Gecondoleerd met je opa, heel veel sterkte! Ik snap dat je bang bent als je ook nog eens nu weer een witte test had. Had je wel met hetzelfde merk getest? Miss maakt dat nog iets uit....hoop ik. Miss had je wel erg veel gedronken voor je testte dan is het hcg gehalte miss minder sterk om om positief te testen..? Nog even aankijken hoor miss morgen ochtend weer een licht streepje! Ik duim.
Zoals sommige van jullie wetn heb ik niet als te goed geklust op de goede dagen ( vermoedelijk dan want ben nog kort met pil gestopt) als ik van het gemiddelde uitga heb ik twee/drie dagen voor de eisprong geklust. Tot nu toe nergens last van gehad maar vanmorgen met vlagen kleine scherpe steekjes rechts onderin mijn buik...... ( gister zou miss de innestelingsdag zijn geweest, maar miss dus ook eerder of later ivm vroegere, latere ei) Zou t een klein teken van innesteling kunnen zijn? Verder nog geen rare klachten alleen laatste 2 dagen erg moe en wat hoofdpijn Herkennen jullie dit? Wil wel hoop hebben op een trage maar sterke zwemmer.....die toch mn eitje heeft weten te vinden. Xx
@zoetsnoepje het zou kunnen, maar het hoeft niet. Ik duim voor je dat het een goed teken is en je eitje zich innestelt!!
Ja ik weet heel goed dat het een kleine kans is, maar toch...je probeert toch ergens van hoop vandaan te halen he? Ben goed in mezelf voor de gek houden Heb je al goed geklust? Vandaag en morgen nog even er tegenaan
@zoetsnoepje, het kan natuurlijk wel, twee dagen voor ei moet volgens de info sites wel kunnen, maar snap t wel heb zelf dan ook t gevoel dat ik t vaker had moeten doen... Tja en die steekjes en moe enzo, het kan zo zijn maar ikzelf heb deze verschijnselen ook als ik uiteindelijk niet zwanger ben
mag ik hier meeschrijven? we gaan voor een derde! Ben in November 2012 bevallen van twee mooie meiden. maar het kriebelt! en niet alleen bij mij. ook vriendlief ziet t helemaal zitten. spannend!
Welkom suli,tuurlijk mag je hier meekletsen. Leuk lijkt me dat een meisjes tweeling, en nu voor een derde erbij gaan. Lijkt me druk maar wel heel leuk en gezellig Gewoon er voor gaan zou ik zeggen! Is dit je eerste ronde? Heel veel succes!
@Desertrose, ben ook benieuwd of je al getest hebt? @Kimsasjel, gecondoleerd met je opa. @Zoetsnoepje, 2-3 dagen voor je ei geklust kan prima zijn. Het bewijs daarvan is mijn oudste zoontje 3 dagen voor mn ei voor het laatst geklust en het was toch echt raak. Over die steekjes durf ik niks te zeggen. Het kan wat zijn, het kan ook niks zijn..lastig he. @Suli, welkom! Haha ja als het bij jullie beiden kriebelt dan zit het vast wel goed Als je je NOD en hoeveelste ronde doorgeeft kan Madeliefje je op de lijst erbij zetten. Nog 6 dagen tot mn NOD. Ben stiekem toch wel benieuwd! Hoewel het van mij echt nog niet perse NU raak hoeft te zijn, gewoon de mogelijkheid dat het raak zou kunnen zijn is al spannend
jep 1e ronde, rond t komend weekend mijn eisprong. Druk zal het zeker worden maar druk is onderhand gewoon We gaan er idd voor! en heb er ook weer heel veel zin in. Lijkt me alleen al bijzonder om te kunnen genieten van 1 kleintje. dat heb ik soms wel gemist. tenzij het er weer twee worden.... *edit* NOD 15 oktober
@liesken. Ja spannend he? Jij al over 6 daagjes zou leuk zijn als t al raak is maar idd het hoeft niet per se gelijk. Rustig aan het idee wennen , andere kant t liefst gelijk Ja wat die steekjes betreft het is nu alweer een tijdje weg zal wel weer niks zijn. Ik wilde ze vast voelen Ach nog 8 dagen.....dan weet ik hopelijk meer. @ suli ja idd met een tweeling is t natuurlijk al druk, en ja nog een tweeling.... volle bak maar ach dat komt vanzelf op zn pootjes terecht. En keer een baby alleen is ook fijn idd kan je daar echt alle babyaandacht geven... Andere kant alles heeft zn leuke kanten maar net hoe je jezelf erop instelt. Heb je wel een grotere kans op tweelingen dan, dat het bij jullie in de familie zit...of was t gewoon toeval?
@zoetsnoepje: hier toch echt het erfelijkheids ding. Mijn moeder is van een twee-eiige tweeling. De welbekende generatie overgeslagen en ik ook een twee-eiige gekregen. En is het idd weer een tweeling dan komt dat ook wel weer goed idd maar heftig vond ik het wel.. @liesken: spannend idd! Hier ook geen haast maar de spanning zal er altijd zijn. ik duim mee
spannendend voor de dames waarbij de n.o.d bijna naderd..... Ik ben dus 15-09 ongesteld geworden heeft ongeveer tot vrijdag geduurd zoals als normaal eigenlijk maar sinds gister weer menstruatie krampen in onderrug en buik...heel vreemd voor mij omdat ik het nooit eerder zo heb gehad. iemand ervaring hiermee??? Hoor het graag...
NOD-lijst 3e kindje 24 september: desertrose- 1e ronde 27 september: kimsasjel- 10e ronde 30 september: Liesken - 1e ronde 2 oktober : zoetsnoepje- 2e ronde 7 oktober: Flomaam- 1e ronde 8 oktober: Madeliefje1987- 5e ronde 9 oktober: Wondertjenr2- 2e ronde 14 oktober: plurk80- 3e ronde (na 2 mk) 15 oktober: suli- 1e ronde 17 oktober: marygirl- 3e ronde 20 oktober:Tess2010- 3e ronde 31 oktober: missillie- 3e ronde Blauw= op het wachtbankje Roze=nog aan de klus
Ja idd spannend, t blijft atwachten konden we de klok maar even doordraaien. Wat die krampen enzo betreft kan ik niet helemaal meepraten, maar ik had voor ik mn eerste echte ongi kreeg na t stoppen van de pil bijna de hele maand tot ongi krampen ed gehad wel wat minder maar het leek er op of ik elk moment ongi kon worden. Dus ik dacht ontpillen, miss is dat voor jou ook nog steeds zo. Hoewel deze maand er weinig tot geen last van heb. Maar miss heb je klachten die bij je eisprong horen.... sorry dat ik je niet zo goed hiermee kan helpen, maar hoop dat je er wat aan hebt.
Ik ben met de pil gestopt sinds 2010 dus dat kan t niet zijn ik ga geheel zonder anticonceptie door het leven nu
hoi ladies, hier breekt de hell weer door. heb echt het gevoel dat me lichaam me in de steek laat. op naar ronde 11