Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Liedel, knap dat je die keuze hebt kunnen en durven maken!
    En helemaal fijn dat je er nu zo gerust onder bent.
    Veel sterkte met alles en leuk dat je toch blijft spieken.

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hey liedel, respect voor de keuze meid, jammer dat ik je hier niet zo vaak tref. Ik moet bekennen dat ik ook meer naa rjou keuze neig, maar ik vind mijn keuzes nog niet realistische genoeg..Zoontje is eind van de maand 9mnd..waar hebben we t over? Ik volgende week pas 30...t ken altiet nog..Het feit at ik me hier nog niet heb afgemeld zegt misschjien nog geneog dat de deur niet dicht is..haha...
    Jij genietse van je twee trotsen! en dat je nu echt kunt opbouwen.

@lucindaalice, sterkte meis, ik las dat t niet goed is gegaan. Wat ontzettend naar, ik kom net terug van vakantie heb alleen niet goed begrepen hoe je het wist dat t niet goed zat..
    Hoe issie nu met je? Het verwerken kost logischerwijs tijd, bij mij is het enige wat heeft geheeld, tijd...gewoon tijd, veracht de pijn. Je symbool van t plantje en vlindertje is errug mooi! Knuffel voor jou, laat je verdriet maar gaan, omarm het dan kun je weer verder. liefs!

hier, net terug van vakantie. Wat hebben we genoten! Wat zijn onze kindjes ontwikkeld en gegroeit op vakantie, wat een fijne tijd. Ik wil daar bljven, wou niet terug..hihi. Maarja deze week word ik dertig en dat is natuurlijk wel een dingetje dus weer thuis..pff (heb echt geen zin in jarig zijn dit jaar...haat dertig worden...stom)

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou op de warmste dag en de hittegolf op komst ben ik eindelijk ongesteld geworden, wat een feest! Goed begin van de vakantie. Maar goed, dat betekent wel dat ik wel iets van een cyclus heb. 20mei, ong 20 juni bruinverlies en 21 juli ongi, dus wie weet!

4. Nika12

Nika12 Actief lid

19 mrt 2013
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Na een hele lange tijd afwezig te zijn geweest durf ik bijna niet meer langs te komen. :)

Lucindalice, wat ontzettend verdrietig dat het niet goed is gegaan. Het lijkt me heel moeilijk om dat mee te maken, ik wens je veel sterkte toe en veel geluk voor de (hopelijk nabije) toekomst met opnieuw zwanger worden.

Anneke, twee jongens, wat leuk gefeliciteerd! Voel je je goed?

XNonnie, balen dat je nu misselijk wordt, ik had dat ook bij ongeveer 6 weken.

InLove, fijn dat de ongesteldheid nu toch is gekomen, dan kun je in ieder geval weer verder en heb je een beetje duidelijkheid.

Liedel, respect voor je keuze. Welke keuze je ook maakt, het is fijn als je er echt achter kunt staan allebei.

Ik ben ontzettend misselijk en moe geweest, ik kon echt alleen de dingen doen die hoogst noodzakelijk waren, en zelfs dat koste moeite. Heftig allemaal, maar gelukkig heb ik het idee dat het nu iets beter gaat. Wel last van de warmte, maar daar pas ik me wel op aan.

M'n oudste dochter heeft sinds vrijdag waterpokken, twee weken geleden opgepikt bij vrienden van ons. Ze is echt zielig, koorts en zo'n jeuk! En dan met dit weer en de vakantie net begonnen, echt niet leuk.
    Nog vervelende is het dat de jongste het ook nog niet heeft gehad en het niet lijkt te hebben opgepikt bij die vrienden (nog geen vlekje te zien). Ik vrees dus dat ze het over twee weken gaat krijgen. Dinsdag over twee weken gaan wij op vakantie naar Italië, kamperen met de auto (rit van 15 uur, wat we in twee dagen gaan doen). Aaargh, loop me echt al drie dagen druk te maken. Ik weet nu zo goed als alles over waterpokken, heb heel veel gelezen via internet, maar heel veel wijzer word je er niet van. We moeten afwachten en laat ik daar nou niet zo goed in zijn....;)

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    geen zorgen maken om waterpokken meid. Veel laten drinken, pcm als ze koorts hebben en lekker in water laten spelen als verkoeling.
    De dame van mij heeft t ook gehad maar weinig last van gehad. De jongste moet nog maar heeft t ook niet opgepikt laatst op de psz. Wel de mazelen in lichte variant ondanks de inenting.
    Voor jezelf, als je zelf waterpokken hebt gehad niks aan de hand.

Geniet lekker van je vakantie.

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hey meiden,

Ik kom toch niet meer meeschrijven, op mijn verjaardag afgeopen maandag heb ik besloten dat ik het bij twee kindjes houd. Ik wil eigenlijk toch niet meer en vind het een fijn idee om nu een periode af te kunnen sluiten en het verdere leven op te kunnen bouwen
    Bedankt dat ik hier mee kon kletsen, twijfelen etc..

Ik wens jullie voorspoedige zwangerschappen, gezonde kindjes en vooral veel geluk!
    Groetjes!

7. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sumshine wat knap dat jullie die keuze hebben gemaakt. Ik snap het wel. Geniet van je 2 kindjes en je man!

8. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Sumshine: respect voor je keuze. Het lijkt me een geruststelling voor je dat je nu de knoop hebt doorgehakt. Veel geluk met je gezinnetje!

Hoe is het hier met iedereen? Mijn voorhoofdsholteontsteking is gelukkig weer over. Pfff, dat was niet fijn zeg! Nu aan het aftellen naar onze vakantie, helaas duurt dat nog wel even. 18 augustus pas...En 26 augustus 20-weken echo!!!! Vind het weer zooooooooooooo spannend. En stiekem ook heeeuuul erg benieuwd naar het geslacht! Mijn vriend vroeg of we niet een geslachtsbepalende echo konden laten doen. Hij is ook erg benieuwd. Hebben jullie dat bij de vorige zw.schap ook gedaan? Of gewacht tot de 20-weken echo.

Nika: hoe is het met de waterpokken? Beetje onder controle? En te doen in die warmte. Hoop dat het snel op z'n retour is.

Lucin: hoe is het met je meid...

Liedel: ook respect voor jou keuze. En fijn dat het je rustig maakt. Kan me daar ook wel wat bij voorstellen. Dat je dan echt weer verder kunt zeg maar. Heel veel geluk met je gezin!

Syra: vervelend he die twijfel. Ik moet zeggen dat ik het nu nog weleens heb hoor. Maar eigenlijk is het dan meer dat het me aanvliegt dan de twijfel. Dat ik denk: ohhhh, komt het allemaal wel goed, 3 kleine kindjes. We moeten ook nog wel wat doen kwa ruimte maken, daar kan ik dan tegen op zien. Maar gelukkig heb ik een supernuchtere vriend die mij dan weer geruststelt!

Dinsdag halen we een commode op. Via MP voor een mooi prijsje. Na de zomer maar eens flink opruimen en dan een mooi kamertje op zolder maken voor onze oudste. De baby komt dan in zijn kamertje.

Meiden, dit was het even voor nu. Ik ga me klaarmaken om naar het werk te gaan! Ik heb m'n ontbijt weer gehad. Glaasje frisdrank....De misselijkheid in de ochtend is er nog steeds! Gelukkig niet heel heftig en zo kan ik het mooi onder controle houden!

Ohja Anneke, leuk 2 jochies!!! Wist niet of ik daar al op gereageerd had!!! Hartstikke leuk hoor!

9. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Sum en liedel wat knap dat jullie de knoop hebben doorgehakt.

Liessie wij hebben beiden keren geslachtsbepaling alten doen rond 15/16 weken. Gaan deze keer ook weer doen (maar danrond 14 weken :p )
    Ik ben benieuwd wat jullie nu krijgen.

Lici hoe gaat t met je?

Anneke wat leuk 2 jongens! Gaaf zeg dat jullie dat ook alweer weten.

Wow inlove je ongie eindelijk gekomen.

Ik heb afgelopen week erg last gehad van mijn maag. Behoorlijk buikpijn en wat misselijk erbij. Werd langzaam steeds minder en nu is mijn maag alleen nog wat gevoelig. Vooral als ik moe ben is t wat erger en dan vaker pijn als ik sta of loop.

Vanmiddag intake bij de vk. Ben benieuwd naar mijn bloeddruk enzo. Aangezien ik nogal snel duizelig ben bij t opstaan...
    Nu nog maar een weekje aftellen tot de echo pffff duurt dat lang zeg :-x haha

10. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Wij hebben geen extra echo's gehad voor de 20 weken.
    Bij nr 1 bij de 20weken echo t geslacht gezien. Bij nr 2 konden ze bij de echo niks zien want ze lag steeds met dr benen gekruisd. Heb zo ongeveer alle trucjes geprobeerd maar hielp niks. Dus pech gehad. Afspraak voor pret echo gemaakt en eind week 22 wisten we t geslacht. Deze keer wachten we ook op 20 weken echo. (eerst nog even goed klussen deze maand)

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Meiden, gister mijn intake in het revalidatie-centrum gehad... Veel dingen te horen gekregen die ik nog even eerst voor mezelf op n rijtje moet krijgen en verwerken
    Maar een ding wil ik graag met jullie delen , we hebben medisch groen licht voor n zwangerschap!!!!

12. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ah dat is al heel fijn om te horen meid!!

13. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Zoooo,...ben ik weer eens. Grappig om nu weer met zwanger worden bezig te zijn na 2 jr... Ik ben onregelmatig en meestal zo'n 33+ dagen dus altijd getempt en cyclus bijgehouden. Maar wat ik e af vroeg...ik heb 1,5 mnd pil geslikt en was daar 12 juli jl laatst ongest van . Zou je dan in feite al een eisprong kunnen krijgen??

Ik wil eigenlijk zsm zwanger zijn omdat ik hoogzwanger in zomer echt niet de voorkeur geef. Uit ervaring..

Nou ja we kijken....

Leuk om ieders verhaal te lezen!

14. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    He leuk pina, zat je met je zoontje niet ook in een kletsclubje waar ik toen in zat? Mijn dochter is ook van okt 2010.
    Na t stoppen van de pil hier direct zwanger bij nr 2. Dus t kan wel! Succes met klussen.

15. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi inlove ja dat kan kloppen. van de tweedE was ik ook al snel weer zwanger.mag niet klagen. morgen laat ik een vervroegde controle doen van mn baarm mondomdat ik wind van het jaar op controle terug moest komen na een lisectie, verwijdering weefsel baarmoeder vanwege slechte cellen. ik hoop dat het allemaal goed zit. dan kan ik met een nog geruster hart zwanger worden....

16. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lucidalice wat heerlijk zeg groen licht! Dan moet een heerlijk gevoel geven.

Ik ben gister op kraamvisite geweest bij mijn metekindje. Een heel lief klein meisje (2740gr) ik denk dat ze tot 3 gangen verder m'n eierstokken hebben horen klapperen hahaha.
    Bij thuiskomst gelijk weer emotioneel want ik wil echt heel graag een 3e. M'n man twijfelt nog steeds heel erg. Hij wil zeker weten dat we het aankunnen...dus ik zeg m dat je zoiets nooit zeker kan zeggen. Er kan altijd iets gebeuren waardoor je de zekerheid verliest. Ach het blijft gewoon een moeilijk punt want een kleintje ziet hij wel zitten maar hij vind het moeilijk wat betreft geld enz.
    Ik geef m de tijd en zal niks in m'n eentje beslissen.

Nog 2 weekjes en dan begint de school weer voor de oudste. Lekker weer terug in het ritme. Ze zijn er aan toe....en mama ook hahaha
    Maar voor die tijd gaan we nog heerlijk een dagje naar Plopsaland en daar hebben ze zin in. En wij dus ook.

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Syra, wij waren gister in Plopsaland :D
    Hopelijk kunnen jullie er snel samen uitkomen wat betreft het besluit... Maar zoals je zegt, je weet nooit iets zeker... Maar het is dus wel overduidelijk dat het bij jou flink klappert en rammelt ;)

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Meiden, kunnen jullie me helpen? Gister flink wat bruin verlies, dus ik dacht misschien mn ongi en ontregelde cyclus na mn vmk, maar nu heb ik nog steeds op en af buikpijn, maar geen bruin, geen ongi, helemaal niets! Wat is dit nu? Restant nog van mn vmk of totaal iets anders? :( :(

19. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Hoi meiden!

Ook weer eens een berichtje van mij, *schaam schaam*. Ik heb op het moment echt totaal geen energie en sleep me echt door de dagen heen. Ik ben erg moe en misselijk. Ik was ook echt even vergeten hoe dit voelde en het is best even doorbijten. Maar aan de andere kant ben ik blij dat ik me zo elkendig voel, want het is een goede bevestiging. Morgen echo en intake, ik vind het superspannend!

@ Liedel: Heel knap dat je een keuze hebt kunnen maken en je er helemaal achter staat! Erg sterk en ik kan jou en je gezin alleen maar veel geluk toewensen!

@ Sumshine: De knoop is definitief doorgehakt bij jullie! Knap hoor en ook heel erg goed dat je je er fijn bij voelt! Heel knap en ik wens jou en je gezin veel goeds!

@ Syra: Lastig hoor dat jullie nog zo in tweestrijd zitten. Ik vind wel dat je er heel rustig en goed onder blijft. Hopelijk komen jullie snel samen tot een duidelijke keuze.

@ InLove: Wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden! Balen van de timing, maar toch wel prettig! Hopelijk heb je de volgende keer sneller duidelijkheid.

@ Nika: Fijn on te horen dat het nu wat beter met je gaat en de misselijkheid en vermoeidheid. Heel herkenbaar hoor! Hopelijk gaat de rest van de zwangerschap voorspoediger. Had je dit de vorige keren ook? En hoe is het nu met de waterpokken? Ik zou voor de zekerheid zemelen en een ander middeltje meenemen op vakantie. Dan heb je alles in huis. Hier bleven de kids er erg goed onder trouwens.

@ Liessie: Goed bezig zeg! En al lekker aan het plannen met de kamer en uitzet! Leuk!
    Wij hebben geen geslachtsbepaling gedaan en wisten beide keren niet wat het zou worden. Maar deze keer weet ik nog niet wat ik wil...

@ Lucindalice: Super dat jullie groen licht hebben om zwanger te worden! Dat is heel erg mooi nieuws!
    Over je bruinverlies, heel apart, maar het zou kunnen dat dit nog iets is wat van je vmk over is. Misschien je baarmoeder die je cyclus weer in gang zet? Hopelijk heb je snel weer een duidelijke cyclus!

@ Pina: Hoe is je echo gegaan van je baarmoeder? En je kan al direct een cyclus hebben hoor! Je bent gelijk weer vruchtbaar in principe, alleen hoe lang de cyclus is, is natuurlijk wel de vraag.

Hopelijk heb ik snel weer meer puf om weer actiever mee te kletsen...

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nonnie, wat een heerlijke uitgebreide reactie op iedereen!
    Wellicht begint m'n cyclus nu inderdaad weer, het blijft gewoon afwachten..
    Vervelend dat je nog steeds zo misselijk en moe bent :(, hopelijk klaart het snel allemaal op! Heel veel succes morgen! En ook veel plezier natuurlijk :)

Deel Deze Pagina