Mamavan T, vrijdag als NOD.. zou je morgenochtend met zo'n hele gevoelige wel kunnen testen denk ik..? Maar ik zou ff afwachten als ik jou was, iig tot woensdag. Maar je hebt dus een heel goed gevoel begrijp ik uit je verhaal.. spannend!!!! En idd, ik wil eigenlijk ook pas alles laten staan als ik een posi test heb. Maar op sommige dingen letten (als het geen moeite kost) doe ik dan al weer wel.
Even een kort egoberichtje van mij. Superdrukke week gehad met veel werk en zieke kids. Nu lig ik zelf ziek op bed :S. Het is niet echt mijn beste maand en ik heb dus ook weinig hoop dat het deze ronde al raak zal zijn. Ik hoop snel weer even puf en tijd te hebben om goed te reageren.
Haha lucindalice ik bedoelde dat ik hetzelfde had als zoveel jaar terug op de momenten dat ik ook telkens niet zqanger was ;-( de nep kwaaltjes zeg maar die tusse je oren groeien haha
Ja maf is dat he! Ik begon met koffie drinken tijdens de zws van mn dochter.. terwijl ik dat nooit lustte! Met mate uiteraard.. maar het was een van de weinige dingen waardoor mn misselijkheid wat afzwakte.
Nee vast niet, het komt vast helemaal goed! Iemand van ons moet op roze deze maand!! En aangezien jij het langste bezig bent, heb jij voorrang
Haha nogal ja! Oh nonnie wat ontzettend balen zeg. Beterschap nog! Ooo ik kan koffie juist heel lekker vinden ruiken in zwangerschappen of juist helemaal niet hahaha maar drinken nee baah
Haha sinaas das waar IEMAND moet deze maand op roze. Dan houden we de maandelijkse trend erin maar of ik t mag zijn...? Tja we zullen zien deze week Jammer woensdag dus. Denk dat t dus dinsdag wordt whaha 3 dagen ervor kan vast ook nog. Heb alleen geen gevoelige. Gewoon de standaard krui.dvat test
Ja 3 dagen voor NOD kan idd prima! Ik heb bij mijn dochter op 11 DPO duidelijk positief getest! @ XNonnie, beterschap!!!
@ MamavanT, ik denk wel dat het wat vroeg is, maar met een ultragevoelige zou het moeten kunnen? @ Sinaas, denk alleen dat het me echt niet gaat lukken om zp aan de kant te zetten. Nu ik "in between jobs" ben is het internet nog een beetje een afleiding voor me. Eigenlijk wil ik ook nog wel thuisblijfmoeder zijn nu de kindjes hun vader doordeweeks ook al niet zoveel zien.. maar voor mezelf zou ik o zo graag een baan of nog een opleiding willen hebben... Dan kan ik zp denk ik pas opzij zetten...
@ NOnnie, heel veel beterschap! En ik hoop zo dat er binnenkort wat meer rust in je werk komt voor jou. Echt niet fijn zo te horen ... * Knuffie voor jou * @ Koffie, ik vond toen ik van mijn zoontje in verwachting was koffie zoooo smerig! Dat ik aan mn man had gevraagd om de senseo van het aanrecht te halen zodat ik hem niet meer hoefde te zien...uiteraard had hij dit niet gedaan waarop ik dat ding van de aanrecht had gesleurd en buiten op straat neer had gezet... met kraambezoek vroeg de kraam of we geen koffie-apparaat hadden, waarop ik moest toegeven wat ik gedaan had
@ Test, bij mijn zoontje testte ik 2 dagen voor NOD met kv posi... de dagen ervoor nog negatief. Mijn dochtertje was een 'geplande verrassing' (bewust geen ac-gebruik en gaf bv, dus geen cyclus) en tot op de dag van vandaag weten we niet wanneer de conceptie is geweest en ook hoe ver ik was toen we testen, er klopt in ieder geval niets van, want als ik er vanuit zou gaan dat de test exact met 4+0 gedaan is, dan zou ik 19 dagen overtijd zijn geweest met haar bevalling .... @ Kwaaltjes, ben beide zwangerschappen heel misselijk geweest, gisteravond was ik ook wat misselijk, maar dat heeft denk ik meer met mijn eetpatroon te maken En over gek eten gesproken, bij zoonlief: zure appels, zure kiwi's, zure citroenlimonade en dropfruitduo's en liefst 2x per dag warm eten en geen thee of brood... en voordat ik wist dat ik zwanger was had ik me toch een behoefte aan rauwe vis! Ik at het zelfs bij het ontbijt , waarop mn moeder me zei dat ik toch wel eens zwanger kon zijn en ja hoor ze had gelijk... Bij dochterlief liters melk (drink ik normaal niet) en had ik altijd een roze grapefruit in de buurt om daar lekker aan te ruiken, hahahaha.... Bij haar zwangerschap kwam manlief met een test aandragen omdat hij het al eerder wist dan ik
@ Lucinda, oh ja je zat nu in between jobs.. dan is ZP wel een afleiding ja, haha. Ik ben overigens thuisblijfmoeder en heb echt zat te doen moet ik zeggen. Never a dull moment . Doe er nu wel een opleidinkje naast, maar kan er soms amper de tijd voor vinden. Priceless dat koffie-verhaal!!!! Geweldig echt!!! Bij zoonlief testte ik eerst negatief, maar achteraf was dat denk ik nog ruim voor NOD. Ik had toen hele onregelmatige cyclussen en tempte, ovutestte etc niet (dat waren nog eens tijden! ), ik heb toen pas een week later weer getest en die was knal. Bij mn jongste dus op 11 DPO positief, was echt geen tuurtest, maar goed met blote oog te zien. Testen liepen daarna netjes op. @ kwaaltjes, bij mijn eerste (jongen) nergens last van, bij mn dochter daarentegen (kotsmisselijk tm 16 weken, slapeloosheid op het einde etc) Ik wil nu dus weer een jongen! Bij mn zoontje had ik niet veel gekke dingen volgens mij qua eten, maar bij mn dochter had ik de hele dag trek in een aardbeienmilkshake, 's ochtends vroeg al. Ik heb ze ook regelmatig gehaald, haha
@ Sinaas, o was me even ontschoten dat jij ook tbm bent . O ik verveel me ook echt niet hoor, maar heb wel heel erg de behoefte om iets voor mezelf te doen en daarnaast heb ik 10 jaar gestudeerd en wil ik heel erg graag iets met mn opleidingen doen... Maar goed, dat gaat nu ook even niet met de EDS en 2 kindjes waarvan de zorg doordeweeks compleet op mijn schouders valt. Wil ook nog even tbm blijven voor de kids, maar ergens in mn hoofd ben ik dagelijks bezig met n baan Wat voor opleiding doe jij nu? Aardbeienmilkshake, hihi, is ook mooi roze voor n meid , hihi... Maar goed, m jongetje dus weer deze keer
En toen was het weer stil haha Zit zwaar met mezelf in discussie. Wel niet testen voor nod haha. Heb dan wat licht vage kwaaltjes en denk ik weer van tja niet duidelijk of heb ik even nergens laat van denknik ja joh nuttloos al testen voor vrijdag... Maar die ongeduld he!!? Hihi de nieuwsgierigheid voed het idee van toch ff testen morgenvroeg *sjucht!* haha
Mama van T, dan gewoon doen zoals ik t gedaan heb, gewoon op de wc gaan zitten en plassen dan heb je al 1 ronde overgeslagen met testen, zeker met de wetenschap dat je t beste smorgens kunt testen ben je zo een aantal dagen verder
Haha inlove. Klopt daarom op zijn vroegst moegen en daaroom ook de discussie met mezelf haha want de hele dag denk ik dan alvast na voor morgen.... Heb beeje last van beroerd/misselijk maar echt maar beetje wat af en toe helemaal weg is haha Ik kijk de dag aan. Blijf ik me over t algemeen minder goed voelen doe ik het denk ik morgenochtend wel. Ben tovh wel erg nieuwsgierig.
Hoi, Ik kom als het mag hier ook meekletsen. Zal me even voorstellen. Ik ben mama van 2 kids (2008 en 2010) We willen graag voor een 3e gaan. We wachten nog even met actief proberen. Op het moment heb ik nog een spiraaltje maar die gaat er over ong 4 weken uit. Daarna gaan we kijken hoe mijn cyclus verloopt en ik okt/nov zullen we actief gaan klussen. Dan pas omdat ik in oktober nog een wandelmarathon wil lopen. Mochten jullie nog vragen hebben....stel ze gerust.