Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ja!!!! en goede echo hij dacht tegen de 8 weken meten was erg moeilijk maar hartslag was 145 bpm dat past bij 8 weken.

Hij moest wel lang zoeken dus ik dacht dat het niet goed zat maar gelukkig toch wel pfff.

Kraamzorg moet ik nog aanmelden zal ik komende weken wel doen

2. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Oh mommy wat een super nieuws en je eerste echo wat fijn!!! Gefeliciteerd!
    Dat is inderdaad extra spannend als je even denkt dat ze niets vinden bleh. Maar gelukkig wel en waarschijnlijk dus ook precies op schema of zelfs iets verder!?

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja meten was moeilijk hij meten 7 weken maar aan de hartslag kon die zien dat ik verder was tegen de 8 weken en dat klopt wel.

Mijn darmen zaten in de weg haha

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Nu jullie meiden!!! Het is wel net zo spannend als bij de eerste hoor haha

5. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Mommy: Wat fijn zo'n mooie echo! Gefeliciteerd!

@ MamavanT: Mooie oplopende test!
    En wat sneu dat je ventje zo ziek is! En het kan altijd dat hij allergisch voor zo'n beestje. Wel leuk dat je al zo'n leuke reactie hebt gehad! Maar lastig voor je dat je de kwaaltjes die je gewend bent nog niet hebt, misschien verloopt deze gewoon kwaaltjesvrij?
    Leuk trouwens dat jij en Lucindalice zo gelijk oplopen! Bijzonder!

@ Lucindalice: Wat een mooie testen weer! Hoe was je kraambezoek?

@ InLove: Wat intzettend vervelend dat je nergens op kan bouwen. Misschien wat te nieuwsgierig van mijn kant, maar ben je er ooit voor naar de huisarts geweest?
    Mijn huisarts gaf mij altijd de tip om drie weken na onveilige seks te testen, want dan heb je een goede marge. Dat zou dus 8 juli zijn voor vaderdag.

@ Syra: Dat is spannend zeg! Ik hoop dat alles goed verloopt vrijdag!

@ Sinaasappel: Wat een vage klachten zeg! Kan me goed voorstellen dat je dat gruwelijk frustreert! Heb je nu al meer duidelijkheid?

Hier nog steeds geen spoor meer van ongesteldheid. Morgen ga ik voor het eerst voor nod testen. Bij mijn dochter testte ik pas 4 dagen na nod, met de miskraam 7 dagen na nod, en bij mijn zoon 3 dagen na nod. Ik ben dus geen vroege tester, maar nu wordt ik gewoon echt gek van mijn lichaam. Ik vind het wel spannend en ben benieuwd...

Verder leuk weekend. Lekker buiten spelen met het weer dat beter is. En mijn dochter had haar dansuitvoering. Erg schattig en wat waren we trots!

6. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Net getest... En ik zie een kruisje!!!

Ik kan het nog niet echt geloven en hij is nog best vaag. Hij verscheen erg snel, dus het zal wel kloppen. Ik kreeg hem hier niet geupload, maar hij staat in mijn profiel in een openbaar album, als jullie hem willen zien.

:D Ik ben overdonderd, maar wel heel blij!

7. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nonnie mooie test. Gefeliciteerd!!!

@mommy leuk zeg die eerste echo...op naar nog meer prachtige echo's

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Waaaaah, Nonnie, wat leuk!!! Gefeliciteerd!!!! Erg mooie duidelijke test hoor :). We kunnen dus met z'n drietjes bij de maartmama's aanschuiven :D
    En ik zag aan de datum in je profiel dat je overdonderd was ;)

@ Mommy, mooooooi!!!! Fijn dat alles goed was :). Wel even schrikken dat hij het niet snel vond, maar je hebt duidelijk n mooi beebje in je buik!

9. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Wouwwww nonnieee gefeliciteeerd!!! Wat leukk!!!
    Ja overduidelijk! Haha
    Wow wat leuk zegg!!

Mommy ik vind alles net zo spannend als alle andere keren. Vooral na vorige keer toen we de jongste niet konden vinden op de echo's en ze hem bijna hadden weggehaald :'(

Morgen ga ik weer de laatste kruidvat test doen en dan misschien dinsdag ofzo de Clearblue met indicator :(

10. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Dank jullie wel!!

Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. Loop echt rond met een grijns. Best spannend nu allemaal. Mijn man vond het ook erg leuk en was blij verrast. Zo snel hadden we niet verwacht! Nu echt duimen dat alles goed gaat. Ik heb nog een test liggen, dus ik ga vrijdag nog een keer testen denk ik, dat is dan na mijn nod.

@ Lucindalice: Haha, ik was inderdaad een beetje in de war!! Heb het nu maar even aangepast ;). Erg leuk dat we nu al met z'n drieën in maart zitten. Dit draadje wordt zo erg roze!

11. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hey meiden! Daar ben ik even weer!

Ik lees wel mee hoor, maar de vermoeidheid slaat enorm toe. Op m'n werk gaat het ook niet echt fijn (met mij wel hoor, alleen de afdeling niet) dus dat werkt niet echt mee. Lig 's avonds vroeg op bed en probeer in het weekend wat bij te slapen!

Zie allemaal goed nieuws! Wat fijn voor de nieuwe zwangere meiden, hartstikke leuk! Gefeliciteerd!! Het wordt al een hele zwangere club ;)

Hier gaat het verder goed. Tijd gaat snel, alweer 12 weken zwanger. Kindjes gaan ook goed. Alleen wat mooiere weer zou leuk zijn. Maarja, wie wil dat niet!!!!

Fijne zondag!

12. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    En de aangepaste versie!!

Annekevdz, 34 jaar, zwanger in ronde 1 na vmk, uitgerekend op 16 december 2013
    Liessie83, zwanger in ronde 1, uitgerekend op 11 januari 2014
    Mommy1983, zwanger in ronde 1 uitgerekend op 11 februari 2014
    Nika12, 31 jaar, zwanger in ronde 2, uitgerekend op 15 februari 2014
    MamavanT, 25 jaar, zwanger in ronde 7, uitgerekend op 7 maart 2014
    Lucindalice, 31 jaar, zwanger in ronde 1, uitgerekend op 10 maart 2014
    XNonnie, 28 jaar, zwanger in ronde 1, uitgerekend op 12 maart 2014
    Sumshine, ziet wel waar het schip strandt :D
    InLove, 32 jaar, ronde , NOD 16 juni
    Sinaasappel, 30 jaar, ronde 5, NOD 30 juni
    Madeliefje1987, bijna in ronde 1
    Liedel ziet ook wel waar in het schip strandt, nog niet actief aan het klussen

13. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Liessie: Goed om wat van je te horen! Vervelend zeg dat je zo moe bent en dat het op je afdeling ook niet lekker loopt, dat is wel even pittig! Weer je waar het aan ligt? Ik hoop dat het snel beter wordt. Hebben jullie het al bekend gemaakt? Fijn dat het verder met de kids goed gaat! En ze zeggen dat het mooie weer eraan komt, dus dat is een mooi vooruitzicht.

@ MamavanT: Bedankt voor de bijgewerkte lijst! Heel erg mooi roze begint die te worden! Hopelijk volgen er snel meer!

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi dames,

Ben er weer! Heerlijke vakantie gehad, die voorbij gevlogen is. Steeds prachtig weer, dus veel gezwommen met de kids. Met mij gaat het goed, echt even bijgerust in de vakantie, dus nu weer lekker fit. Morgen suikertest in het ziekenhuis, dinsdag weer naar de chiropractor en woensdag weer aan het werk...

Voor de nieuwe zwangeren: van harte gefeliciteerd!!!

15. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    XNonnie, whaaaaa :$ :D, wow!!!!! Gefeliciteerd! Mooi zijn jullie, mij een beetje - bijna alleen ;) - achterlaten :D ;) Nee hoor geintje, super, echt heel erg gefeliciteerd!!!

Ik verlies bloed, nog steeds wel vagig, maar neem aan dat het zo vanzelf meer wordt. Ik zet vandaag iig als dag 1 en ga ronde 6(!!) alweer in.
    Komende tijd ben ik hier denk ik even wat afweziger, even mijn zinnen verzetten. Deze ronde zet ik alles op een lager pitje, geen tempen, ovutests en minder op het forum.

16. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Annekevdz, 34 jaar, zwanger in ronde 1 na vmk, uitgerekend op 16 december 2013
    Liessie83, zwanger in ronde 1, uitgerekend op 11 januari 2014
    Mommy1983, zwanger in ronde 1 uitgerekend op 11 februari 2014
    Nika12, 31 jaar, zwanger in ronde 2, uitgerekend op 15 februari 2014
    MamavanT, 25 jaar, zwanger in ronde 7, uitgerekend op 7 maart 2014
    Lucindalice, 31 jaar, zwanger in ronde 1, uitgerekend op 10 maart 2014
    XNonnie, 28 jaar, zwanger in ronde 1, uitgerekend op 12 maart 2014
    InLove, 32 jaar, ronde , NOD 16 juni
    Sinaasappel, 30 jaar, ronde 6, NOD 28 juli
    Sumshine, ziet wel waar het schip strandt :D
    Madeliefje1987, bijna in ronde 1
    Liedel ziet ook wel waar in het schip strandt, nog niet actief aan het klussen
    Syra, gaat er in oktober (toch?) voor

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    whaaaaa gefeliciteerd meid!! Hij is duidelijk hoor:D

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Hopelijk werkt rust effe voor je!! duim voor een posi test voor je volgende maand

19. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Bedankt allemaal! :)

@ Anneke: Wat fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie en dat je weer even helemaal hebt kunnen opladen! Dat is wel heel erg prettig en nu kun je lekker fit de komende weken weer in!

@ Sinaasappel: Jij dus echt door naar de volgende ronde, jammer! Maar ik duim heel erg voor je dat ronde 6 en de maand april jouw maand mogen zijn! Goed dat je de komende tijd weer even je zinnen gaat verzetten en je wat minder aanwezig bent. Het is altijd leuk als je langskomt!

20. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    XNonnie, verander je banner ff joh! :p

Deel Deze Pagina