wie gaat er ook voor een derde kindje? :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Passoatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suli

suli Lid

3 apr 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat gaat het hard hier! hou het niet meer bij! ik spring er weer in!
    drukke dagen gehad dus weinig tijd om te reageren. Tussendoor nog even wat klustijd gevonden. denk dat m'n ei zo'n beetje nu is, gezien de berekeningen iig. vanavond nog maar eens aan de slag ;) vind het ergens ook wel weer erg spannend hoor!

2. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Echt blij mee:)

3. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Ja leuk mamavanjuul gelijk op! Op naar roze iedereen!

4. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Ah knuffel voor jullie zoetsnoepje en mamavanjuul en wat leuk dat jullie gelijk oplopen! :)

@Madeliefje1987: Hihi lief die mannen. Die van mij vroeg gisteren of ik al eh vruchtbare slijm had :D

Hier ben ik benieuwd wanneer mijn ei komt, normaal merk ik het dagen van tevoren al aan mijn slijm, maar ik heb nu nog helemaal niks... behalve dat ik wel meer zin heb :D even afwachten dus...

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wat grappig dat jullie mannen er mee bezig zijn, die van mij totaal niet. Dat komt ook echt pas als er een baby is.

Ik ben verder echt mega ongesteld....blegh!

6. suli

suli Lid

3 apr 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marygirl: een man die vraagt of je vruchtbaar slijm hebt.. haha heerlijk! die van mij is volgens mij nog steeds in de veronderstelling dat je altijd vruchtbaar bent.. :D of beter gezegd, dat hij gewoon super vruchtbaar is en ik er niks mee te maken heb ;)

hoe was het gevoelsmatig om er een kindje bij te krijgen? heb ik dan nog wel genoeg aandacht voor de meiden.. ik moet nu ook de aandacht verdelen, zou dat gevoel hetzelfde zijn? Hoe is dat bij jullie gegaan?

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, die van mij ook!
    Zegt ie: Ik heb maar 1 poging nodig!
    Haha!

8. Flomaam

Flomaam Lid

23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoetsnoepje en mamavanjuul weer veel succes aankomende tijd. Jullie zijn als eerste weer van het wachtersbankje af, maar je zit er straks dan ook weer al eerste op (-;

Hier hele gekke dagen. Zaterdag in de tuin aan het werk, maar als ik omhoog kwam moest ik me bijna vasthouden van de duizeligheid, hele zere borsten en opnieuw iets bloedverlies. Vandaag een paar keer pijnlijke steken in mijn buik. Zo dat ik echt een grimas trok. Vanavond toen ik naar het toilet ging helder rood bloedverlies met zelfs een stolsel (ik gebruik tarwekiem olie dus er is misschien veel baarmoederslijm) en nu lage buikpijn. Geen menstruatiepijn. wel een trekkend gevoel links. Ook maagzuur en mijn borsten zijn nog steeds gevoelig. Weet niet meer of ik nu dus weer ongesteld ben en maar 7 dagen LF heb gehad of dat het een heftige innesteling is (lijkt me niet) of dat er misschien iets afgestoten wordt (kan dat al?).
    Al met al geen idee.... Hahahha ik zit dus even af en toe op het bankje en af en toe ernaast (-;
    Geduld zal wel het enige zijn met de uitkomst )-;
    één voordeel, ik weet hoe ik mijn banner aan moet passen (-;

9. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hahaha die van mij ook.
    1e poging was dit keer niet raak en hij was echt helemaal verontwaardigd en teleurgesteld.
    Hoe kan dit? vroeg hij hahaha

10. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Heb ongikrampen. Ik kan toch niet al zo snel ongesteld worden??:(

11. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Zoetsnoepje en Juul, op naar de volgende ronde!

@Suli, succes met klussen ;)

@Flomaan, ik vind het toch wel positief klinken hoor!

@Marygirl, afwachten maar. Ben je nog onregelmatig? Lastig dan om je ei in de gaten te houden.. Enne, whaha, zoiets zou mijn man echt nooooit vragen, of ik al vruchtbaar slijm heb :D

@Wondertjenr2, zou wel heel snel zijn. Kan natuurlijk ook wat anders betekenen :)

Hier is de ongesteldheid weer voorbij. Dus de eerste fase hebben we weer achter de rug.

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Flomaam wat vreemd, voor ongi zou het wel te vroeg zijn...dus ms. toch innesteling??

@ wondertjenr2 Ongikrampen kunnen ook door zwangerschap komen...ongi lijkt me wel snel nu!

spannend meiden...straks zijn jullie gewoon allbei zwanger;)

Hier geen enkel kwaaltje..maar ms juist goed teken na 2 rondes dat ik het wel had en dus niet zwanger was...

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zijn jullie al begonnen met vit.pillen? Ik ben nu maar begonnen met Mama fit pillen.
    Heb bijhet kruidvat de eerste testen al gehaald, haha!

14. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Oja das een goeie.. foliumzuur moeten we nu natuurlijk ook mee beginnen. Als ik weer bij de drogist ben even aan denken. Bij die Mama fit pillen, zit daar ook extra foliumzuur in?

15. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Hihi ja die man van mij, is er toch iets blijven hangen van wat ik hem verteld heb over hoe de cyclus werkt :D

@Liesken: Jij kunt er dus weer voor gaan deze ronde, spannend!
    Ik denk/hoop dat ik nu weer regelmatig ben. In elk geval begint het met de cyclus van vorige maand in de buurt te komen :) Dit onregelmatige is ook nieuw voor me, voorheen kon je de klok erop gelijk zetten :) Na de eerste zwangerschap was het na de pilstop ook gelijk weer 28 dagen. Ik probeer daarom nu mijn slijm in de gaten te houden, vorige maand klopte dat precies en heb ik de eisprong zelfs gevoeld (bleek achteraf).

@suli: jij hebt met je tweeling natuurlijk nog niet ervaren hoe dit is met nog een erbij. Het is vast voor iedereen verschillend, maar ik vond het erg meevallen (daarom gaan we nu ook voor een derde :D). Ik had nog steeds genoeg aandacht voor mijn eerste (die was bij de geboorte van de tweede 20 maanden) en die vond het vooral heel interessant allemaal. Ik heb alleen wel gezorgd dat ik niet in mijn eentje kraambezoek ontving, dat werd me met twee kleintjes wel wat veel.

@mamavanjuul: Ja! Ik slik de Etos 'zwanger worden'. Bij de eerste twee ook geslikt en die werkten goed voor mij.

@Flomaam: wat spannend! klinkt wel positief allemaal, ben benieuwd!

16. suli

suli Lid

3 apr 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wondertje; wanneer is jou NOD?

hier hetzelfde... net na bevalling ook korte cyclussen gehad maar het was nu vrij stabiel. ei is afgelopen weekend geweest vermoed ik. Ook 2 x geklust. zit ziets zo erg tussen je oren.. moe, last van onderrug.. ik zie/voel spoken..

17. suli

suli Lid

3 apr 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ze toevallig gister gehaald. Bij de DA nu 1 en 1 gratis :)

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Poeh he...alsof mijn lichaam zich aan het voorbereiden is! Ben in tijden niet zo ongesteld geweest! Ben blij dat ik even een middag vrij heb genomen ;)

19. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    9 okt ;)

20. suli

suli Lid

3 apr 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    happy period noemen ze het toch ;)

vanmorgen vervelend bericht van 1 van beste vriendinnetjes. combitest was 1 op 10.. vruchtwaterpunctie. uiteindelijk syndroom van down en andere genafwijking uitgesloten maar rest van DNA onderzoek heeft 4 weken op zich laten wachten. Nu blijkt dat er verschillende afwijkingen zichtbaar zijn in het DNA. Hoe deze zich gaan uiten is onduidelijk. Ook op echo zijn afwijkingen geconstateerd. Ze heeft vandaag samen met haar vriend het moeilijke maar moedige besluit genomen om de zwangerschap af te breken. Merk toch dat het me aangrijpt.. moet ik niet tevreden zijn met wat ik heb...

Deel Deze Pagina