Ja dat luchte wel op hoor. Was ineens zenuwachtig enzo haha had ik de hele dag nog niet gehad haha. Ohja en t broekloeren is ook alweer begonnen... Sjonge. Haha
Meiden, weten jullie of de z&k ultragevoelige testen opdrogers geven? Heb toch tegen beter weten in getest, zit nu 5 nod en zie n vaag lijntje...
@ MamavanT, o dat broekloeren ja... Niet leuk! Heb je het witte wc-papier met roze motief al de deur uitgedaan? was hier nodig bij de vorige zwangerschappen....
Krijg hem niet scherp op de foto, zo vaag is die dus.... Dus vrees voor n indroger... Tijd om af te lezen is natuurlijk ook alweer voorbij, dus zit denk ik niets anders op dan wachten...
Ppff dat wachten, die onzekerheid, de stress....allemaal dingen waar ik niet naar uitkijk haha. Maar wat ben ik klaar om voor een 3e te gaan. Nog even wachten en dan kunnen we weer....benieuwd hoe het deze keer gaat....net zo snel of veel langer?! Succes lucindalice!
@ Lucindalice: Dat klinkt spannend! Ik ben ook benieuwd naar je test! @ MamavanT: Wat fijn dat je man zo goed reageerde! Dat is een grote opluchting! En dat broekloeren herken ik hoor. Heb ik de hele zwangerschap van mijn zoon ook gedaan omdat ik daarvoor een miskraam had. Het kindje is zo welkom en dat wil je absoluut niet kwijtraken. Ga je nog een keer testen deze week? @ Sinaasappel: Balen hoor dat je weer geen goed gevoel hebt over deze ronde! Ik hoop toch echt dag je over een paar dagen een ander gevoel hebt en een mooie test hebt! En ik snap goed dat het frustreert als het langer op zich laat wachten terwijl je dat niet kent. Over mijn roze/bruinverlies. Het is inderdaad heel raar, maar mijn vorige cyclus had ik dit ook vanaf dag 19/20 in mijn cyclus en toen zette het ook pas dag 27 door en nu weer hetzelfde verhaal. Beetje bizar, maar misschien dat het met het ontwennen van de nuvaring te maken heeft. Deze keer zou het natuurlijk super zijn als het een innesteling zou zijn, maar veel hoop heb ik niet. Verder weer druk aan het werk, en helaas is mijn zoontje ziek. Erg sneu tijd, maar hij wordt goed verzorgd door zijn papa.
@ Nonnie, beterschap voor je zoontje! Gek zeg van je cyclus, kan dus 2 kanten op, ontringen of innesteling. Gaat het al wat beter op je werk? Ik ga je toevoegen, dan kun je mee turen
Luci! Ik wil ook meeturen!! Wat spannend zeg!!! Haha en hier geen wcpapier met roze Dat heb ik dus inderdaad nu voor de 3e keer dat broekloeren. Eerste kindje is MA. Al heb ik eerstr zwangerschap wel de eerste week vaak gekeken. En had ook bij 2 van 3 roze/bruin verlies gehad... Nonnir ik ga denk ik vrijdagochtend weer testen. Mijn NOD. Maar volgens mij klopt mijn banner niet als dat mijn nod is toch!? Dan ben je toch op je nod 4 weekjes? Apart nonnie. Je maakt dus wel een kans deze maand? Omdat je toen ziekjes was rond je vruchtbare periode? Ah sneu dat je manntje ziek is maar fijn dat papa bij hem kan zijn! Beterschap voor hem.
@ MamavanT, ga je toevoegen. Hmmm, hopelijk snel n echo en zekerheid dat je niet meer hoeft te broekloeren... Op NOD ben je inderdaad 4+0 geloof ik... Dus dan zou je nu 3+5 zijn? Pfff, als ik die zin tik dan denk ik haast weer dat ik niet zwanger kan zijn, heb maandag pas NOD en ook steeds kramp alsof ik ongi ga worden...
Thnx luci. Dan ga ik dat ff aanpassen klopt niet helemaal dus. Snap niet wat er mis gaat. Als 2 juni dag 1 is dan is 28 junir cd 27... Dus NOD want dat wordt normaal dag 1 maar als ik t in de calculator invul komt ie uit op 6 mrt en ben ik nu ineens dag verser pfff Luci die krampen had ik ook de afgelopen dagen Ergens zo tussen 5/6 dpo rn 8 dpo die dagen.... Ik ben nu heel de tijd bang om vrijdag toch "ongesteld" te worden
Tja um luci... Voorzichtig gefeliciteerd. Ik ken die testen niet. Maar zo licht was mijn streepje gisteren oook! Testen we allebei vrijdag ochtend!!? Of gooi jij er morgen nog 1 tegenaan ook? Ben zoooo benieuwd!! Btw ik zeg wel dat ik bang ben "ongi" te worden maar ondertussen blijf ik die vage buikpijn hebben enzo haha