Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Balen van je ongi Inlove!!!

Spannend Nonnie, heeft je meisje er zin in?

Ik mag over 3 dagen testen en heb sinds gister wat krampjes...spannend! Al was m'n temp wel 0.2 lager vanochtend :( en m'n man denkt dat ik niet zwanger ben :(..
    Willen jullie eens naar m'n kaartje (onderschrift) kijken?

2. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Luci jou temp is nog niet echt gedaald hoor. Als je temp onder die rode streep komt pas. Spannend hoor!! Duim giga hard voor je meis!'

Oh ja. Heb vanochtend zelf t hartje gevonden <3
    Eigenlijk meteen al. Wat een heeeerlijk geluid.

3. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ InLove: Balen van je ongesteldheid! Hopelijk was het voorlopig de laatste!
    En dan moet ik soms maar even meelezen jn het andere topic, ben toch altijd benieuwd hoe het met jullie is!

@ Lucindalice: Ik zie nog geen duidelijke daling in je temparatuur. Het ziet er nog goed uit en ik zal voor je duimen!

@ MamavanT: Wat fijn dat je het hartje hebt kunnen vinden en beluisteren! Toch wel heel speciaal altijd!

Ik merk trouwens dat ik nu echt een buikje begin te krijgen, vooral als ik lig zie ik nu een mooie hobbel. Best wel leuk en bijzonder!

En mijn dochter kan niet wachten tot morgen. Gisteren zijn we samen schoolspullen wezen kopen en ze heeft zelf een jurkje uitgezocht. Ze is zo ontzettend trots! Ik ben benieuwd wat ze er van gaat vinden.

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dankjewel Nonnie en MamavanT voor het kijken, dat stelt me enigszins wat gerust... Dus echt pas onder die rode lijn is 'fout'?
    Ben er zo zenuwachtig om en kan het maar moeilijk los laten.. Maar goed, ik zal nog even geduld moeten hebben.

Wat fijn dat je zelf het hartje kunt vinden MamavanT!

En leuk dat je al n buikie krijgt Nonnie, dan wordt het helemaal 'echt'
    Laat je morgen even weten hoe je dochter het vond? Heel veel plezier! En voor jou ook n beetje 'succes', want ik neem aan dat zon eerste dag best wel emotioneel kan zijn voor mama ;)

Ik heb gewoon nog n abbo hier, dus als iemand wat heeft geplaatst reageer ik :)

5. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Inlove balen van je ongi! Hopelijk is komende ronde raak.

Nonnie spannend hoor haar eerste schooldag morgen!
    Ben ook benieuwd wat ze ervan vind. Ahh wat leuk ze is er ds al helemaal klaar voor!

Leuk he dat je t nu al langzaam begint te zjen. Heb dat zelf ook. Alleen heb ik van mezelf een klein vetje/buikje (echt weinig) dus daardoor t idee dat andere mensen t zien als dikke buik ipv zwangerbolletje maar ik/we zie wel duidelijk t verschil ;)

6. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu iets wat op een ongi lijkt. Geen pijl op te trekken.

Heb met mn vriend nog eens goed zitten praten. Hij ziet beren op de weg wat betreft (financiële) zekerheid. Ik heb gezegd dat je nooit zekerheid hebt. Onzeburen gaan scheiden...dat is toch ookniet in te plannen?! Die wisten toch ook niks zeker?! Hij snapte wat ik ermee wilde zeggen.
    Ik zei dat ik het moeilijk vind omdat het bij mij blijft krebelen en dat ik zijn argumenten wel snap maar dat het niet de wens weg neemt bij mij. Hij ligt nu even in bed, hoop dat ie er even over nadenkt.

7. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Syra: Lastig met zo'n vage ongi en dan ook je man blijft twijfelen. Mijn man zei ook vaak dat hij geld als probleem zag, en dat het dan zoveel duurder werd per maand. We gebben toen uitgerekend dat het ons maar 100 euro per maand extra kost. Ik heb toen ook nog gevraagd, wat heb je liever, 1200 euro of een groot gezin? Toen vond hij toch een gezin leuker. Geld is altijd relatief en kinderen hebben heel weinig nodig. Maar heel lastig hoor! Hopelijk komen jullie er samen goed uit!

@ MamavanT: Dat buikje vind ik inderdaad heel leuk! En dat vetrolletje heb ik ook hoor! ;) Ik vind het vooral mooi om te zien als ik lig, dan is het duidelijk een hobbeltje.

@ Lucindalice: Het is dacht ik pas echt mis als je temp blijft dalen en dan idd richting de rode lijn duikt. Ik duim voor je! Wanneer ga je evt testen?

Hier net mijn dochter weggebracht. Ze was dolenthousiast vanmorgen en was nog nooit zo snel klaar in de ochtend. Ze had een mooie nieuwe jurk aan (zelf uitgezocht) en vond alles heel spannend en leuk. Ik vond het ook spannend hoor. De school is zo groot en toch niet zo persoonlijk als de opvang. Ik heb maar drie woorden gezegd tegen de juf denk ik, dat is even wennen. Maar mijn dochter vond het leuk, ging gelijk zitten tekenen en ik moest maar direct weg van haar. Ze gaat vandaag maar een halve dag en ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen heeft straks.

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Klinkt goed Nonnie!!!!

Wat lastig dat je man blijft twijfelen Syra :(
    Nog n gesprek gehad?

Nog maar 2 dagen tot NOD... Ik ben er vandaag gelukkiger iets rustiger onder dan gister. Mijn temp is gelijk gebleven, dus het kan nog steeds alle kanten op...
    Goed, ik ga m'n iPhone nu maar even aan de kant gooien en proberen te focussen op het huishouden.....

9. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het ook het geld wat voor hem twijfels brengt. Ook omdat we alles opnieuw moeten aanschaffen want we hadden veel weg gedaan. Ik snap zijn twijfels en zijn argumenten. Hij die van mij ook. Hij zei vanmorgen dt ie vanavond even wilde praten....ik ben benieuwd

Ja eerste dag school...is idd heel anders. Ik moes er toen ook heel erg aan wennen. Nu zit mn dochter in groep 2 en de eerste dag stond ik met een brok in mn keel...kleine meisjes worden groot:'(

10. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat je meisje naar school is Nonnie! Mijn zoontje vandaag weer eerste dag na de vakantie, en zin dat hij had! Echt leuk om te zien.

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Succes vanavond Syra!

Super dat je zoontje ook zon zin had Sinaasappel!

12. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Zo, hier zit de tweede schooldag er op. Mijn dochter geniet er echt van, maar het is wel zwaar voor haar. Ze gaat dus de eerste twee weken alleen in de ochtend. Daarna komen pas de middagen erbij. En vanaf oktober de bso. Toch wel veel hoor voor zo'n kleine meid...

En ik moet ook wennen. Het brengt toch wel wat dagelijkse verplichtingen met zich mee. Niets echt meer op een tempo waarbij we niet op de tijd letten. Best lastig met een opstandige kleuter en peuter.

Ik geb geloof ik een beetje de buikgriep te pakken, of last van avondmisselijkheid. Heb nauwelijks trek gedurende de dag en savonds krijg ik niets meer binnen en geef ik over. Superbalen, want de kilo's vliegen er ineens af terwijl dat niet zou moeten.

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    O Nonnie, wat vervelend dat je jezelf zo naar voelt! Probeer de hele dag door lichte dingetjes te eten. Wellicht dat dat helpt.
    Geweldig dat je dochter zo geniet, maar ik kan me wel voorstellen dat het zowel voor de kleine als jou toch even n verandering is. Hopelijk komt er snel een soort van makkelijk ritme in.

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik denk dat ik vanavond of morgen ga testen :D :D :D

15. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Ik hoop ook dat er snel een ritme in komt en we er hier allemaal snel aan wennen. :)

Spannend hoor Lucindalice! Ik vind het al knap dat je je zo in hebt kunnen houden. Ik duim voor je!

16. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lucinda...ik zeg vanavond :) hahaha

Nonnie...ineens op de tijd gaan letten. Wij hadden hier ook nog al eens moeit mee. Nu wi het feit dat mn dochter er iedere dag tegen 6uur uitkomt...ongeacht welke dag het is.
    Hoop dat je je snel wat beter voelt en wat lucinda zegt..kleine lichte dingen eten

17. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Dank voor de tip meiden! Helaas zit ik al aan de crackers, beschuit en vla, maar dat wil niet hekpen :(. Thee en droge kaakjes gaan nog wel, maar daar kun je niet op leven.

Syra, hoe was het gesprek met je man?

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Tja, meiden, eigenlijk is het gewoon zelfbescherming... Ik ben zo bang geworden na m'n vmk... Ben bang dat ik in paniek raak na de test... Nega omdat ik ongi word... Posi omdat ik bang ben het te verliezen... Wilde daarom pas zaterdag testen zodat m'n man dan de hele dag bij me is.
    Temp is wel wat lager :( (ook wel slecht geslapen) en buikkramp minder, wel moe, pukkels, vette huid en licht misselijk... Pfff, wat n zenuwen!

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nonnie, je kunt er niet op leven, maar het is iets. En wellicht als je er voldoende van neemt, dan voel je je wat beter en gaat het andere eten ook. Wellicht anders wat bouillon voor wat zouten en energie?
    Knuffie!!

20. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nonnie helaas is het gesprek er nog niet geweest. Hij moest gister werken. Hij had oproepdienst. Vanavond weet ie ook nog niet hoe laat hij thuis is. Maar toen we gister bezig waren met het boodschappen lijstje vroeg ik of ik condooms moest meenemen en toen zei ie nee....en we hebben er nog maar 1 dus.....

Deel Deze Pagina