Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Syra, o ik vrees dat ik iets gemist heb :(
    Gecondoleerd meid en veel sterkte!

2. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    De moeder van m'n beste vriendin is overleden. Ondanks dat het geen familie is hakt het er toch wel in.

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    O ja sorry, ik wist het wel :(....
    Ik geloof goed dat het er flink inhakt! Heel erg verdrietig :(, heel veel sterkte en dikke knuffel meid!

4. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Syra: Dat klinkt allemaal heel erg heftig! En het brengt altijd verdriet met zich mee van vroeger. Veel sterkte de komende tijd!

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    syra sterkte meis, geef je verdriet vooral de ruimte t moet er toch uit!

Hier...heb mjn streefgewicht behaald meiden, 32,5 kilo lichter....dan id zwangerschap...ofwel 20 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap...JIHAAAAA...dat betekend shoppen!

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sum, wat goed!!!!!! Ik ben blij voor je!!! :) :) :) super knap!

7. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ sumshine: Wow!!! Dat is fantastisch! Supergoed zeg! Laat dat mooie weer voor jou maar komen en voor nu shoppen maar! Je mag supertrots zijn op jezelf!

@ Syra: Hoe is jouw afspraak verlopen?

8. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Hier trouwens supermoe, wordt er zelfs een beetje warrig van... Lekker weekend nu!

9. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sum wat goed!!!

Ben vandaag weer naar de gyn geweest. Het vocht in m'n baarmoeder was duidelijk minder en hoefde ik me geen zorgen over te maken. M'n eierstokken zagen er perfect uit volgens haar.
    Nu dus maar weer eens serieus een datum plannen over wanneer we de spiraal eruit laten halen.
    M'n vriend praat er niet graag over, hij vindt het eng en heeft zo z'n twijfels. Hij wil wel maar vind het ook juist fijn dat de andere 2 net weer wat ouder zijn en steeds meer kunnen en willen. Ik snap z'n twijfels heel goed dus ik laat m er in alle rust over nadenken. Tot die tijd nog geen concrete acties dus

10. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Syra: Goed om te horen dat je afspraak goed verliep en het vocht nu veel minder is! Dat scheelt een hoop zorgen!
    En je situatie met je man is heel herkenbaar hoor. Zo ging het hier eerst ook, mijn man zag heel veel praktische bezwaren. Maar het leek wel alsof hij gewoon tijd nodig had om aan het idee te wennen en ineens kondigde hij aan er voor te willen gaan. Ik hoop dat jij en je man er ook goed samen uitkomen.

Net gebeld door MvM en ze komen 16 juli langs voor de test, praatje etc. Best spannend en leuk!

11. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is precies zoals jij zegt. Mijn vriend ziet de praktische bezwaren.
    Ruimte, geld, spulletjes enz enz.
    Ach ik laat m even een tijd goed nadenken. Als hij straks het kleintje van m'n vriendin ziet gaat ie misschien wel anders denken hahaha

12. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Syra: Ik hoop voor je dat hij snel de praktische bezwaren vergeet en jullie kunnen gaan plannen!

Hier lekker een lui ochtendje met een rustige start. Ik ben nog steeds supermoe, dat wel. Maar van dit prachtige weer wordt ik helemaal blij! We hebben deze week een tweedehands bakfiets gekocht en daar gaan we mooi mee op pad vandaag. Lekker ergens picknicken denk ik en verder heerlijk in de tuin spelen en zitten!

Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nonnie, wat leuk een bakfiets, have fun!

14. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    And fun it was! Heerlijke dag gehad, bijna 30 km gefietst en zowel wij als de kids hebben genoten. Ik ben echt helemaal weg van onze bakfiets. Ideaal echt!

Wel soms wat twijfels als ik me goed voel of het echt wel goed zit met de zwangerschap. Morgen laatste keer testen en dan maandag de vk bellen. Heb besloten eerst mijn oude vk te bellen om te kijken of ze er nog is en als ze er niet meer is maar voor vk aan huis van hier uit buurt te kiezen. Erg benieuwd wanneer ik een echo kan krijgen.

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    nonnie wat leuk een bakfiets! Wat voor bakfiets heb je?
    lekker genieten dus! En spannend van de vk bellen, dan is het echt allemaal he?
    mvm ook?

Lucindaalice jij al afspraken gemaakt?

Hier, wij gaan lekker op vakantie dus ben een poosje niet aanwezig hihi...Succes met de kwaaltjes dames! haha ;) Genietse en vooral bouwse.

16. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ sumshine: De bakfiets is een driewieler, de fietsfabriek BF18, nu heet die smart. We hebben hem tweedehands, maar daar merk je niets van. Hij rijdt ontzettend soepel!
    En idd de afspraak met de vk maakt het wel heel echt. :) MvM komt de 16e al en dat vind ik ook wel spannend.
    Geniet van je vakantie! Hopelijk is het mooi weer en kan je een beetje ontspannen!

17. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Vanochtend de allerlaatste test gedaan, CB digitaal en die gaf keurig 2-3 weken aan. Mooi resultaat dus! Morgen nog de vk bellen en dan maar eens beginnen te geloven dat dit echt aan het gebeuren is!

Verder heerlijk genieten van het mooie weer en lekker spelen met water in de tuin. :) Ik vind dit mooie weer geweldig! Je krijgt er gelijk een relaxetere leefstijl van.

18. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Wow nonnie wat super fijn!

Jammer syra dat je man even alleen de beren op de weg ziet. Hopelijk draait ie nog bij.

Heb sinds vandaag af en toe een stipje/streepje roseverlies... Vind t toch wel eng. Ben dan ook pas net 5 weken dus echo zal nu ook nog niet gedaan worden om gerust te stellen zal minstens nog een week geduld moeten hebben voor echo met hartje maar ben zo bang nu dat ik dat niet haal... T stelt echt duizend keer niets voor wat ik verlies en had er zoveeeel vertrouwen in maar toch nu ineens die onzekerheid. Hoop dat ik t weekje red en mocht t blijven of weer komen over week dan bel ik de vk :(

Heb toevallig vanacht gedroomd dat ik bloed verloor maar dat werd weerr roze en ik had er volledig vertrouwen in(ik dacht in mijn droom dat ik te hard had gedrukt op de wc en er daardoor vaatje ofzo gesprongen was haha) bizar toch!?

19. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ MamavanT: Wat ontzettend balen zeg van je rozeverlies! Ik kan me goed voorstellen dat dat je onzeker maakt! Die onzekerheid tijdens de eerste weken is killing en de weken sluipen gewoon voorbij lijkt het. Ik hoop voor je dat het inderdaad zo is als in je droom en het gewoon een adertje was. En als het blijft of je je onzeker voelt gewoon de verloskundige bellen hoor! Knuffel voor jou meid!

20. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Bah! Bel ik mijn oude vkpraktijk om te vragen naar mijn oude verloskundige blijkt ze er niet alleen niet meer te werken, maar hebben ze nog nooit van haar gehoord! Belachelijk gewoon! Helemaal niet leuk! En nu ben ik ineens weer heel erg aan het twijfelen over hoe nu verder...

Hoe is het met iedereen hier? Aan het genieten van het mooie weer? Het is erg rustig hier op het moment.

Deel Deze Pagina