Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, super fijn!!!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Fijn Nonnie, wat een opluchting weer :) en hele mooie datum, uitgerekende datum van ons Vlindertje...

3. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Wow fijn dat alles goed gaat nonnie. En wat grappig zeg. Ik ben ook 9 maart uitgerekend :D haha
    Ik had voirge week zaterdag de echo.

Gisterenmiddag bij de vk geweest maar ze kon geen hartje vinden :(
    En nadat ik het zelf paar dagen ervoor ook al niet kon vinden raakte ik lichtelijk in paniek. Gelukkig is er eind van deze ochtend een plekje vrij voor een echo dus hopen dat we daar nog steeds een trappelend kindje mogen zien... Ben op van de zenuwen :(

4. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Wow sinaasappel gefeliciteerd zie ineens een bannertje onder je berichtjes!! Wat leuk!!

Nu jij weer alice!! Hoe gaat t nu met je?

5. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Poeh mamavanT, wat een spanning, vreselijk!!! Ik ga heel hard voor je duimen!!!!!

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    MamavanT, vreselijk die spanning... Duim voor n goede echo!

7. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Gwlukkig alles goed meiden :)
    Maar zal maar zwijgen over wat we te xien kregen want daar kon zelfs een expert nauwelijks iets in zien. Die man had er duidelijk geen geduld voor vandaag. Maargoed. Kindje doet t goed. Hartje klopte en daar kwamen we voor... Wel wat teleurstellend als je dan zo'n plaatje mee krijgt dat slechter is dan de 8 weken echo...

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Goed nieuws MamavanT! Wel balen dat die kerel zon hork was...

9. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh wat fijn zeg!!!!!! Gefeliciteerd!!!

10. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Thnx meiden. Zeker fijn. Was wel even schrikken met 12 weken geen hartje... De man van de echo zei al dat ze me meteen om 8 uur had moeten laten komen ipv zolang wachten. Naja tis nu zo en tis goed maar t was wel slopend pfff

Hoe gaat t met jullie meiden?
    Alice?
    En hoevoel jij je sinaas?

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MamavanT, fijn dat alles goed zit!!!
    Hier gaat het op en af, nog steeds soms wat naweeen van de MK en verder erg druk met de revalidatie, kost me veel energie..

Blegh m'n neus zit alweer n paar dagen dicht, zo naar!

12. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Jammer luci dat t nog niet helemaal goed gaat. Sterkte.
    He gets toch niet verkouden aan t worden?

13. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavant fijn dat alles toch goed zit. Zal best even schrikken zijn geweest.

@lucinda beterschap! Hoop dat je niet ziek wordt

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MamavanT, soms gaat het dagen goed en soms denk ik er weer opeens heel veel aan. Denk dat dat wel door blijft gaan tot aan de uitgerekende datum.
    Nee, verkouden niet echt (hoop ik althans), sinds de zwangerschap van m'n zoontje heb ik last van verstopte neuzen en voorhoofdsholte-ontstekingen. Heb gisteren een rhinohorn gekregen om te spoelen, hoop dat dat werkt en er niet weer een ontsteking aankomt. Of dat ik gewoon zwanger ben en m'n slijmvliezen daarom gezwollen zijn :p

Thanks Syra, al ben ik gelukkig niet ziek hoor, alleen n dichte neus...

15. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Hoi meiden!

@ MamavanT: Wat fijn dat alles goed zat en je een hartje zag! Wel jammer van die hork van een echoscopist! Misschien is het werk eigen? Ik stond maandag ook na 4 minuten weer buiten, beetje verbouwereerd.

@ Lucindalice: Balen van je verstoptheid weer! Hopelijk wordt het geen ontsteking en helpen de middeltjes! Ik kan me nog goed voorstellen dat je nog naweeën hebt van de miskraam. Het blijft confronterend, zeker met bepaalde data. Ik heb dat ook soms nog wel hoor. Ik heb het nu wel een plekje, maar toch was het maandag rven moeilijk om er maar eentje te zien. Ik hoop voor je dat het heel snel raak is en je dan een plakbeebje mag hebben. Wek prettig dat de revalidatie nu gestart is. Hoe gaat dat?

Hectische dagen gehad met de terugkomst van de vakantie, alles regelen wat was blijven liggen, en weer terug aan het werk. Ook gelijk de kinderopvang en kraamzorg geregeld voor deze kleine. Gisteren ook de kinderen verteld over de baby. Onze dochter reageerde blij, maar echt beseffen doet ze het niet en mijn zoon al helemaal niet. Daarna ook de rest van de wereld verteld en we krijgen veel blije reacties (mijn werk uitgezonderd, maar daar heb ik even maling aan).

En hoe is het met jullie?

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wat fijn Nonnie, al die leuke reacties!!!!!
    Snap ik dat het voor jou ook confronterend is om er maar eentje te zien..
    Revalideren is zowel fysiek als mentaal zwaar, maar ik zit nu hoop ik / denk ik wel op m'n plek

17. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Lucindalice: Fijn dat je nu op je plek zit! En hopelijk voel je je over een jaar ook al veel beter! En dank voor je lieve woorden, jij weet altijd goed neer te zetten hoe ik me ook voel.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Knuffel voor jou Nonnie!! :)

19. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Zo, het is extreem rustig hier! Gaat alles wel goed met iedereen? Er zijn nu toch wat NOD's in zicht dacht ik?

Hier is het rustig. Ik ben wat moe en neem wat rust na een hectische werkweek. Morgen de eerste echte schooldag van mijn dochter. Spannend! Zij heeft er heel veel zin in!

20. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    veel kletsen in ander topic, daar is het wat drukker. Staat ook hier in de rij. Iets met 3de, 4de,5de kindje.

Ik ben ongi dus we gaan er weer voor in sept hihi

Deel Deze Pagina