@ MamavanT, 2 juni was ook mijn cd1, maar jij hebt n kortere cyclus denk ik? Snap het van dat gevoel dat je bang bent ongi te worden. Hier ook nog gewoon ingesteld op maandag m'n ongi, ben pas overtuigd bij n knaltest. Maar dankje voor je voorzichtige felicitatie Ik heb nog 7 testen liggen, dus test gewoon nog even door... Jij pas vrijdag dus?
Oh ja! We begonnen tegelijkertijd! Ja ik zie de streep meteen en diezelfde vage! Ik wordt wel altijd 4 dagen teruggezet. Dus dan kom ik denk ik ook eerder uit op zondag/maandag 4 weken maar ga ik nog even niet vanuit haha Ja vrijdag pas. Heb ik net als bij de anderen van dezelfde dag een test en hoop/denk dat ie dan wel duidelijker is Oh wat fijn! Nou ben benieuwd morgenochtend!
@ Lucin, whaaaa jij ook al??? Wat is dit voor maand zeg??? Gefeliciteerd!!! (ik ga er voor het gemak gewoon vanuit dat ik het streepje zie, je bent heus niet gek!) Ik heb je toegevoegd, dus ben zeer benieuwd natuurlijk naar die mooie test!! Mijn CD1 was ook 2 juni overigens, ik nu 10DPO, NOD aanstaande zondag. Kramp had ik bij vorige zwangerschappen ook hoor en bij mn 'vmk-ronde' ook (daaaagen voor het bloed al ) Dus dat kan juist betekenen dat je zwanger bent!!! @ MamavanT, vrijdag dus weer testen, spannend!! Maar t zit echt wel goed hoor! @ Syra, hoe snel was je de vorige keren zwanger? @ XNonnie, oh dat is vervelend ja zo lang bruinverlies. Hopelijk deze keer een innesteling!!!
@ sinaasappel bij m'n dochter binnen 6 maanden na het stoppen met de pil. En bij m'n zoontje 2 maanden na het verwijderen van m'n spiraal. Nu gaat komende maand m'n spiraal er al uit en gaan we (pas) in oktober echt actief klussen.
Heb er ook n kv bijgezet van net (middagurine), ik zie heel vaag wat, manlief niet, volgens hem is het het streepje wat er altijd hoort te zitten , maar mag er geen met water doen van hem :x
Wowwieejjj luci!!! Die streep had ik ooookllk leg mijn foto er maar naast!' Die strepen zie je namelijk niet bij kv testen. Heb ik voorgaande maanden wel eens geprobeert te bekijken kon nooit zien waar die streep had moetrn staan daarom dacht ik gisteren hmzzz spannend!!!
Fijn dat jullie hem weer zien! @ Sinaasappel hij kwam echt net tegen de 5 minuten!! Alleen de foto is uiteraard wel later dan na afleestijd! @ MamavanT, o dat geeft goede hoop!!! Gaan we beiden nog op NOD testen en dan samen naar het maartmama's topic? Uiteraard blijven we hier ook
Ja maar mijn nod dan he. Ik ga niet tot maandag wachten haha Leuk lucindalice! Ja ik blijf hier ook hoor!
Ik zie hem!!!! wat spannend! en wat gaaf als het zo zou zijn! Ik ben benieuwd over een paar dagen mijn testen waren ook zo licht in het begin
@ Mommy, fijn dat jij hem ook ziet!!! O, kan me echt niet meer concentreren nu Ook steeds bang dat de krampen ongi worden... Hoe gaat het nu met jou inmiddels al wat beter?
Ik dacht ook echt dit word niets deze maand had zoveel krampen haha. Ja het gaat wel vandaag die opa van me vriend naar zijn rustplaats gebracht. Gisteren een goed gesprek met het uwv gehad. Ik mag gewoon tot na me verlof thuis blijven. Hopelijk kan ik deze keer eens gaan genieten van de zwangerschap. Vandaag bij de ha geweest ivm met de medicatie maar dat moet allemaal zo blijven dus weer wat gerust gesteld
@ Mommy, fijn dat je gewoon mag thuis blijven en je medicatie goed zit. Jij dus ook al flink krampen gehad? Net vroegen manlief en ik ons af hoe we als dit echt n zwangerschap is het aan de huisarts moeten vertellen.... Laat staan aan de revalidatie-arts of geneticus.... Maar goed, we willen heeeeeel graag n derde kindje, dus het is meer dan gewenst en het blijft onze keus, ja toch?