Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Besef me net dat ik vandaag m'n eerste echo gehad zou hebben en 9 maart uitgerekend zou zijn :(....
    Pfjiew, de positieve testen lijken opeens wel heel erg in het verleden trouwens.

2. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Dat is even heftig Lucindalice! En ik kan me goed voorstellen dat het nu al heel lang geleden lijkt. Ik hoop echt voor je dat je snel zwanger mag zijn van een plakbeebje. Ben je de dag nog wel goed doorgekomen?

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nonnie, de dag is nog wel goed gekomen hoor... Vandaag alleen stuk chagrijniger... Komt vast door het weer en ik zit met n kat en een hond in huis die spugen en diarree hebben, gatver!! Dat werkt ook niet echt mee aan m'n humeur en misselijkheid.
    Gelukkig bijna weekend en genieten van m'n gezin!
    Hoe gaat het daar bij jou? Het lijkt me dat jouw gevoel heel dubbel moet zijn :(

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi weertje hè. Pff. Kindjes slapenlekker, ik heb net 5 mango's gepeld en in gevroren, huishouden en nu wat naaiklusjes op bankje buiten. Maar dat ter zijde.... Ik denk nog altijd dat ik geen eisprong heb gehad, heb nl nauwelijks wat gemerkt...gisteren manlief voor 4e keer deze week naar boven gesleurd haha. Productie svp! Ik ga door zolang ik niet zeker weet... Heb wel nog 1 ovu test maar ja wat kun je met 1 test....

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pina, naar mijn zin iets te warm vandaag... Ik blijf lekker binnen... Hahaha, productie dus ;)
    Vervelend dat je nog geen idee hebt van je ei. Heb je nog geen regelmatige cycli? Hier ook echt geen idee waar ik zit in m'n cyclus soms denk ik dat m'n ei nog niet is geweest en dan weer dat ik zwanger ben, zo frustrerend!
    Geniet nog lekker even buiten jij!

6. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou. Hier is de kogel door de kerk...m'n spiraal gaat eruit.
    Eerst eens kijken hoe mijn cyclus zich ontwikkelt en dan....

7. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Hai allemaal! Ook ik ga voor de derde! Heb een dochter van maart 2009 en zoon van maart 2011. Na verhuizing is de rust nu wedergekeerd dus mag nummer 3 komen! Wordt ook de laatste zwangerschap, met 3 kindjes is ons gezin voor mijn gevoel compleet. Heb er zin in!

8. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Oh luci :( dat snap ik meid. Wij allemaal goede echo's en rond dezelfe termijn als jij had geweest :( hoe gaat t nu met je? *knuff*

Pina lastig dat je niet weet wanneer en of je een ei hebt gehad... Tja dan zit we niets anders op he haha ;)

Wow spannend syra!

Welkom droppie drie!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Syra, fijn!!!! Hopelijk komt je cyclus snel mooi op gang!

Welkom Droppiedrie!

@ MamavanT, dankje voor je knuffie! Soms denk ik gewoon dat ik 'eroverheen' ben en dan heb ik zomaar opeens weer n slechte dag :(
    Vandaag was ook niet zo'n beste.
    Manlief heeft n cb digi en n cb plus test voor me gekocht, maar durf nog niet te testen. Voel me nog niet echt zwanger en ben bang voor de teleurstelling. Opzich zou ik er niet zo mee bezig zijn geweest, maar doordat ik zo-ma en dinsdag bruin verlies heb gehad ben ik n beetje van slag. De vorige keer begon mijn MK nadat ik flink in de weer was geweest bij de fysio en ik had haar niet verteld dat ik in verwachting was. Het hangt wellicht niet samen, maar toch vind ik het nu eng om te trainen als ik mogelijk zwanger kan zijn.

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi ik heb n paar symptomen, passen die bij eisprong ? Gespannen buik, nu rechts onder echt best veel pijn en uitstralend naar rug.paar uur ervoor info gevoel.
    Innesteling...na hoeveel dagen kan dat gemerkt worden?

beetje hulp gevraagd bij mijn cyclus-puzzel. Ben er echt weer helemaal uit !haha

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Die pijn klinkt wel als n eisprong Pina, die andere symptomen weet ik niet.
    Wat bedoel je met gemerkt? Wanneer je kan testen? Je merkt iig dat je temp na de eisprong oploopt en testen na 14 dagen.
    Succes!

12. Eliz77

Eliz77 Nieuw lid

2 aug 2013
    2
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hallo allemaal!

Ik ben Liz 36 jaar en heb 2 zoontjes van 3 en 4 jaar!
    Mijn gevoel is al lange tijd zo sterk om nog 1 keer zwanger te zijn en nog een kindje te krijgen.
    Gelukkig na lang wikken en wegen is mijn man ook om, we gaan voor een derde!!!! Ik ben zo gelukkig en vind het weer spannend!
    Hoop dat alles goed gaat bij iedereen en we hopelijk niet te lang hoeven wachten op ons derde wondertje!!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
  14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dames, ik heb n 'gekke vraag', ik schiet er wellicht niks mee op omdat het onbetrouwbaar is, maar ik stel hem toch maar .... Wat is jullie basale temperatuur en jullie after-ei temperatuur in deze hitte?
    Ik heb omdat ik een vmk heb gehad en even rust in m'n hoofd wilde deze ronde niet getempt en geen ovu-testen gebruikt.
    Nu had ik op dag 21-22-23 opeens bruin verlies, dus ik dacht dat m'n ongi eraan kwam, maar die bleef uit , sinds dat bruin verlies ben ik toch weer met het zwanger worden bezig in m'n hoofd, wat was dit? Nog nasleep vmk, eisprong, innesteling? Afgelopen dagen was m'n temp 37.1 36.9 en 37.0, relatief hoog dus... bij mijn zoontje was dit n 'zwangertemperatuur' maar dat was is maart ipv deze hitte. Zou dat door het weer komen dat het zo hoog is?
    Het is een heel verhaal geworden, maar ik zou het fijn vinden als jullie mee willen denken, alvast bedankt....

15. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    @droppiedrie en eliz77 welkom. Veel klets en klus plezier

@lucindaalice ik kan je helaas niet helpen. Heb geen idee hoe dat tempen werkt. Zodra we actief gaan klussen wil ik er mee gaan werken maar dan moet ik eerst eens uitvogelen hoe het werkt

Gister zei ik toevallig tegen een kennis dat ik graag een 3e kindje zou willen. Ik kreeg gelijk naar m'n hoofd gegooid...ben je gek joh?! Straks heb je eindelijk wat meer vrijheid terug als de jongste naar school gaat en dan ga je opnieuw beginnen?
    Zo heb ik ook al eens gehoord...goh zou je dat nou wel doen?! Op zo'n heel kleinerend toontje.
    Gelukkig weet ik dat het onze eigen keuze is en niet die van een ander. Maar op dit soort momenten denk ik waar bemoei je je mee....

16. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Syra, hier ook wel van die opmerkingen. Echt heel fijn. Ook van die operkingen dat t in deze tijd onverantwoord is.
    Tsja we hebben t idd niet breed, maar we komen er wel. We bewaren alle kleren, gebruiken 2de hands, hebben geen luxe dingen. Onze kids komen niks te kort. We sparen voor 1x per jaar even op vakantie te kunnen enz.

Temp,,,,geen idee. Na een miskraam heb je wel ook nog 6weken symptomen weet niet of dat ook de Temp is. Dat brui verlies kan ik je ook niet bij helpen, dat heb ik ook heel lang gehad. Nu ik tarwekiemolie gebruik geen bruin meer gehad.

Nieuwe klusdames, welkom!

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Syra, misselijk he? Die opmerkingen...
    Het is inderdaad jullie keus!
    Hier ook wel eens "bezint eer ge begint" gehoord en "nee, joh die derde moet je linea recta terugstoppen!"...
    Maar laat ze maar kletsen... Tis onze wens!

@ Inlove, ok nog 6 wkn last :(, wellicht zijn m'n symptomen dan nog van 4 wkn geleden :(
    Misschien moet ik toch eens achter tarwekiem aan.
    En zo lang jullie vertrouwen hebben in jullie eigen situatie voor n derde kom je er inderdaad wel! :)

18. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ja tenminste dat is mij altijd verteld, staat ook in de bijsluiter van ovu en zwangerschapstesten, deze kunnen tot 6weken na miskraam positief aangeven terwijl dit niet zo is :(
    Kan natuurlijk anders zijn, heb er zelf geen ervaring mee.

ppff gisteren wat veel zon gehad geloof ik, heb echt knallende koppijn, vreselijk! Gelukkig is t nu heerlijk afgekoeld hier, heel de nacht geregend en gestormd!

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Inlove, heel goed dat je dit zegt :(, voordat ik test en ik eventueel blij wordt gemaakt met n dooie mus :(

20. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    @inlove. Wij hebben het idd ook niet breed. Ik ben recent m'n baan verloren maar het is wat je zegt. 2e hands en hergebruiken. Een kind heeft geen luxe maar liefde nodig.

Deel Deze Pagina