Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zie toch echt een streepje hoor...

Het liefst begin ik gelijk met actief klussen maar die marathon was een doel wat ik wilde behalen dit jaar dus ik vond niet dat ik dat moet uitstellen. De kinderwens is er in oktober ook nog....en misschien wel nog sterker.

We beginnen ook pas actief in oktober omdat ik dan uitgerekend ben als de jongste net naar school gaat....wat dan wat extra tijd voor mij en de baby geeft.

2. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lucindalice. Puur uit nieuwsgierigheid...hoezo zou de ha of die andere artsen er niet achter staan of er niet mee eens zijn. Misschien heb je het al in dit topic staan maar heb nog niet alle 125 pagina's gelezen.

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Syra, ik heb het syndroom van Ehlers Danlos (erfelijke bindweefselafwijking) waardoor ik flinke bekkeninstabiteit ontwikkel. Daarnaast was ik eigenlijk nog niet compleet hersteld van de bevalling van onze dochter, start in het najaar m'n revalidatie-traject en is de uitslag van de erfelijkheid nog niet bekend....
    Maar goed, dan heb ik maar n bord voor m'n kop... Ik kijk positief en op de langere termijn :)

4. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Whaaaa ik ga morgenochtend nog testen. Mijn man zegt joh koop lekker nieuwe voor vrijdag <3

Mja lucindalice. Tis jullie keuze. En beebje zit er nu eenmaal al. Dus kunnen ze raar gaan doen maar dat werkt ook niet ;)

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MamavanT, jeeej! Morgen weer testen :), lief van je man!
    Wij hebben net ook nog 2 pakjes kv gehaald zodat ik daarmee door kan testen tot en met NOD...
    Kunnen we morgen samen weer foto's spammen :D

6. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Jaahhh leuk he!! Pfoeh scheelt weer wachten. Vind t wel
    Beetje eng. Bang dat ie niet kleurt of niet donkerder ofzo.

Haha wat stoer jij gaat gewoon ff iedere dag testen vanaf nu haha cool!
    Jaahhh wordt morgen weeer testdag. Yesss!

7. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Was trouwens nog vergeten te zeggen. Ik heb onze oudste zoon het mijn man laten vertellen gisteren whahhaah
    Ik dacht das veiliger ;) en erg leuk. Dus ik zei. Zeg maar tegen papa dat mama baby in de buik heeft. Dus mannetje vertellen "mama baby n buik, mama baby buik" maar papa hoort dat weer niet arghhh

Dus neem ik hem mee naar buiten en vraag of die t nog keer wil vertellen aan papa want papa had t niet gehoord.
    Komt manlief naar buiten lopen. Zegt de oudste. Papa zusje! :$
    Dus hij zegt wat zeg je? Suus??:( Haha
    Neeeheee zusje, papa baby!! Manlief kijkt verbaasd zusje/baby?
    Dus ik zeg ;Ja vraag me wel af of we(voor vanavond) genoeg eten hebben voor zijn vijven ;) <3
    Nou toenn drong die helemaal door, hihi ;) <3

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MamavanT, geweldig hoe het je man verteld is :D!!!!
    Ja, ik blijf doortesten nu.... Pure onzekerheid...

9. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavant wat een ontzettend leuke originele manier van vertellen.

Ppff ik krijg net een smsje, de moeder van mijn beste vriendin is zojuist overleden. Ze was al een geruime tijd ziek maar het is de laatste week ineens heel snel gegaan. Wat het nog erger maakt is dat m'n vriendin over een maand is uitgerekend van haar 2e kindje.
    Heftig allemaal...

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Syra, o wat een vreselijk nieuws :(
    Heel veel sterkte voor jullie en gecondoleerd :(
    Wat enorm heftig allemaal en wat ontzettend pijnlijk dat ze niet nog n keer het oma worden mocht meemaken :( ben er stil van....

11. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Jeetje syra wat een heftig nieuws sterkte met t verlies voor jullie en alle dierbaren en familie van haar moeder.

12. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ow jeetje Syra, dat is wel heftig (zeker als zoiets via een sms komt!! ) Sterkte, ook voor je vriendin

13. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    weer een zwanger miepje, wauw, Gefeliciteerd, heerlijk!!!

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Bedoel je mij:p? Of MamavanT?
    Ik zeg in ieder geval dankjewel :), hoewel ik pas ga juichen en het ga geloven bij n knaller op of na NOD :)

15. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ah weer wat gemist dus, opnieuw ;)

Wauw, weer 2 zwangere miepjes, Gefeliciteerd, Heerlijk!!!

16. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Haha heerlijk hoor!
    Maar uh mij had je toch al gefeliciteerd? Achja nog keer bedankt :D

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Whahaha nu weet ik t helemaal niet meer, maak me gek :p

18. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Geeft nie inlove :p liefffff
    Dat krijg je met 2/4 pagina's aan tekst hierover haha

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ja, we gaan soms hard ;)

20. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Lucindalice: Ik zag ook een vaag streepje! Ik hoop voor je dat het mooi opbouwt de komende dagen. :)
    En ik zou me niet teveel zorgen maken over eventuele reacties, het is jullie wens en alles schakelt vanzelf blij en dan kunnen ze je goed begeleiden.

@ MamavanT: Spannend hoor dat je nog twee dagen gaat testen! Ik hoop dat ze mooi oplopen de komende dagen!
    En misschien is de vage buikpijn wel je baarmoeder die al uit begint te zetten, dat is goed mogelijk toch?
    Wat een ontzettend leuke manier van je man vertellen! Ontzettend schattig en grappig!

@ Syra: Wat een naar nieuws van de moeder van je vriendin! Ontzettend treurig nu ze bijna weer oma zou worden. Ik wens jou en je dierbaren veel sterkte de komende tijd!
    Erg goed dat je vasthoud aan je doel en gaat voor de marathon! En oktober komt vast al heel erg snel. :)

@ Mommy: Fijn dat het nu wat beter gaat en dat je in overleg met het uwv wat rust hebt voor de rest van je zwangerschap. Hopelijk scheelt dat en de medicatie een hoop en kan je gaan genieten!

Wel bijzonder hoor dat het zo voorspoedig gaat in dit topic en dat al zoveel meiden al roze kleuren. :) Hopelijk is dat ook een goed teken voor de rest!

Hier wordt ik nog steeds gek van het roze/bruinverlies. Het leek even weg te gaan en toen kwam het weer terug. Ergens begin je dan toch te hopen, want we hebben op zich wel goed geklust. Maar ik was goed ziek rond de eisprong en nog steeds sukkel ik een beetje. Heb dus weinig vertrouwen en hoop dat ik snel duidelijkheid krijg. Dat wachten is toch wel slopend ;). Nog maar 7 dagen te gaan...

Met de kleine man gaat het hier al veel beter, dus dat is erg fijn. Hopelijk heeft hij morgen weer zijn gewone energie.

Nog een dagje werken en dan is het weekend!

Deel Deze Pagina