Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Inlove, ai dat is echt rot... :(... Nooit leuk zon witte test :(... Hopelijk zet de ongi snel door en dan nieuwe ronde nieuwe kansen

2. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!!
    Ik zit nu op 6 DPO en voel nog niks geks. Ik ben van plan te wachten tot ik (niet :D) ongi word, maar goed, ik ken mezelf ;)
    Als ik volgende week zondag niet ongi wakker word, ga ik testen. Maar waarschijnlijk ben ik dan gewoon al ongi. Of heb ik stiekem alweer eerder getest. Maar het idee is deze keer gewoon eens af te wachten, tis gewoon zonde van al die witte tests :)

@ InLove, ai dat is nooit leuk!!! Hopen dan maar dat je ongi snel doorbreekt!

3. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe staan jullie eigenlijk tegenover zwanger proberen te worden en alcohol? Ik lust normaal best graag een wijntje, maar drink na mn ei niet meer. Nu heb ik dit weekend twee feestjes. Zouden jullie gewoon 1 of 2 wijntjes drinken of niet?

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ik heb a vanaf m'n info 20mei niet meer gedronken. Gewoon voor m'n eigen idee en knop die om is. Maar het schijnt geen kwaad te kunnen zo vroeg.

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sinaas, nou dan ben ik benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen ;)... We houden het samen gewoon spannend :D
    Ik voel me in ieder geval niet zwanger.... De kans is trouwens ook weer minimaal. Ach nog even afwachten :)

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sinaas, denk je gewoon moet doen waar jij je goed bij voelt omdat het zo vroeg geen kwaad kan. Zelf is bij mij ook zoals bij Inlove de knop om....komt na de bv wel weer ;)

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    info = ongi, toch fijn die auto correct op de telefoon,,,,zucht

Ik had me ook zo voorgenomen om er niet zo mee bezig te zijn, maar onbewust ben ik dat dus toch. Ik voel ook vanalles, dat is t vreemde. Alleen als je nadenkt kan t ook te maken hebben met t warme weer, de niet komende ongi, gewoon in kilo's aankomen en dus dikkere borsten krijgen. We wachten t af, de ongi is iig welkom zodat ik dat achter me kan laten.

Net ff lekker alles gepoetst, was weer hard nodig. Dat vele werken is niet goed voor je huishouden. Dus ff lekker de badkamer geschrobt en de woonkamer onder handen genomen. De bench van de hond verruilt voor een kleed,,,,nu wil die ezel er niet op. Terwijl hij eerst alleen maar op t kleed lag,,,,eigenwijs beest!

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Inlove, hahahaha, gekke hond! Misschien moet je hem vertellen dat hij juist niet op het kleed mag ;), wellicht wil hij dan wel :p
    Hier ook dat aankomen in kilo's...manlief vroeg laatst al of er niet al eentje in zat :)...betekent toch dat ik even wat beter op mag gaan letten...
    Toch hoop ik dat je gewoon toch in verwachting bent! Of dat anders gewoon die ongi heel snel komt, want ik geloof je goed dat dat echt heel erg vervelend is zo!

9. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Oh jee tis weer zover hoor. 3,5/4 jaar terug had ik dat ook. Continue denken van goh voel ik wat? Heb daar last van?. Zou ik zwanger zijn?
    Sjonge jonge haha. Nou hopelijk heb ik t deze keer wel goed ;-p haha

Sinaas. Ik drink niet echt alcohol. Ja die scheut bier in mijn glas 7up. Maar ook niet dagelijks of wekelijks standaard of heeeel zelden een cidertje.. Maar ik laat t nu ook niet staan ofzo. Zodra ik weet dat ik zwanger ben zou ik geen alcohol meer drinken.

Ik snap helemaal wat je bedoelt inlove. Hopelijk snel duidelijkheid...

10. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee precies mamavanT, ik laat t ook niet staan nee, maar ga ook niet expres drinken zeg maar. Gister ben ik uiteindelijk met de auto naar feestje gegaan, dus sowieso niks gedronken.
    En koffie, cola etc, letten jullie daar al mee op icm caffeïne?

InLove, je houdt het spannend!!!

Lucinda, ik voel me ook niet zwanger nee. Denk dat t wederom niet raak is deze maand. Maar goed, moet sowieso nog een week wachten tot NOD.

MamavanT, spannend!!! Jij donderdag je NOD al toch? Ivm kortere LF?

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MamavanT, 'grappig' dat het hetzelfde voelt, ik ben benieuwd :D, ik hoop het voor je! :) je kunt bijna testen :D

Hier ook steeds zo mee bezig, misschien moet ik volgende maand geen ovu-testen doen, ben er gewoon teveel mee bezig dat ik er gek van word....

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sinaasappel, op cola en koffie let ik niet. Ik drink het ook niet zoveel eigenlijk, thee daarentegen drink ik met liters tegelijk... Misschien dat ik er wat beter op let als ikin verwachting geraakt mag zijn, maar nu nog even niet :D

13. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lucinda, ik ga volgende maand ook geen ovutests gebruiken en ook niet tempen. Ff een ronde 'rust', ik maak mezelf helemaal gek.

14. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik ook ja, ben een enorme theeleut.
    Koffie drinkt in 's ochtends wel, maar heb nu caffeïnevrije sinds een paar mnd, vind ik net zo lekker.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sinaas, erg zijn we he? :D....
    Wellicht dat het het beste helpt voor mij om niet op zp te gaan, maar dat lukt me echt niet!
    Hopelijk ben je deze ronde gewoon zwanger en anders hoop ik op n 'rustig' maandje voor je...

16. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Nee sinaas let totaal nog niet op eten en drinken dan ha dik nu al bijna jaar al die dingen telkens moeten laten ;)

Ik denk vrijdag. Er lijkt een patroon in te zitten namelijk haha. Iets van 10 dagen na de laatste ongidag(dus de 11e dag na ongi) ei en dan vanaf ei 11 dagen(dus 12e dag) wod's ;) dus dan ga ik nu uit van vrijdag. Al zegt mijn gevoel ff iets a ders. Ga denk ook al eerder testen. T is dat ik bang ben dat ie nega is anders had ik vandaag al geprobeerd haha. Maar is misschien nog net te vroeg? Met vrijdag als nod? Wat denken jullie?
    Ik test vaak wel al voor nod positief.. Maar zoveel dagen?

17. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Lucinda, ja dat scheelt ook, heb ik na mijn vorige ongi een week of 2 gedaan en dat scheelt echt enorm qua ermee bezig zijn (sorry voor de ongezelligheid ;))

18. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Ow wacht nog meer berichtjes ik mis de helft al haha

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sinaas, decaf is prima toch :), helemaal als het net zo goed smaakt.
    Gister had ik cola light gekocht, had er super zin in. Maar uiteindelijk smaakte het me geen eens, dus heb dat maar opzij gelegd voor de komende tijd....
    Thee komt vanzelf wel mocht het net zo gaan als bij de zwangerschap van mn zoontje, ik werd daar echt kotsmisselijk van, lustte het niet meer, terwijl ik echt normaal niet zonder thee kan :D

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Sorry MamavanT ;), we gaan even hard ;)

Deel Deze Pagina