Xnonnie, gefeliciteerd!! Super nieuws! Nou ben er idd nooit mee naar een dokter geweest omdat ik er geen last van had. Hield t ook niet bij eerlijk gezegd. Bij nr 1 en 2 was is zo zwanger dus heb geen cyclus hoeven bijhouden. Nu ben ik al een jaar niet meer aan de pil en ik zag wel wanneer ik ongi werd. Alleen nu is het dus wat onhandig. Ik kijk t deze week nog ff aan
@ Sinaasappel: Zo beter? @ InLove: Kan me goed voorstellen dat je er normaal nooit mee bezig bent en als het de vorige keren zo snel ging is er nu ook geen pijl op te trekken. Lastig hoor! Hoop dat je duidelijkheid krijgt de komende week!
Wat een mooie lijst! Al die roze meiden!!!! Anneke: voel jij je kindjes al? Ik heb heel soms het gevoel dat ik ons kindje voel. Een klein plopje. Ik weet nog wel dat ik bij de 2e zwangerschap het kindje rond de 14 weken ging voelen. Dacht: kan vast niet. Maar de vk bevestigde dat het wel kan. Weer een fijn gevoel!
He liessie! Thnx! Jeetje joh 12 weken alweer! Gaat inderdaad hard. Fijn dat verder alles goed gaat en vermoeden dat je baby zelfs al voelt wat gaaf!! He anneke ook weer! Fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad en lekker hebben kunnen genieten en weer lekker uitgerust bent! Thnx. Jij bent ook alweer 15 weken geweest. Gaan jullie nog geslachtsbepaling doen? Ah sinaas balen zeg. Toch echt aan het dooorzetten Hopelijk kun je je zinnen beetje verzetten en kom je komende maand ook een positieve test showen. Ben benieuwd inlove. Hopelijk test je toch over weekje nog positief.... Nou schoonmoeder weet t ook. Volgende zijn mijn ouders (heb er ainds de geboorte van de oudste geen goed contact meer mee dus echt zin erin heb ik niet...) maar mijn opa en oma vertellen vind ik dan wel weer super gaaffff! Kan niet wachten <3 Nou de jongste heeft t erg gezellig gemaakt vanacht om 2.30 hij had 41.5 graden koorts. Dus meteen zetpil en lekker bij ons even liggen. (Licht aan). Meneertje was erg helder en gezellig aan de klets! Hihi onwijs lief. Rond 3 uur teruggelegd maar het lukte hem niet. Dus toen maar weer in bed genomen en half geslapen. Hij zelf kwam ook meer tot rust en rond 4.15 ofzo heb ik hem terug gelegd en is ie wel weer in slaap gevallen. Daarna geslapen tot 8.30!!!! Toen werd de oudste wakker. Nou dat was wel even super fijn. De jongste eb ik om 9.45 uit bed moeten halen die sliep dus gewoon nog! Echt bizarrr! Verder hele dag geen paracetamol meer gwhad. Wel op en af nog wat koorts. Maar die daalde vanzelf ook weer dus prima. Helaas spuugde de oudste zich in de auto vanmiddag compleet onder,met 3 golven . Oooo gatver wat een geur!! Stukken komkommer zaten overal hahah. Dus al t spul van de autostoel zit in de wasmachien nu en autostoel met doekje afgenomen want t stonk ook gewoon nog daarin! Dus deze mama is kapot! Hihi. Wachten tot wasje klaar is en dan lekker slapen n!! Morgen gaan ze beginnen met h.uisje bo.uwen!! zoooo happyyy. Mijn week kan niet meer stuk!! <3
Ha meiden, Ik heb even heel snel teruggebladerd. MamavanT, Lucindalice en XNonnie, gefeliciteerd!!! Wat ontzettend leuk, echt super! Hoe voelen jullie je? Ik zag een mooie echo van Mommy, fijn, gefeliciteerd! Ik voel me vreselijk, ontzettend misselijk en moe. Ik ben zo blij met deze zwangerschap, maar ik functioneer gewoon bijna niet meer op het moment. Morgenochtend ga ik naar de huisarts, in de hoop dat hij me medicijnen voor wil schrijven en dat dat helpt. De vorige keer heb ik emezafene gebruikt en dat hielp wel. Daarna proberen te werken, nog drie weken en dan heb ik vakantie. Ik hoop heel erg dat de misselijkheid met 12 weken over is, dan gaan we namelijk op vakantie. In Italië zitten en misselijk zijn lijkt me niet zo'n fijne combi. Ik duik m'n bed in, fijne week allemaal!
Nou hier is ie ook officieel hoor. Ondanks de halve/niet kwaaltjes duidelijk dikkere streep!! Op afleestijd deze:
Mooie testen weer hoor Lucindalice en MamavanT! Heel erg gefeliciteerd! @ Liessie: Alweer twaalf weken! Dat schiet erg op! En wat mooi dat je het kindje al voelt! @ Nika: Jeetje, balen meid dat je je zo beroert voelt en nu zo weinig kan. Ik hoop echt dat je na 12 weken je beter voelt en van je vakantie kan genieten! @ MamavanT: Wat sneu zeg van die zieke jongetjes! Wel schrikken zeg zulke hoge koorts en overgeven. Hoop dat ze zich snel beter voelen en jij ook meer rust kan pakken.
Mooi hoor die test. @mamavant het lijkt wel besmettelijk. De jongste hier was vannacht een paar keer wakker. Was er niet naar gaan kijken want ik herken z'n huiltjes wel. Kom ik net op z'n kamer slaapt ie nog. Maak m voorzichtig wakker begint ie ineens heel erg te kokhalzen. Er komt (nog) niks uit. Hij wilde nog verder slapen. Nu maar hopen dat ie niet ziek wordt
@ Syra: Vervelend zeg dat je jongste zich niet top voelt. Heeft het lange slapen hem wel goed gedaan? Ik hoop dat hij niet echt ziek wordt. Er heerst wel echt iets, want op mijn werk zijn er best veel die ziek zijn.
@xnonnie. Hij is niet zieker geworden. Heeft niet gespuugd en wilde alleen maar eten. Misschien heeft ie gewoon veel honger gehad? Daar kan je ook beroerd van zijn toch? Nu net heeft ie ook weer goed gegeten dus hopelijk valt het mee
gefeliciteerd alle zwagere meiden! wat zijn t er veel deze ronde! vruchtbare maand??? hihi wat hebben jullie gegeten? (dan laat ik t ff staan hoor hahaha.. Gisteren mijn kast uitgemest 2,5 vuilniszak kan weg is veeel te groot en vervolgens nog de halve kast wat echt te ruim is maar nog wel past maar slobbert zeg maar..Heerlijk dit afvallen
@ Syra: Fijn dat je zoontje niet ziek is, maar gewoon veel honger had. Daar kan je ook erg naar van zijn hoor! Op een gegeven moment kan je er inderdaad van kokhalzen. @ sumshine: Dank je! Mooi maandje dit! Maar jij bent ook goed bezig zeg! Dat ruimt heerlijk op! En ga je aan het eind jezelf ook belonen met mooie nieuwe kleren? Zo, eerste werkdagje zit er weer op deze week. Lekker uit eten geweest met mijn team, wel apart om weer op de menukaart en je drinken te letten....
Net even super geschrokken. Ik heb bij het afvegen nu ineens weer roze/rood. Het is niet veel, maar toch... Heb ook echt een ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik. Hopelijk gaat het wel goed en verdwijnt het snel weer. Zet je alleen wel aan het denken, had de test het wel goed? Ik heb wel twee dagen een opgeblazen gevoel en pijnlijke grotere borsten. Maar ja, dat zegt niets. Bah, die onzekerheid!
@ Nonnie, wat rot die onzekerheid hopelijk is het niets en gewoon n gesprongen gaatje van de goede doorbloeding die daar nu komt!