NOD-lijst 3e kindje 24 september: desertrose- 1e ronde 27 september: kimsasjel- 10e ronde 7 oktober: Flomaam- 1e ronde 8 oktober: Madeliefje1987- 5e ronde 9 oktober:Wondertjenr2- 2e ronde 13 oktober: Angelea- 5e ronde 14 oktober: plurk80- 3e ronde (na 2 mk) 15 oktober: suli- 1e ronde 17 oktober: marygirl- 3e ronde 20 oktober:Tess2010- 3e ronde 26 oktober: zoetsnoepje-3e ronde 28 oktober: Liesken- 2e ronde 28 oktober: mamavanJuul- 1e ronde 31 oktober: missillie- 3e ronde Blauw= op het wachtbankje Roze=nog aan de klus
@suli Wat een naar bericht! Ik snap dat dit aangrijpt. We moeten altijd tevreden zijn met wat we hebben, maar dat betekent voor mij in ieder geval niet dat je niet meer mag dromen of wensen (-; Sterkte! en ehhhh Suli wat niet kan is nog nooit gebeurd... Dat bewijst de volgende foto....
We zijn heel voorzichtig blij..... PS Ik denk dat mijn banner niet helemaal klopt... Of ik heb heel veel HCG...
6 dagen van te voren is wel heel vroeg he...helemaal met deze van CB. Dus ik denk dat je je cyclus verkeerd had, haha!
@all Bedankt voor jullie felicitaties. Natuurlijk is het nog heel erg vroeg dus we wachten gewoon rustig af. We zijn hoe dan ook blij dat we in ieder geval nu zwanger zijn en dat dat dus geen probleem is (-; Verder is het ook fijn te weten dat ik die pijnlijke borsten ook echt kan verklaren ! Tja, en hoe mijn cyclus is verlopen dat is me nu ook niet helemaal duidelijk, maar gelukkig is dat ook niet meer zo belangrijk! Ik hoop natuurlijk dat er een beetje van ons geluk naar jullie over springt!! Donderdag doe ik nog een gewone test en kijk of de streep donkerder is. Ik laat het weten! Liefs, Flomaam
Spannend hoor! Ik kan ook niet wachten totdat deze week voorbij is en wij ook voor het "eggie" kunnen gaan.
Jaaaaaaaaaaa van harte gefeliciteerd Flomaam!!!wat super dat de CB al reageert..niks geen tuurstreepjes!! Geef je dan na morgen je uitgerekende datum door, kan de eerste zwangere op de lijst!joehoeeeeeeeeeeeee!!
hoi hoi dames ben weer terug van weggeweest.zoveel aan mn kop gehad helaas. (scheiding van mn ouders, overlijden oma van mn man, overlijden van mijn opa, weer niet zwanger zijn maar een mega menstruatie hebben ) drams dus! maar goed terug van weggeweest. we gasn nu gezellig voor ronde 11. ik moet rond de 28e weer mn menstruatie krijgen al hoop ik nu echt van niet. ik ga tm ronde 12 als het dan niet lukt geef ik het op. heb de ovulatietesten voorgelegd bij manlief maar die is daar absoluut tegen. niets asn te doen
@flomaan, wat super zeg! Zwanger! Gefeliciteerd!! Hopen dat je ons aangestoken hebt en dat de komende ronde er nog heel veel zwangeren bij mogen komen
Flomaan; jippiiii! Gefeliciteerd!!! Kimsasjel ff extra veel succes voor jullie....kus Hier mega ongi geweest maar t lijkt erop dat vandaag t laatste beetje 'prut' eruit gaat.... Dus hupsakee....er tegenaan jij ook al bijna zo ver mamavanjuul?