Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    #1481 Pina82, 29 jul 2013
    Laatst bewerkt: 29 jul 2013
    Hoi allemaal,

Syra, och wat lastig voor je. Hopelijk gaat je man over stag,lijkt me lastig als je gevoelsmatig zo graag wilt..

Xnonnie, je hoeft je echt niet te schamen hoor! ;)

Hier, bij gyn geweest. Nieuw uitstrijkje gemaakt volgende maand uitslag..
    En ik had m'n vaste gyn weer, heel vriendelijk en heeft gekeken met de echo of hij al een blaasje zag en ja 16mm dus mijn ei kan springen hij vermoed woe of do!!! Nou hoe leuk is dit dat hij dit kon vertellen.
    Ben nog geen mnd met pil gestopt (slechts 2 mnd geslikt hoor) en zeer onregelmatig altijd meer dan 33 - 37 cyclusdagen... Zou wel bizar zijn als het iets wordt..!

Keep in touch. ( straks zit ik dus sinds 2 jaar weer voor het eerst op het wachtbankje!!)

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wat goed Pina!!

3. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Pina: Wat fijn dat alles goed was bij de gyn! En hopelijk kunnen jullie je ei goed benutten!

Hier vanmiddag laat mijn eerste echo en intake. Ik ben echt ontzettend zenuwachtig en helemaal vol van de zenuwen... Dit is echt vele malen erger dan de vorige keren.

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Succes Nonnie!!! Komt helemaal goed!!

5. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Net een goede echo gehad met een mooi kloppend hartje!!!! Ik ben erg opgelucht! Ik ben zelfs iets verder denken ze (8w1d). Er zit nog een vruchtzakje, maar daar zit niets in en die zal dus verdwijnen zeggen ze.

De intake was ook goed en prettig en ik heb veel informatie meegekregen om te lezen naast een heel schattig knuffeltje.

Ik ben heel erg opgelucht en blij! :)

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Gefeliciteerd!! Nu lekker gaan genieten van je zwangerschap!

7. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Nonnie wat fijn!!!
    Gek zeg. Had je bijna een tweeling kunnen hebben!

Lucindalice wat een super nieuws jullie groen licht!!

Welkom pina. Wat grappig om te zien. Kindjes oook ongeveer evenoud! :)

Hier gaat ie best goed. Niet meer misselijk. Wel nog snel wagenziek en duizelig en heeeeel moe. Overmorgen de echo vind t best wel beetje spannend...

8. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Dank jullie voor de felicitaties!

@ MamavanT: Het is inderdaad wel raar dat het eigenlijk een tweeling is, maar eentje heeft het niet gered. Ik ben echt superblij met het kindje dat ik zag en het kloppende hartje, maar ergens toch ook een klein beetje verdrietig over het lege zakje want het was zeker welkom geweest. Maar nu genieten van dit kleine wonder in mijn buik. :)
    En spannend hoor over een paar dagen je echo! Ik hoop op een mooi resultaat voor je! En je kwaaltjes zijn heel herkenbaar, ik ben ook zo moe. Wel fijn dat het nu iets beter gaat, hopelijk zet dat door.

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nonnie, gefeliciteerd!!!! Wat n mooie bevestiging!! Pfjiew, toch heavy dat lege vruchtzakje... Zou dat het roze verlies de eerste dagen zijn geweest :(
    Hopelijk ben je nu wat geruster nu je je kindje gezien hebt

@ MamavanT, succes overmorgen!

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    zo meteen hier nog keertje extra klussen voor de zekerheid. niet geschoten..... haha.

mama van t, ja leuk hè.succes met je echo!
    nonnie gefeliciteerd met je babytje met kloppend hartje! wat een opluchting altijd.

11. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Dank voor de felicitaties! :)

@ Pina: Goed dat jullie nog even extra klussen! ;) Hopelijk is het gelukt!

@ Lucindalice: Het is inderdaad toch best heavy dat lege vruchtzakje. Het geeft een heel dubbel gevoel na de echo. Natuurlijk ben ik superblij met het kloppende hartje en kleine prulletje dat we zagen. Maar tegelijk ben ik ook erg verdrietig over het lege vruchtzakje dat het niet gered heeft want het was heel welkom geweest! Als ik een vroegere echo had gehad had ik waarschijnlijk wel twee kindjes gezien en ben ergens opgelucht dat ik het in dit stadium zie. Het fenomeen heet "verdwijnende tweeling" en komt heel vaak voor bij tweelingzwangerschappen in het eerste trimester. Het vruchtzakje wordt waarschijnlijk gewoon opgenomen door mijn baarmoeder en de volgende keer is er niets meer te zien. Maar dat dubbele gevoel blijft nu wel, voel me zelfs schuldig over het verdriet wat er toch is aangezien we toch een mooi hartje hadden... Moest het even kwijt hoor...

12. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xnonnie wat een opluchting dat er 1 mooi hartje te zien was. En tegelijk een klap op een leeg vruchtzakje te zien. Snap dat het een dubbel gevoel geeft. Altijd zal dat idee blijven van het hadden er 2 kunnen zijn. Sterkte maar ook veel geluk gewenst voor jullie gewenst

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nonnie, ik begrijp helemaal wat je probeert te verwoorden. Het was toch n kindje! En het zal altijd speciaal blijven als je gezonde kindje straks is geboren en je weet dat die nog een broertje of zusje had..:(
    Hele dikke knuffel!

Hmmm :( Begin wat te misselijk worden, cola light smaakt me niet en m'n boterham ligt in de prullenbak...
    Heb wel echt drukke dagen achter de rug, wellicht ligt het daar aan...

14. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Dank jullie wel voor jullie lieve woorden en begrip! Het was inderdaad ons kindje en dat maakt het bijzonder. Ik zal het in ieder geval nooit vergeten. :)

Hier weer een dagje aan het werk, maar verder wel erg moe en ook een beetje afwezig. En ik zie ook wel op tegen die hitte deze dagen. Het is ook te heet voor de kids om buiten te zijn in de middag...

@ Lucindalice: Vervelend dat je je niet zo lekker voelt! Er gaat wel iets rond, er zijn er hier op het werk flink wat ziek. En die hitte helpt natuurlijk absoluut niet! Hoe is het nu met je?

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nonnie, voor de 2de nacht op n rij wakker, nog steeds wat misselijk, maar denk echt dat het van de hitte komt en de vermoeidheid.
    Hier blijven de kids vandaag ook binnen hoor, veel te warm!
    Hou jij het nog n beetje vol in deze hitte?

16. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Jaaaaaa meiden. Ik ben zojuist opnieuw verliefd geworden!!
    Kindje doet t goed. Kwam nu 2 dagen minder ver dus 8 wken en 2 dagen (ipv 4dgn) maar was moeilijk te meten. Over 2 weken nog keertje spieken.
    Baby bewoog zelfs al beetje <3 zoooo lieffff
    Je zag ook echt de armpjes en beentjes(die zag je dan ook zo bewegen zooo schattig!!)
    Het is ineens zoooo echt allemaal.

17. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama van T: wat heerlijk zeg. Zo bijzonder weer! Geniet ervan

18. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Btw wat ik gek vind... Als ik een banner maak en vul 10 maart in kom ik niet uit op 8 weken en 2 dagen zoals de vk... Snappen jullie dat?

19. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ MamavanT: Wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad met een spartelend babytje! Bijzonder he dat het al echt een klein mensje lijkt? En we gaan mooi samen op! Ik heb nu als uitgerekende datum 10 maart en ben idd nu 8w3d en niet 8w2d. :) Die berekeningen zijn soms best lastig...

@ Lucindalice: Heel verstandig dat jullie ook binnenblijven. Zeker als je je al niet zo goed voelt door de hitte. Hopelijk knap je snel op!
    Ik houd het nog net uit deze hete dagen, maar het kost me wel verl energie. Ik werk en zorg voor de kids, maar we zijn veel binnen met deze hitte of spelen met water. Lekker rustig aan en kliederen!

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MamavanT, fijn dat je echo goed was!!!!!

Deel Deze Pagina