Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik denk op NOD aan te melden, al vind ik de beginweken spannend om te kletsen daar....

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    owww wat spannend meiden!
    Jippie Lucindaalice ook weer donkerder..Fijn meiden!
    Dus maart beebs...Lekker int prille voorjaar ;)

@lucindaalice, heb geen 15km gelopen hoor, heb de eerste training voor de 15 gedaan..hihi..Is toch n verschil! haha

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sum, ik vond je al fanatiek ;), hihihihi...

4. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dames, van harte, echt super!!! Hopelijk volgen er meer. Ik hoop nu op een aprilbeebje, mijn zo gewilde lentekindje, haha :D
    Vandaag 12DPO, net weer getest met middagurine (omowit), stomme is dat ik me namelijk een soort van misselijk voel. Maar ik ben ook rillerig, dus vrees dat ik 'gewoon' ziek word.
    Hopelijk snel ongi, dan door naar de volgende ronde. Allemaal in dezelfde maand is ook zo saai he :D

Jullie blijven wel hier kletsen he!

XNonnie, was jij nou al echt ongi of is er nog hoop bij jou?

5. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Lucindalice: Mooie oplopende testen nu! Gefeliciteerd hoor! Ga je nog meer testen komend weekend of laat je het nu even?

@ sumshine: Goed zeg dat je gestart bent voor de 15 km! Hier kom ik nog steeds niet verder dan 5 :).

@ MamavanT: Heftige tijden van wakker worden zijn dat zeg! Misschien een peuterklok die dag en nacht aangeeft? Hier helpt dat enorm en zijn ze dan ook vaak pas om 7 uur op omdat de klok dat aangeeft.
    Helemaal super dat je temparatuur de testen bevestigt, heel mooi!

@ Mommy: Balen van het maagzuur, dat is een naar kwaaltje. Hopelijk razen de weken snel voorbij en kom je er na de 12/17 weken weer een beetje bovenop.

@ Sinaasappel: Wat balen van de witte test zeg! Ik hoop dat april jouw maand gaat worden en dat is ook nog een fijne lentemaand!
    En ziek zijn is ook niet leuk :( Hoop dat je je snel beter voelt!

Hier nog steeds geen duidelijkheid. Gisteren leek de ongesteldheid te komen, maar nu alweer bijna 24 uur niets (alleen bij afvegen heel lichtbruin). Dus wat ik er mee moet weet ik niet zo goed. Ook wel even met mijn man over gehad en als het zo blijft dan ga ik misschien zondag toch vroeg testen. Ik acht de kans heel klein dat het raak is, maar het geeft wel duidelijkheid. En anders hopelijk snel door naar de ronde voor april!

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ik word zo onderhand ook helemaal ggrrrr van mezelf. Ik ben misselijk, echt zo'n blegh gevoel. Ben niet ongesteld, heb wel een ongi gevoel. Mn tieten doen pijn en ik vind alles stinken. Een test wit, helemaal wit wit wit! Zooooooo irritant, ik zou die test wel zelf willen kleuren. Ik hoop echt dat mn ongi heel snel gaat doorbreken want ik maak geen vrienden met mezelf nu!

7. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh InLove, herkenbaar!!!
    Sterkte iig!
    Ik neem dr een wijntje op, word ik misschien iets minder opgefokt.
    X

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Mommy, wat rot dat maagzuur!!

@ Sinaas, tuurlijk blijf ik kletsen :D
    Balen weer n omo-test :(... Hoop niet dat je ziek word en dat je gewoon kwaaltjes hebt :) en anders n aprilbeebje!!!

@ Nonnie, ik weet niet precies of ik morgen wel of niet test, merk wel dat ik er al steeds meer in geloof :)...alhoewel, NOD is nog niet geweest ;)
    Raar zeg je 'niet-ongi', hoop toch op n beebje!

@ Inlove, wat bizar!!! Klinkt toch echt zwanger inderdaad...

@ Sinaas, geniet ze van je wijntje :)

9. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ InLove: Wat ontzettend balen zeg van de witte test terwijl je wel duidelijk de klachten hebt! Hoe lang duurt je cyclus nu? Ik kan me goed voorstellen dat je erg gefrustreerd en boos bent! Heb je een idee waar je onregelmatige cycli aan liggen?

@ Sinaasappel: Geniet van je wijntje!

@ Lucindalice: Goed om te horen dat je het begint te geloven! Het zijn ook duidelijke testen hoor!
    En bij mij is het echt raar op het moment ja. Iedere toiletgang is frustrerend (ken ik alleen van de eerste zwangerschapsweken). Hopelijk vliegen hier de dagen snel voorbij en heb ik snel duidelijkheid (of een mooie test ;))

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nonnie, het is gewoon nog zo onwerkelijk voor me en ben ook nog zo bang dat het mis kan gaan...
    Ja die laatste dagen voor je eventueel zou kunnen testen kruipen echt voorbij! Hoop zo dat je snel meer weet. Die onduidelijkheid is maar niets :(

11. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Jak meiden die onduidelijkheid.

Inlove wat gek joh. Hoelang ben je nu al overtijd..?

Nonnie raar dat je lijf je voor de gek houd zo..

Nee luci we zouden morgen samen testen!! ;) :p

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MamavanT, o ja :D
    Nu al zwangerschapsdementie ;)

13. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Ik help je wel herinneren ;)
    En ja die dementie heb ik ook al haha.

14. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    cyclus? ik kan er geen cyclus aan vast knopen?! Nu ook weer heel de avond zo'n raar buikgevoel, dus maar weer naar de wc, want ik moet toch ongesteld worden, maar niks, geen spoortje.
    Hopelijk werk ik dit weekend zo hard dat t wel moet doorbreken

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MamavanT, ik vergeet werkelijk waar gewoon nu al dingen waar ik zelf bij sta zoals midden in een zin stoppen met praten, waarop manlief me aankijkt en ik gewoon geen idee had dat ik uberhaupt wat tegen hem aan het vertellen was ;) zit er elke seconde van de dag mee in mn hoofd :D
    Wat doe jij voor raars :D?

Morgen en zondag ga ik voor de kv en maandag op NOD wil ik toch n cb digi :D....twijfel alleen of ik niet nog n pakketje kv moet halen ;)
    Ben zoooo onzeker!

Meiden nog leuke plannen voor het weekend?
    Morgen ga ik op kraambezoek!

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Love, meeega-frustrerend.... Op welke dag zit je inmiddels al?
    Hopelijk werk je het los!

17. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag heel veel buikpijn gehad. Alsof ik ongesteld moet worden. Ben ik al ruim 1,5 jaar niet meer dus ja. Hiervoor ben ik ruim een week geleden voor naar de gyn geweest, daar moet ik volgende week vrijdag weer terug naartoe. Ze zag wat vocht in m'n baarmoeder zitten wat ze niet kon verklaren. Gelukkig zagen m'n eierstokken er wel goed uit.

Was het maar al vrijdag...

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @'Syra, dat is spannend zeg! Was het inderdaad maar vast vrijdag....

19. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ben 20mei voor t laatst info geworden

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145