Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hihi aks t wek snel raak is heb ik al bedacht dat ik op internet 2 shirtjes bestel, gewoon basic en laat ik op de ene zus zetten en op de ander broer..of er dan wel of geen derde komt ze zijn al wel broer en zus en lijkt me leuk om t zo aan opa en omas te vertellen,a l zullen ze t eerst niet opvallen hihi..
    vind t best spannend..Volgens mij moet ik volgende week ongesteld worden (eind van de week..)

2. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    spannend Sum: leuk die shirtjes. Zo hebben wij het ook gedaan toen ik zwanger was van mijn zoontje. Hebben we mijn dochtertje een shirt aangedaan met 'grote zus' er op. Toen gingen we naar mijn schoonouders en deed mijn schoonmoeder haar jasje uit en die zag het meteen, was echt leuk!

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    we hebben ook groen licht van de vk. ik word gewoon goed in de gaten gehouden en moet Ad door blijven slikken ook na de zwangerschap.

Maarja nu twijfel ik nog steeds omdat er eigenlijk een flinke verbouwing moet plaatsvinden anders moeten er 2 op 1 kamer of de baby bij ons wat zouden jullie doen?

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    liedel, ik had dat toen ook gedaan idd. maar toen kreeg ik een mk... (helaas)
    Net even berekend w.s. kan ik begin volgende week testen als ik nog niet ongesteld ben...vind t idd best spannend (kriebels in mijn buik)

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hier oook 2 op 1 kamer hoor Ninja, dat kan de eerste jaren best..
    vind ik best een goed idee ;)

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha
    Ja en de auto pffff dat gaat niet passen hoor dan moeten we steeds met 2 auto,s rijden. Nu maak ik me weer zorgen om al die praktische dingen..echt ik word gek van mezelf en die twijfels

je moet trouwens ook vit d slikken als je zwanger wilt worden

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hier al beetje chago...voel al aan mijn buik en onderin me rug dat ik ongesteld ga worden, het komt alleen nog niet. Hup, ik wil beginnen aan de laatste ronde!! dan duurt het nog 31/32 dagen tot we gaan beginnen!!:D

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    madelief waarom start je nu neit gewoon al?

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja idd

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    omdat ik nog geen foliumzuur slik, die begin ik te slikken vanaf dat ik ongesteld wordt. En we willen per mei beginnen;) Dus vandaar laatste ronde. Maar sinds paar weken ben ik echt om voor een derde en dan ben je echt om en is de laatste weken wachten ineens lang hiii:D

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hoe lang hebben jullie er over na gedacht

12. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Sumshine: Leuk idee hoor van de shirts! Hebben we hier ook gedaan toen de tweede kwam. :)

Ninja: Mooi dat je nu ook groen licht hebt van de verloskundige! Twee op 1 kamer kan prima hoor! Ik heb zes jaar lang met mijn kleine zusje gedeeld en ik vond het heerlijk! Een baby kan ook prima bij je op de kamer, zeker de eerste twee jaar hebben ze geen aparte ruimte nodig. Dus je kan ook starten met de baby bij jullie en dan bekijken welke kids het beste samengaan.

Madelief: Heel herkenbaar hoor! Hier kriebelt het ook ontzettend, maar de afspraak is om te beginnen in mei, dus daar wil ik me ook echt aan houden. Maar ik ga zo foliumzuur halen en met slikken beginnen ter voorbereiding.

Ons beslisproces is eigenlijk heel kort geweest. Ik wilde altijd al een groot gezin, daar ben ik heel open over geweest. Mijn man twijfelde ontzettend. Maar met de verhuizing zijn de praktische bezwaren weg (voldoende ruimte en slaapkamers), alleen de auto is nog een vraagteken. Dat zien we wel.

Nuvaring is ervuit vandaag en dus de stopweek gaat hier beginnen. Dan nog 1 ring te gaan. Ik tel echt af hier!

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi allemaal,

Is alweer even geleden dat ik hier was, maar dacht laat ik toch maar weer even een teken van leven geven! Hier gaat het goed. Op het moment alleen druk om mijn ouders te steunen, mijn vaders broertje en schoonzus liggen in het ziekenhuis met eng vogelvirus. Daar gaat het dus minder mee.

Qua cyclus: zit nu op 33 dagen, als ik zaterdag nog niet ongesteld ben maar even testen. Denk niet dat ik zwanger ben, denk dat het door de vmk langer duurt... Maar even afwachten!

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @ninja: bij ons moeten de oudsten straks ook op een kamer. Denk dat ze het geweldig zullen vinden.

15. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    @ ninja: ben nu al 2 jaar aan het 'wikken en wegen'' hihi...vind het ook lastig om definitief 'de knoop door te hakken'' hoor. Maar denk dat we er maar gewoon voor gaan, wel pas vanaf volgende maand, moet nog aan de folium..

16. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    @kamers: baby komt denk het het 1e jaar toch bij ons op de kamer. Daarna wil ik de zolder een beetje verbouwen, nieuw dakkapel er in en dan willen wij daar gaan slapen. Hebben we wel geen logeerkamer meer maar so be it We hebben best vaak loges omdat wij als enige van mijn familie en vrienden in limburg wonen, maar dan slapen de kindjes als er een logee komt maar even bij elkaar op de kamer op een luchtbedje of zo..

17. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Anneke: Goed om wat van je te horen! Maar wat een pittige situatie met je familie zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je er voor hen wil zijn en hen wil helpen. Spannend hoor dat je cyclus nu zo lang op zich laat wachten, hopelijk brengt het weekend wat duidelijkheid.

Liedel: Handig systeem heb je bedacht voor de kamers en het slapen in geval van logees, dat gaat vast wel werken.

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    anneke sterkte!

liedel, who needs a logeerkamer? als t nodig is kunnen de kids dan op 1 kamer en loge op andere kamer toch..
    Hier hebben we eigenijk nooit echte loge's!

allen: wat goed dat iedereen aant foliumzuur gaat...! hier nog niet hor, heb t nog niet in huis..vioelt dan ook zo definitief ofzo..

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    je moet tegenwoordig ook vit d slikken als je zwanger wilt worden zei me verloskundige vandaag.

Me vriend had al naar nieuwe autos zitten kijken haha voor 3 kids. Maarja we hebben het geld nog niet helaas

20. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Heb maar even een bannertje gemaakt....

Deel Deze Pagina