@ Nonnie, bijna weekend!!! Fijn dat je kereltje al wat fitter is. Ik was ook deze ronde vaak niet fit en hoop toch in verwachting te mogen zijn! Hoop jij ook en dat het verlies toch n innesteling is! Hopelijk gauw iedereen op roze! Reacties zullen vast wel komen inderdaad, maar dan klim ik hoog op m'n roze/blauwe wolk en dan kan ik het hoop ik relativeren . Fijn dat je ook n streepje zag! Nog even liggen en dan ga ik testen
nou nee hoor meiden. Blijft hartstikke wit zal morgen dan wel ongi worden... Baal giga! Naja er is wel een super lichte dunne lijn zoals die van luci gisteren..
Hij pakte de fotos niet bij elkaar san maar zo Kan t zijn omdat mijn ei pas 16 juni was dat ik nog steeds veel tr vroeg ben? Hij is zo licht...
@ MamavanT: Ik zie bij allemaal een licht streepje hoor! Ik zou de hoop dus niet opgeven, maar snap dat je teleurgesteld bent, want je hoopt natuurlijk op een duidelijkere lijn. @ Lucindalice: Ik ben benieuwd naar jouw testen, hopelijk een mooi lijntje!
Thnx nonnie! Ik moet ook niet binnen 5 min aflezen als er staat na 5 min en zelfs mijn zwangere dinnetje teste dikke streep pas na de 5 min en had daarvoor ook nog leeg scherm... Maar die angst he
Die angst snap ik helemaal hoor en testen is ook echt zenuwslopend! Ik heb ook altijd testen die je al na een minuut kan aflezen, want geduld is niet mijn sterkste punt dan. Maar er is echt een streep hoor! Hoop morgen een nog duidelijkere!
Dat is ook zo nonnie! De vorige duurde langer voor die streep er kwam en was langer lichter. Deze is wel duidelijk. Manlief vind hem overduidelijk hihi liefff Luciiii!!! Waar blijf je!!!?
Stand van zaken vandaag: Temp is nog hoog Actiontest vage grijze streep --> negatief Z&K --> even vaag als gister Kv --> ietsje donkerder dan die van gister met middagurine Nog een lange weg te gaan dus.... Word ondertussen gek van de ongi-krampen, kon er niet door in slaap vallen. Foto's post ik straks als ik meer tijd heb.
@ MamavanT, ik zie hem!! Hier precies dezelfde angst... Maar mijn ei was de 17de, mijn NOD dus pas maandag... Dus dan loop ik toch maar 1 dag achter jou? Wellicht n opsteker voor je dat je dus extreem vroeg bent! Pas 3+4 dan toch? Lief van je man! Als die hem ziet zit het wel goed!
@ Lucindalice: De kv is dus hoopgevend! Positief blijven en hopelijk morgen nog duidelijker! @ MamvanT: Leuke en lieve reactie van je man!
Ik zie wel weer een streep bij jou luci! Maar hoe snel na de test heb je de foto gemaakt? Die van mij werd na 15/20 min duidelijker. Maar na 5/6 min zag t er ook zo uit... Dat de kv zo sterk test! Bizarrr! Geen wonder dat ik dus zo licht en op en af kwaaltjes heb als t zoooo pril is!!
Jeetje wat een spanning allemaal. Ik zie ook echt wel streepjes. Dus allebei voorzichtig gefeliciteerd.
@ Lucindalice: Ik zie ook overal een streepje, behalve bij de action. @ Syra: Hopelijk heeft het vele roze ook straks goede invloed als jullie er voor gaan!
@ MamavanT, ze zijn tussen de 5 en 10 minuten gemaakt, nu drogen ze inderdaad donkerder op! Ja het is echt nog heel pril.... Spannend! Wanneer test jij weer? Ik denk morgen alleen met kv of z&k. Heb nog niet beredeneerd welke het beste zou zijn . Iemand tips? @ Syra, dankje Blijf gewoon hier kletsen hoor, dus wat dat betreft ben je niet alleen @ Nonnie, fijn dat jij hetzelfde ziet als ik Action sowieso rare testen...zou ze niet aanraden, gebruik de ander pas op NOD voor de 'leuk'
Nee ik geloof het wel. Ik test zaterdagochtend weer. Ik heb er vertrouwen in. Net nog de verpakking gelezen en je moet de test exact na 5 min aflezen en daarna niet meer. Op exact 5 min stond die super lichte streep er. Die later goed indroogt dus nix vals positief. Ik geloof t. Ben super blij. Wel nog beetje bang dat. T mis gaat maarja dat gevoel blijft nog wel een paar dagen denk ik. Luci ik zou dan toch weer de kv test doen morgen. Die z&k deed vandaag ook niets. Je kunt t beste vergelijken met dezelfde testen... Ben benieuwd bij jou morgen!!