Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Lucindalice: Het is nu weer weg gelukkig. Hopelijk blijft het dat ook en was het inderdaad een vaatje. Maar merk wel dat ik een beetje gespannen ben, zeker aangezien ik al een miskraam heb gehad voor mijn zoon en dat komt nu allemaal een beetje terug. Hopelijk is dit een plakkertje!

Hoe is het met iedereen?

2. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Niet fijn die onzekerheid Nonnie. Hopelijk blijft het hierbij en is er vanaf nu niks roods meer te zien. Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel wat onzeker ben deze zwangerschap hoor. Kan niet wachten tot het 14 juli is, dan weer naar de VK en hartje luisteren!

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nonnie, fijn dat het over is! Ik begrijp goed dat je helemaal in spanning zit door de miskraam :(

@ Liessie, bijna 14 juli gelukkig!!!

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah Nonnie das erg vervelend en als ej eenmaal een mk hebt gehad dan blijf je er ook bang voor he? Athans dat zou ik hebben..Iig zie het zo, de eerste hindernis heb je behaald das al heel wat (posi test / innesteling)...Duimen dat de weken snelv oorbij gaan! hihi

@nieuwe kleren nog 2 kg en dan mag ik van mijzelf nieuwe outfits scoren.....duurt lang die 2 kg haha..

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ go Sum voor de 2kg!!!!

Ik had nog 4.5 zwangerschapskilo's staan ;), nog van de eerste, had ik bij de 2de ook (nog 5.5 zelfs...) maar die zijn er gelukkig niet extra bijgekomen op het eindtotaal, hoop deze keer weer....

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    @lucindaalice ben in totaal 30 kg afgevallen 13,5 van de zwangerschap en 17 van mijzelf ;)....
    het geheim: sporten als een malle en low carbs...Tja dat kennen we! pffff, maar ondertussen is t sporten best verslavend geworden, nooit gedacht dt ik dat zou zeggen maar i like it!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sum! O wat goed!!!!! 30 kilo, wow..
    Heerlijk om te sporten, hoop dat straks ook weer te kunnen.
    Ben bij m'n eerste zwangerschap 21 kg aangekomen en uiteindelijk dus weer een groot deel eraf, maar moet daar ook echt niet onder gaan zitten. Hopelijk loopt de bv straks goed en vliegen de kilo's er weer af :)

8. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Liessie: Voor jou dus aftellen naar 14 juli, dat is gelukkig al fichtbij! En die onzekerheid is echt lastig ja. Ik ben altijd blij als ik de baby echt begin te voelen.

@ sumshine: Dat is echt een hele goede prestatie! Wow zeg! Je mag supertrots zijn! En sporten is inderdaad superverslavend, het geeft je echt een heerlijk en goed gevoel.
    En je blijft inderdaad altijd dat gevoel houden na een mk. Het is toch een verlies, wanneer het ook gebeurt.

@ Lucindalice: Knap hoor dat je ook zoveel gewicht bent verloren! Hopelijk vliegt het er na deze zwangerschap ook weer af. Borstvoeding helpt daar in ieder geval heel erg bij.

Vandaag weer een dag aan het werk, maar ben er met mijn hoofd echt niet bij. Gisteren weer af en toe roze/bruin, wordt er echt onzeker en gek van. Gistermiddag werd het me uiteindelijk ook even teveel en heb ik even goed gehuild wat een giga-opluchting was. Nu maar besloten om morgen weer te testen en dan evt in het werken een test halen met indicator. Hopelijk geeft dat wat rust of duidelijkheid.

9. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Hier ook 2x bv gegeven, helaas ben ik 1 van de gelukkigen die daar niet van afvalt haha ik heb nu nog 10kilo meer dan aan begin van zwangerschap 2. Heel vervelend maar ja, krijg er steeds 5 af en dan zijn die 5 er ook zo weer bij. Ik eet erg graag

wat een regen weer, bah

10. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    He meiden,

Jeetje nonnie dat is niet leuk! Daar wordt je inderdaad onzeker van. Heb zelf de eerste keer MA gehad dus weet heel goed hoe nerveus je kunt zijn. Ik ben in delen gerust. Dus bij 9 weken maken we een pretecho omdat ik t niet redt tot 12 weken wachten en bij 12 weken zijn we pas echt gerust want dan heb ik die magische grens bereikt (eerste kindje is bij 10 weken gestopt met groeien...)
    Hoop dat alles goed blijft gaan nonnie!

Wow sum! Respect! Dat vind in echt heel wat!! Ik heb paar maanden terug ook even de knop omgezet en ben 7 kilo afgevallen had er 10 willen afvallen. Maar dat lukte me even niet. Maar ik weeg nu nog steeds dat laatste gewicht van paar manden terug. En dat is al 2/3 kilo lichter dan aan t begin van iedere zwangershap. Dus ik ben trotsss!
    Maar t sporten kan ik njet leuk vindne of aan wennen hoor haha. Maar ik heb zowiezo probleem met mijn vermoeidheid dus dat heeft net een andere uitwerking. Ik ben dus ook paar maanden gestopt toen jongste zo vroeg wakker werd. Trok t niet meer om smiddags te sporten. :(

Moet wel zeggen dat ik super blij ben dat de kindjes nog zo klein zijn. Ik slaap deze heel week al heeerlijk smiddags mee. En heb t haaaaard nodig kan ik jullie vertellen :p

Ik heb ook beide keren bv gegeven en viel de eerste keer heel snel af. Tweede keer iets minder. Maar toen heb ik het qua eten er behoorlijk van genomen. Dus tja toen ben ik juist na de bevalling aangekomen ipv tijdens haha. Beide keren in de zwangerscjhap 13/14 kilo max aangekomen. En die verloor ik ook best makkelijk :)

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nonnie, zo knap was dat niet hoor ;) ik was toen ook erg licht, dus dan zet je makkelijk aan in n zwangerschap en door de bv ging het er ook weer af, niet door te lijnen ;)
    O bah wat een onzekerheid voor jou met dat bruin verlies! Echt niet leuk! Gewoon je emoties eruit gooien hoor als dat oplucht!

@ MamavanT fijn he die middsgslaapjes, ik doe ze ook, ben zooooo moe!
    Ik heb je nog niet bij de maartmama's voorbij zien komen trouwens en Nonnie jou ook niet. Wachten jullie tot na de echo?

@ Aankomen tijdens zwangerschap, ik gok dat het deze keer hetzelfde zal zijn als bij de eerste 2. Begon bij de tweede wat zwaarder, maar uiteindelijk bijna hetzelfde eindgewicht bereikt. Ben met de eerste van 53.5 naar 74.1 gegaan, dus zowat 21kg :$, maar volgens de Vk was het alleen maar goed om wat vetjes te kweken voor de bv ;)

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ InLove, wat jammer dat je niet af bent gevallen van de bv :(

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Middagslaapjes: hier ook!!! Maar niet te vaak. Als onze oudste tussen de middag slaapt kan hij 's avonds niet in slaap komen. En ik heb ook niet zo'n zin om tot 21uur ermee te zitten. Vandaag was ik bij mn ouders, heb ik een lekker dutje kunnen doen ;)

Afvallen: na de eerste was ik vrij snel weer op gewicht. Merkte na de tweede dat het wat meer moeite kostte. Maar als ik straks bevallen ben wil ik echt snel weer "in shape" zijn. In mei gaat m'n broer trouwen, dan wil ik er natuurlijk wel leuk uitzien! Hoop dan gauw het hardlopen weer op te kunnen pakken!

Namen: ben een namenlijstje aan het maken. Heb niet zoveel inspiratie...Bij de 2e wisten we het bij 14 weken al ofzo en we zijn daar nooit van afgeweken. Bij de 1e hadden we tot 37 weken Martijn, maar ineens hoorden we toen Silvijn en dat was dé naam! En nu weet ik niks...irritant, haha! Maar goed, tijd zat!

14. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Net weer even getest en het is een echte knaller! :)

Het lijntje verscheen direct en is superdonker. Dat is toch wel een goede geruststelling ondanks het bruinverlies. Er staat weer een foto in mijn album. Ik ben wel echt opgelucht. Ik wil alleen nog dit weekend een digitest met indicator doen en dan ben ik klaar en moet ik toch echt beginnen te geloven dat het goed zit.

Nu snel naar de kids, straks reageer ik nog wel even op iedereen.

15. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Wat super fijn nonnie! Als t niet goed zat dan had ie echt niet donkerder geweest nu.

Oh liessie das onhandig dat je oudste dn savonds moeilijk in slaap komt... Hier is t de oudste die smiddags moeilijk in slaap komt. Maar hij heeft t ECHT nog nodig. Die is anders kapot eind van de dag en niet gezellig haha

Wat leuk namen! Ja ik had al een jongensnaam tot mijn man hem al bij Scho.onma riep... Dus dan moet t maar een griet zijn waarschijnlijk hahahha

Ja aanmelden bij maartmamas wacht ik nog even mee. Is denk nu net even veel voor me om ook bij te houden. Deuk mt de baby en ons nieuwe huisje. Tijd vliegt ons voorbij zo hihi.

Oh ja 25 juli intake vk en 5 augustus pre.techo <3
    Superrrr spannend!

16. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Middagslaapjes: Ik zou ze hier ook supergraag doen, maar helaas zit ik in hetzelfde pakket als Liessie en slaapt de oudste dus niet meer in de middag. Ik kijk nu al enorm uit naar september, want als de oudste naar school gaat kan ik met mijn jongste meeslapen, dus dat gaat erg fijn zijn.:)

@ Aankomen/afvallen: Tijdens de zwangerschappen kom ik nooit aan, het blijft gelijk vanwege de misselijkheid. Na de bevalling vliegt het er echter vanaf want mijn lichaam produceert heel veel borstvoeding. Na mijn zoon was het zo heftig (1 kilo per dag), dat ik noodgedwongen moest stoppen met de BV en toen drie maanden medische bijvoeding heb gehad om weer aan te sterken. Deze keer hoop ik dat het afvallen door de BV minder heftig gaat en ik dan gewoon BV kan blijven geven.

@ Namen: Dat is altijd lastig bij ons. Ik vind het erg leuk om mee bezig te zijn, maar de echte keuze maken we meestal na de bevalling pas. Hier dus een shortlist uiteindelijk, maar die zal lang op zich laten wachten ;).
    Ik ben altijd wel jaloers als mensen zo overtuigd en zelfverzekerd zijn over de namen.

@ MamavanT: Wat heerlijk dat je lekker snel bij de vk terecht kan en da begin augustus de echo hebt. Superfijn!
    En ik kan me goed voorstellen dat je lekker druk bent met het nieuwe huis en de baby. Dat vergt enorm veel planning denk ik!

@ Liessie: Namen zijn lastig hoor! Duurt hier ook altijd lang! En de bruiloft van je broer is een mooi doel!

@ Lucindalice: Fijn dat de BV voor jou je gewicht goed regelt! En ik heb me ook aangemeld bij de maartmama's! En MvM! Voelt erg goed!

Dank allemaal voor de steun en het medeleven! De onzekerheid is er nog wel iets, maar ik heb besloten ook te gaan genieten, want het blijft toch een wonder.

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi meiden!
    Pfffff, ik ben moeeeeee!!!! Ik lees dus trouw, maar reageren lukt me niet echt, echt even geen puf...

@ Nonnie, heftig zeg medische bijvoeding!
    Goede instelling dat je gaat genieten van je wonder!

@ MamavanT, succes met alles, planning, zwangerschap etc.

@ Namen, stonden hier al voor deze zwangerschap vast! Soms twijfel ik wel nog over de meisjesnaam, maar manlief is er heel stellig over, dus ik denk dat we voor beide geslachten geslaagd zijn :D

18. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Lucindalice: Balen dat je je zo moe bent zeg! Wel herkenbaar hoor. Ik kwam net terug van mijn werk en zag er niet uit, zo doodop was ik. Zelfs de buurvrouw viel het op en zei er wat van. :) Nu heerlijk de kids op bed en op de bank met een kopje thee, daarna vroeg naar bed.

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nonnie, opzich vind ik het niet erg... Die kwaaltjes zijn wel bevestigend vind ik ;)...
    O jij het ook al zo te pakken? Geniet even lekker van je kopje thee!

20. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.
    Ik heb even een paar dagen iets minder gelezen en niet gereageerd. Moest wel ff wat terug lezen haha.
    Heb even een paar heftige dagen gehad. De crematie was heel emotioneel. Stom hoe dat soort dingen ook altijd veel oud verdriet naar boven doet komen. Ben dus even flink van slag geweest.

Deel Deze Pagina