Meld mij ook Ik wil eigenlijk volgend jaar juni opnieuw zwanger zijn. Maar mensen weet niet of ik dat volhoud...hihi
Meiden ik lees wel wat mee maar ivm voorhoofdsholteontsteking heb ik niet de puf om te reageren. Lucin:heel veel sterkte, hoop dat je je snel wat beter mag voelen.
@ Pina: Welkom! Leuk dat je mee komt schrijven! En nog een heel jaar wachten met beginnen, pittig hoor! @ Liessie: Beterschap! Pijnlijk zo'n voorhoofdsholte-ontsteking! Ik hoop dat je snel beter bent! Vandaag hebben we een rustige dag, heerlijk. Beetje aanrommelen en niet teveel doen.
dank hè xnonnie, ja ik geloof het zelf eigenlijk ook niet... mijn zoon was 17mnd toen dochter werd geboren dus nu mijn dochter 17 is kriebelt het helemaal! en ze zij beide verknocht ook babys, zo vertederd om te zien. dus dat duurt niet meer lang zal alvast wel met onveilige klusbeurtjes beginnen....
@ Pina, welkom! Met die onveilige klusbeurtjes begon het bij ons ook en nu denk ik er nog niet aan om n condoom te pakken....
@ Pina: Heel herkenbaar die kriebels en als die er zijn is het moeilijk ze te weerstaan. En jouw kindjes zijn dus zo schattig met babietjes. Hier spelen die van mij nu telkens dat ze een baby krijgen (mijn dochter heeft er zelfs zes ). We hebben het ze nog niet verteld dus dat maakt het zo ontzettend schattig. Ik ben vandaag heel erg moe. Werk was weer vermoeiend, maar thuiskomen met mooi weer en lekker eten in de tuin was een goede oppepper. Morgen komt MvM en ik vind het stiekem ontzettend spannend om weer te testen, maakt me weer onzeker. Hoe is het verder met iedereen?
MvM is net geweest. Ik kreeg de kriebels van de instructrice, maar goed. De test was weer een ontzettende knaller!!! (Staat in mijn album) Dus dat was wel weer een mooie bevestiging. En ik kreeg ook nog een mooie zachte doek als cadeautje. Erg leuk!
even een teken van leven. Hier nog steeds niks. Een witte test, dus nu zeker weten niet zwanger, echt geen mogelijkheid meer voor nu. Ook geen ei, dus wachten. Ik wacht gewoon op een ongi of weer dat bruin gedoe en dan kijk ik wel met ovutesten of er wel iets werkt bij me. Moet zeggen dat ik nu op zich wel de rust heb van t komt wel. Eerst lekker de zomer en als t komt dan komt t, geen haast. Op zich ideaal als t wat langer duurt, des te ouder is de jongste en dat lijkt me ook wel fijn. Beide kids op school en dus alle tijd voor de baby. We zien wel dus.
Dank je Sinaasappel! Ik ben er nog steeds blij mee. @ InLove: Apart zeg dat je nog steeds geen ongesteldheid hebt, maar wel een witte test. Hoop dat de rode duivels snel komen en je dan de volgende cyclus wat meer inzicht kan krijgen. Ik vind het heel knap dat je er zo kalm mee blijft en het gewoon aankijkt. @ Lucindalice: Hoe is het nu met je? Wanneer heb je de echo? Het is lekker rustig hier, je kan wel merken dat de vakantieperiode is begonnen. Ik ben nog gewoon aan het werk, en sinds gisteren ineens wat misselijk en weeïg. Dat laatste is wat jammer...
Hallo meiden, Wilde jullie even laten weten dat wij twee jongens krijgen! Zal binnenkort wel weer even langer langs komen om bij te kletsen, nu druk met werk en studie. groeten, Anneke
Ik meld me weer eens. Op vakantie geweest dus weinig online. Maar nu weer thuis dus weer terug online. Onze kleine man is op vakantie 3 geworden! Grote vent al. Op vakantie ging ie maar wat graag op het potje en ging het echt goed en nu vertikt ie om maar te kijken naar de pot. :-S Paar weken terug had ik het over de kinderwens en dat mijn man voornamelijk de beren op de weg zag. Nu begint hij er steeds vaker over dat hij het wel wil maar nu zit ik met twijfels. Kan ik dit wel aan, hebben we wel genoeg ruimte, hoe moet het in de auto (stomme gedachte haha) Allemaal dingen die nu door m'n hoofd spoken. Het neemt niet weg dat ik een kinderwens heb hoor maar de angst slaat toe.
hoi meiden, Al een hele tijd hier niet geweest. Ik zie veel nieuwe zwangeren, leuk! Hier is de kogel nu echt door de kerk: wij gaan niet voor een derde kindje. Manlief laat zich na onze vakantie steriliseren. Ik heb volledig vrede met deze beslissing. Ben wel blij dat ik een twijfel-periode heb gehad, tijdens deze periode heb ik er goed over na kunnen denken en ik sta nu 100% achter deze beslissing. Ik heb geen makkelijke zwschappen gehad (understatement: ik ben echt heel ziek geweest tijdens beide zwangerschappen als resultaat van mijn hart/vaatziekte) en ik vind het risico te groot. Ik heb twee kindjes waar ik een grote verantwoordelijkheid voor heb en 1 van die verantwoordelijkheden is natuurlijk: gezond blijven. Een zwschap (kan) er voor zorgen dat ik weer erg ziek word, lang in het zh moet zijn en gewoon voor algehele malaise. In het ergste geval krijg ik weer insulten zoals bij mijn dochter en dan is het maar de vraag of ik dat overleef. Natuurlijk geen fijne gedachtes, maar wel realistische overwegingen. Al deze overwegingen en risico's hebben er voor gezorgd dat ik het niet aandurf. Mijn wens voor een derde kindje is er zeker, maar de angst dat het 'mis zal gaan' is groter en dat kan ik mijn 2 boefjes (en manlief) niet 'aandoen'. Ik voel me erg rustig met deze beslissing. Het besluit was er 'gewoon' ineens. (met natuurlijk heel lang twijfelen vooraf zoals jullie wel weten . Ineens was het gewoon klaar. Wat precies de doorslag gaf weet ik niet, het besluit om niet voor een derde kindje 'te gaan' voelde gewoon ineens als de juiste beslissing. Ik ben blij dat de kogel nu door de kerk is, voel me een stuk rustiger en geniet van mijn twee kindjes en mijn vakantie. Ik ben momenteel druk aan het trainen voor een triathlon, geniet erg van mijn vakantie en a.s. zaterdag heerlijk op vakantie. Lieve meiden, ik wil jullie bedanken voor al jullie steun/ reacties van afgelopen maanden. Ik heb dit forum echt nodig gehad in mijn twijfelperiode en vond het heerlijk om lekker met jullie te babbelen over mijn eventuele kinderwens etc. @Sumshine: extra bedankje voor jou; je verwoorde soms hoe ik het precies voelde. En wat super dat je je streefgewicht gehaald hebt, knap hoor. Geniet maar lekker van je 'nieuwe' lichaam! @Lucin: wat verdrietig, ik lees in je onderschrift dat je vmk hebt gehad, sterkte! @Anneke: wat leuk: 2 jongens! Ik kom af en toe nog wel eens spieken hoe het met jullie mgaat maar zal niet meer actief meeschrijven. Heel veel succes iedereen en ik zal duimen voor veel babytjes voor jullie! Groet, Liedel