wie gaat er ook voor een derde kindje? :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Passoatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Ik wil me hier ook graag melden! Drie dagen geleden mn spiraal laten verwijderen.

Ik vind het nog net zo spannend als bij de eerste! Jullie ook?

Ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen deze keer en hoe snel het zal lukken (heb zooooooo weinig geduld met dit soort dingen...)

2. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    @maanvrouwtje welkom hier allemaal 'lotgenootjes' die voor een derde gaan, dat is toch weer heel anders dan bij een eerste.
    Maar zeker net zo spannend en speciaal!

Kun je gelijk aan de 'klus' na een spiraaltje of moet je cyclus dan ook weer op orde komen?
    Ik wens je heel veel succes:)

3. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    zelfde vage lijntje...morgen ochtend gaan,we,weer opnieuw! heb zowieso vandaag geen roze vloed gehad. wat ik de afgelopen maanden hiervoor ook had maar ieder keer uitmonde op een vette menstruatie.. hopelijk weet ik morgen meer!

is iemand anders al wijzer geworden ondertussen?

xx

4. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    hoi maanvrouwtje welkom :)

misschien zelfs nog wel,spannender :)

5. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Hey dat klinkt goed hoor!
    Toen ik m eerste vage lijntje had, was ie de dag erna ook nog steeds vaag.pas drie of vier dagen na de eerste test was het wat duidelijker.
    Ik heb goede hoor voor je hoop dat t steeds donkerder wordt.
    En geen roze meer is ook wel een goed teken

Miss alvast een heeeeeeeel voorzichtige felicitatie?:)

Dus op naar morgen voor een nog mooier testje

6. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    durf nog niet te juigen mn lijf heeft me vaker in de maling genomen helaas :(

heb trouwens wel al 2,dagen een hogere temp. normaal heb ik 36,4 en gister 36.9 en vandaag 37.1 is dat met aankomende menstruatie ook? hogere temp?

xx

7. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Ja ik snap je wel hoor, het is ook (hoe graag je het ook wil)moeilijk om nu al blij te zijn.
    Het is nog zooo vroeg allemaal, ik heb dat ook eens meegemaakt helaas. Maar goed ik wil je wel zeggen dat je moet proberen positief te blijven en wat vertrouwen te hebben in je lichaam (dat zeg ik nu wel maar ik weet zeker dat ik straks ook barst van de onzekerheid:)) het komt vast goed, en je temp ziet er gunstig uit!

Of je temp stijgt bij een ongi weet ik niet zeker, ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat hij dan juist daalt....dus als dat zo is...lijkt alles gunstig.

Ikblijf voor je duimen!
    X

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @kimjasel na je eisprong is je temp hoger dan normaal. op de dag dat je ongi wordt, daalt tie naar beneden. dus als je elke ochtend tempt en die blijft hoog...

9. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Kimasjel, duim voor je mee dat de lijn dikker wordt en je gewoon zwanger bent!!

Ik ben helaas vandaag ongesteld geworden. Dus vol goede moed op naar de 3e ronde!

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Aaaaah balen Tess2010!dikke knuffel!! wanneer is je nieuwe NOD datum? dan pas ik het even aan in de lijst.

11. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Kimsasjel, temp kan nog alle kanten op. Als ie hoog blijft kan het een goed teken zijn, maar je temp kan ook pas op de dag van je menstruatie dalen. Spannend hoor, hopelijk dat de vage streep gauw duidelijker wordt!

@Tess, jammer! Gelukkig vol goede moed voor de volgende ronde ;)

@Maanvrouwtje, welkom! Ja ik vind het ook weer spannend hoor, voor een derde gaan. Het is op een andere manier spannend. Ook omdat met een derde de verhoudingen in je gezin weer anders komen te liggen.

12. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @madeliefje, mn nieuwe nod is 20 oktober!

13. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    klote meiden...ik ga me nu eerst even concentreren op de begrafenis van mn opa morgen, dus in de avond ben ik weer aanwezig...misschien vannavond nog even. ben hardstikke bang dat het mis gaat aangezien ik vandaag op de test niets zag!!

xxx

14. desertrose

8 sep 2013
    27
    0
    0
    buitenland
    @kimasjel gecondoleerd met je opa . Hoop dat je snel een duidelijke positieve test mag hebben.

@Tess10 wat balen zeg echt jammer veel geluk in de nieuwe ronde.

@maanvrouwtje welkom hier.

@hier niks te melden geen symptomen geen ongi we wachten het wel af.

15. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    tnx, ik ga gelijk aan de klus hoor ;)

16. Flomaam

Flomaam Lid

23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn banner aangepast. Dacht mijn ei woensdag al gehad te hebben, maar had zondag ineens zere borsten. In de middag een ovutest gedaan en knal positief. Natuurlijk aan de klus. Vandaag een ovutest veel donkerder dan de controlestreep.... een klein druppeltje bloed. Nog een keer geklust en nu maar afwachten!!
    NOD waarschijnlijk pas op 7 oktober...

Allemaal weer succes!!

17. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    nou flo, vingers gekruisd!!

xx

18. Flomaam

Flomaam Lid

23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, nog even een vraag!
    Ik had zondagmiddag een positieve ovulatoietest, zondag geklust, maandagochtend was de teststreep veel donkerder dan de controlestreep, had gisteren veel doorzichtig eiwit slijm en latr een druppeltje bloedverlies. Ik denk dat ik dus gisteren mijn eisprong heb gehad. Gisteravond weer geklust. De ovulatietest was gisterenavond nog wel positief, maar iets lichter. Vnamorgen weer een hele donkere teststreep. Veel donkerder dan de controlestreep... Zou er nog een eitje zitten?
    Ik stop maar even met de ovulatietesten en klus nog maar een paar keer deze week. Daarna rustig wachten tot mijn NOD.
    Ha ha ha never a dull moment (-;

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    NOD-lijst 3e kindje
    24 september: desertrose- 1e ronde
    27 september: kimsasjel- 10e ronde

30 september: Liesken - 1e ronde
    2 oktober : zoetsnoepje- 2e ronde
    7 oktober: Flomaam- 1e ronde
    8 oktober: Madeliefje1987- 5e ronde
    9 oktober: Wondertjenr2- 2e ronde
    14 oktober: plurk80- 3e ronde (na 2 mk)
    17 oktober: marygirl- 3e ronde
    20 oktober:Tess2010- 3e ronde
    31 oktober: missillie- 3e ronde

Blauw= op het wachtbankje
    Roze=nog aan de klus

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @desertrose wanneer ga je testen??duim voor je dat ongi niet komt!!

hier is mn temp nog steeds laag, dus mn banner klopt als morgen mn temp gaat stijgen!!hoop het!! al 2 dagen nu achter elkaar geklust, vandaag ook nog een keer en dan morgen op het wachtbankje?

Deel Deze Pagina