het aan de collega's verteld en ze waren allemaal erg enthousiast en blij! Leuk!!

Verder ben ik wat aan het neuzen op Marktplaats voor een ledikantje en een commode. En nu heb ik zoiets leuks gezien, hoop dat m'n bod geaccepteerd word. Word er altijd hyper van, haha!

Jullie ook erg veel last van de warmte? Hier valt het mee, hoewel het 's nachts wel benauwd is hoor.

Lucin: lastig die ovu-testen en de temp. Voel jij je ei ook? Ikzelf niet hoor, maar hoor weleens meiden die dan een hele felle steek voelen...

6. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees dit nu pas terug :) Maar alsnog van harte gefeliciteerd!!!! Super zeg!

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    en liessie heb je t bod? heb je de kamer?

lucindaalice, succes met de ei spot troubles...lastig! Is het zo dat je er stiekem toch echt wel voor gaat op dit moment? Omdat je ook ovu-t en tempt? Of is dat gewon voor inzicht in je cylcus?

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Liessie, wat leuk dat je collega's zo enthousiast reageerden :)
    Ja, dat geloof ik goed dat je 's avonds meer vermoeid bent...
    Hopelijk heb je snel een leuk ledikantje en commode gescoord :), al iets gehoord van je bod?
    Ik denk dat ik mn ei wel voel...denk zelf eigenlijk dat ik hem zaterdag al gehad heb.

@ Sum, ik wil graag inzicht in mn cyclus, zodat mn man hopelijk direct raak kan schieten als we er wel voor gaan :D Alhoewel, we doen het echt niet 100% veilig, dus het zou best kunnen dat we 'stiekem' toch in verwachting raken en dan is het alleen maar welkom :D

Vandaag mn laatste ovu-test van deze week gedaan, ben er even klaar mee. Hij was echt omo-wit...dus heel dik negatief. Ben er eens even goed met mn man en moeder voor gaan zitten en hebben FF en mn ovu-lijstje eens naast elkaar gelegd. Op FF is het zon rommeltje vanwege die temperaturen die ik had tijdens het niet fit zijn dat ik gok dat FF geen ei-sprong meer aan gaat geven. Maar zit nu nog steeds tegen de 36.8 en 'normaal' heb ik 36.3. En ik denk dat ik de piek van mn ovu-test net gemist heb en denk dat ik hem zaterdag toch gewoon gevoeld heb.... Ik temp nog wel even door, maar ga er nu toch gewoon vanuit dat ik op dag 14 of 15 mn ei heb gehad :D

9. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Waar ik op geboden had bleek al gereserveerd. Balen! !Mochten die mensen het toch niet willen neemt ze contact met mij op.

BAH!! ! Alleen maar regen hier! !

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Liessie, wat jammer!!!

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    balen liessie! dus misschien komt er nog wel eeen veeeeel mooiere je kant op ;)

12. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Balen Liessie!

Lucinda, je hebt je ei waarschijnlijk echt al gehad denk ik ja... Zeker gezien je vorige cyclussen en dat je wat hebt gevoeld. Waarschijnlijk net je piek gemist met testen en wat rare temps doordat je niet fit was! Spannend!! Ik zit voor ei altijd rond 36,1-36,3 en erna rond 36,6-36,8 (al begint het vaak bij 36,5, dat is ook al na-ei bij mij)

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sinaas, ik hoop van wel :). Zo te horen heb jij ook ongeveer dezelfde temp voor en na je ei.
    O we lopen zowat gelijk! Wanneer ga jij testen? Ik heb nog ultragevoelige van z&k, misschien ga ik deze ronde ook wel voor NOD testen :D

14. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ik baal zooooo ontzettend van mn wel niet ongi! Heb al 3 dagen een klein streepje bij t afvegen, echt iets voor een inlegkruisje, verder niks. Kan hier dus echt helemaal niks mee!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Inlove, kan je toch niet in verwachting zijn?

16. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Ik dacht t zelfde luci. Hihi

17. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Lucindalice. Ik vul fictieve getallen in vooruit zeg maar dus voor de dagen na de eerste verhoging en dan de dagen dat ik temp corrigeer ik de info. Ik vul ook geen tijd in. En kies standaard N/A in en als ik fictief getal invul laat ik de tijd staan waar die al op staat. Je kunt maar 1 temp per dag invullen.

Ah liessie wat balen.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Laten we dan samen hopen voor Inlove :D

Bedankt voor je uitleg MamavanT, dat is wel handig om zo te doen :), dan kun je een beetje vooruit rekenen :)
    Ik heb nu alle verschillende scenario's intussen uitgeprobeerd op FF :D, komt er toch uit dat het tussen dag 14 en 17 moet zijn geweest :), of ik moet echt een lijf van slag hebben en nog voor verrassingen komen staan.... Over 2 weekjes weten we vast meer ;)

19. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Nou mijn test vanmorgen was witter dan wit, dus hoop nu meer op een ongi dan baby :(

20. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    :( balen inlove. Wat een domper dan weer :(

Deel Deze Pagina