Ik heb dinsdag de spiraal laten verwijderen en heel de tijd niks gezien van bloed. Dit was dus echt het eerste wat ik zag. Ik heb nu wel wat lichte krampjes dus denk m'n eerste echt ongi (sinds 2,5 jaar) Heb dus ook gewoon niks in huis hahaha
@ Syra, o das even schrikken dan!! Je zult het vast niet gemist hebben , al is het ook wel welkom natuurlijk zodat je nu lekker aan de gang kan voor n derde
Nou echt veel is er nu niet meer te merken van m'n ongi. Gister veel bloedverlies gehad maar vandaag al bijna niks meer. Snap er niks van maar we kijken het gewoon even aan
Wij zijn weer bijna thuis! Mijn man en ik zijn de afgelopen 5 dagen met z'n twee in Rome geweest, dat was echt even nodig na de miskraam en donderdag begint m'n revalidatie-traject. Het was echt even fijn samen, ook al hebben we de kids flink gemist. En we zijn met z'n twee gegaan en hopelijk met z'n drietjes of meer teruggekomen . M'n ovu-test was namelijk positief! Dat zou echt heel leuk zijn
Welkom terug. Wat lekker ff met z'n 2en weg. E wat een leuk souvenir zou je dan hebben meegenomen! Succes op t wachtbankje
We klussen nog heel even door tot ik n hoge temp en n kruis op FF heb en dan wordt het maar afwachten
Hallo dames... mijn test van vanochtend Ben er nog helemaal van in de war, heb helemaal geen voortekenen/symptomen. Vandaag 13 DPO. BEN ZOOOO BLIJ!!!!!
Hoi meiden! Allereerst: Gefeliciteerd Sinaasappel!! Wat een mooie test! Is het al een beetje doorgedrongen? Daar ben ik ook weer na twee weken vakantie in Noorwegen. Het was heerlijk en we hebben ontzettend genoten. Wat een adembenemend mooi land is het toch! Ik heb echt even twee weken in een vakantiebubbel geleefd en ben ook echt even rust genomen en veel leuke dingen gedaan. Ik heb nu ook mentale rust en alles van de afgelopen tijd op een rijtje gezet en een plekje gegeven, ontzettend fijn! Ik ben verder niet zoveel met de zwangerschap bezig geweest. Ik heb een kort paniekmomentje gehad, want al mijn klachten zijn weg, maar maak me nu niet zo druk meer. Morgen de termijnecho en dan weet ik weer meer. @ Syra: Wat fijn zeg dat de spiraal eruit is en je bloeding begonnen is. Hopelijk heb je snel een duidelijke cyclus! @ Lucindalice: Heerlijk dat je met je man lekker naar Rone bent geweest en hebt kunnen genieten! En ook mooi dat je je eu gespot hebt! Een Rome-baby zou natuurlijk heel mooi zijn! En hoe is het verder met iedereen hier?
Succes morgen XNonnie! 12 weken alweer, heerlijk! Het is nog niet echt tot me doorgedrongen nee... vind het erg onwerkelijk.
Kort egoberichtje want ik ben op weg naar mijn werk: Net echo gehad en alles ziet er erg mooi uit! Het hartje klopt en het kindje was druk aan het bewegen. Het zwaaide fanatiek naar ons. Ontzettend leuk! Het andere vruchtzakje is geheel verdwenen en dus opgenomen door mijn lichaam. Toch best een bijzonder fenomeen! En de uitgerekende datum is nu definitief 9 maart geworden.