Wie gaat er ook voor een derde kindje nu of binnenkort?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nika12, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa!

Twee hele duidelijke streepjes!!!

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Kijk!

3. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland

Wowwowowiwo!!!!!!
    Tjee zeg, in de eerste ronde ? Dat doe ik je niet na!
    Gefeliciteerd!!!!!

4. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Wauw Anneke!! Gefeliciteerd!!!! Dat zijn twee mooie streepjes! Heel erg leuk!

5. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Anneke: Gefeliciteerd! Super! Duidelijker kan bijna niet!

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Het mooiste was nog dat de streep gelijk verscheen. Geen wachten of wat dan ook. Ik was nu vier keer gelijk zwanger, alleen is het de vorige keer dus mis gegaan en dat is wel heel spannend nu!

7. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    @Anneke: ja, dat zal nu wel extra spannend zijn. Even spannende weekjes maar probeer ook vertrouwen te hebben en te genieten!

8. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Anneke: Het is zeker spannend de komende weken, maar ik duim voor je dat alles goed gaat! Erg leuk dat je zwanger bent! De eerste in dit topic!

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Wouw Anneke, gefeliciteerd meis!! Knap gedaan!!
    nu lekker genieten van de streepjes! wat spannend!
    heb je al een idee hoe je t allemaal gaat doen met drie kindjes?
    hihi

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Dank jullie! Ja, wel spannend, maar heb ook wel veel vertrouwen!

Weet al heel veel hoe ik het wil doen. Ouderschapsverlof dus minder werken, oudste twee op een kamer in boomhutstapelbed, auto is al groot genoeg...

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    wil ouderwetse kinderwagen kopen en nieuwe box
    verder kinderkamer al compleet
    kleertjes bijna allemaal al weg, dus das op zich jammer
    geboortekaartjes hadden we voor eerste twee dezelfde met verschillende kleurtjes, dus das makkelijk
    meisjesnaam hebben we al, jongensnaam nog niet

12. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    @Anneke: nou , je bent al helemaal voorbereid zo te horen! Klinkt goed. Ja, dat werken, dat is mijn grootste 'probleem'. Heb op zich best wel een veeleisende baan met veel verantwoordelijkheid. Ik heb nog ouderschapsverlof staan van mijn jongste maar dat heb ik nog niet 'durven' op te nemen...Ik denk dat mijn leidinggevende een rolberoerte krijgt als ik zeg dat ik zwanger ben en dat ik (eerst) een dag minder in de week wil werken. Ik werk nu vier dagen en wil dan eigenlijk naar drie, mocht de derde er komen.

Maar ja, ik moet gewoon eens ophouden om met iedereen rekening te houden en ben er sowieso wel aan toe om wat minder te werken; niemand is onmisbaar toch?

13. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Hier de echte babykleertjes ook allemaal weggegeven...Maar ik ben niet zo van de dure spullen, koop nu ook gerust kleding van de rommelmarkt als het er nog goed uitziet, ze groeien er zo snel uit. Allen schoenen, jassen en ondergoed koop ik altijd wel nieuw, verder koop ik best veel 2dehans (en we krijgen ook best vele van vrienden die al oudere kinderen hebben en van mijn schoonzus) dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over.

Gisteravond hebben we de knoop doorgehakt, we gaan er echt voor. Ik blijf het moeilijk vinden dat mijn man niet zo enthousiast is. Gisteravond was ie ook wel wat stil, heb echt het gevoel dat ie het voor mij doet, en dat vind ik eigenlijk niet zo horen. Maar ja, aan de andere kant zegt ie zelf ook wel dat als het kindje er eenmaal is hij daar natuurlijk ook gewoon van houdt en voor zorgt, maar het voelt wel anders als toen we besloten voor de 1e en de 2e te gaan. Toen was het echt 'ons project' , nu lijkt mijn man afstandelijker te reageren als we het er over hebben. Hij is een super-papa voor mijn dochter en zoon, en ik heb ook geen twijfel over het feeit dat ie dat niet zo zijn voor de derde, maar ik vind het gewoon jammer dat hij ook niet dolenthousiast is (zoals ik;)). Ik hoop dat ie gewoon wat tijd nodig heeft om aan het idee te wennen...Hij ziet het meest op tegen het feit om onze 'vrijheid' weer te verliezen, maar ik zie dat minder. De jongste gaat in januari naar school dus alle tijd voor de derde, terwijl mijn man denkt 'eindelijk wat meer tijd voor ons samen''... Het blijft lastig...

14. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Anneke: Je hebt het duidelijk al goed doordacht! En het klinkt allemaal heel erg goed. Ik ben wel benieuwd naar je oude wandelwagen en dat boomhutstapelbed.

Liedel: Wat goed dat jullie de knoop hebben doorgehakt en er oor gaan! Maar kan me voorstellen dat je gevoel heel erg dubbel is als je man er niet zo voor lijkt te gaan als jij. Misschien kan je door het plannen van leuke dingen voor jullie samen wat van zijn zorgen wegnemen?

Werk en ouderschapsverlof blijft lastig, ook hier. Ik werk nu drie dagen en heb 1 dag ouderschapsverlof. Misschien wil ik bij de derde zelfs terug naar 2 dagen werken zodat we geen opvang meer nodig hebben, maar daar twijfel ik heel erg over. Mijn bedrijf is aan het herstructureren en ben bang dat dat me dan mijn baan kost... Maar het is zoals jij ook aangeeft, niemand is onmisbaar en mijn gezin gaat echt voor mijn baan.

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden,

boomhut bed geweldig! ik wil een vogelhuisbed (ook zo iets) als er een derde komt..hihi... Kan man miss zelf wel maken...hihi

liedel, als je graag drie dagen wilt werken, kun je t altijd besprken t.z.t. wat jij wilt meis!

Hier werk ik 4 dagen en man heeft 1 jaar oduerschapsverlof opgenomen die werkt nu 3 dagen. maar wij kunnen t niet betalen als ik drie dagen ga werken. man zijn ouderschapsverlof kost door extra premies enzo maar 150 euro per maand. als ik een dag inlever kost het bijna 400 netto, dan heb ik t over ouderschapsverlof he? dus ik krijg wel een deel betaald.. Dat is gewoon te veel geld.
    Merk zowizo dat alles veel duurder is geworden en we geregeld weer rood staan, vind ik geen fijn gevoel.!! t leven is echt duur! hahaha..

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
  17. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    ohoh Anneke, als ik al die gezelligheid die, dan gaat het hier ook weer hevig kriebelen hoor!

Heb ik net lekker een paar uur verlof opgenomen, sta op het punt om weg te gaan, begint het te hozen :x bleeeeeeh. I looooove fietsen, maar niet in de regen, bahbahbah!

Mijn vader komt onverwachts langs om even naar onze "money pit" te kijken (ons bouwproject bedoel ik dus :D), dus ik ga weekend vieren, daaaag werk ;).

tot later, zp-vriendinnen met een mooi geheim van Anneke dat wij alvast mogen delen, heerlijk. Inderdaad spannend voor je meid, nu je net een MK hebt meegemaakt. Hoop heel erg voor je dat nu alles wel goed gaat! wat wordt je uitgerekende datum? kunnen we het lijstje nu al aanvullen met een zwangere, haha!

prettig weekend allemaal!

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @ anneke gefeliciteerd meid!!!

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb net laten pendelen en ze zegt juni van een jongen nu zegt mij gevoel ook heel erg dat een 3de een jongen zal zijn

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi meiden! Mag ik er ook nog bij? Morgen zou ik eigenlijk weer moeten beginnen met een nieuwe pilstrip, maar manlief en ik hebben besloten om dat niet meer te doen!! M'n cyclus mag dus weer op gang komen :)
    We zijn al trotse ouders van n zoon van december 2010 en n dochtertje van januari 2012. Hopelijk mogen we in 2014 een broertje of zusje voor ze krijgen.

Groetjes Alice

Deel Deze Pagina