Nou eigenlijk niet. Ik heb 2 gezonde kinderen en een 3de is meer dan welkom. Maar ik zie dat als de kers op de taart. Mijn vriendin heeft me vrijdagavond ook verteld dat ze nu 11 weken zwanger is van haar 3de! Nou, dan kan ik alleen maar blij zijn en hopen dat ik haar snel mag volgen.
dat gevoel heb ik ook wel de kers op de taart. maar na zeker 6 zwangerschapsaankondigingen en mijn 11e.ronde vind ik het wel moeilijk om die waarom ik niet vraag verborgen te houden. gun het iedereen hoor maar wil nu zelf ook graag het geluk voelen ...
@Kimsasjel Voor mij natuurlijk makkelijk praten, maar ik kan me voorstellen dat het wel even pittig is zeker na al die andere ellende die jullie hebben gehad. Iedereeen om je heen is ineens zwanger en alle reclame gaat ook alleen nog maar over baby's... Jullie moment komt vast ook heel snel! Blijf vertrouwen houden!!! @all Vanmorgen is de CB naar 2-3 gegaan (gisteren niet gestest met CB) dus ik houd de zondag maar aan als het begin van een nieuwe week. Ga dus nu ook mijn banner aanpassen! Heel veel succes allemaal en fijne zondag!
Maandag 11 november (ik kom 9 november terug uit Afrika) hebben we een intake en eerste echo! Ben je van het eerste wachtbankje af.... volgen er nog vele!! PS De zondagmiddag heeft ons geluk gebracht dus.... (-;
Hallo iedereen, Sorry dat ik al een tijdje niet ben geweest. Vandaag 10 dpo en gisteren en vandaag een heel licht streepje te zien! Vind het zo spannend. Op foto natuurlijk niet zo duidelijk als in het echt, maar dat is altijd he In het echt is hij mooi roze en zonder ook maar een beetje te turen duidelijk zichtbaar. Maar durf nog niet al te blij te zijn! Voel me wel erg misselijk!
ow spannend hoor!!! @wondertjenr2 alvast gefeliciteerd ik zie wel degelijk een streepje!! geniet ervan en over 2 dagen lekker nog een test xx ik heb net hoopvol al wT tests ingeslagen. laten we hopen dat dit de laatste keer is,dat dat hoeft!
@Wondertje2: Gefeliciteerd, ik zie ook echt een streepje hoor!!! @Kimsasjel: ik ga voor je duimen meid, dikke knuffel!
@Wondertjenr2 Fantastisch wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Op naar de volgende roze streepjes!! Wie volgt....?
@Flomaam, fijn dat de CB test naar 2-3 is gegaan. Toch een bevestiging dat de hormonen aan het stijgen zijn @Wondertjenr2, jaaa ik zie ook héél licht een streepje! Alvast een voorzichtige felicitatie!! @Kimsasjel, denk dat het voor jou wel anders is nu je al een stuk langer bezig bent en al meerdere miskramen hebt gehad. Ik heb zelf nog helemaal geen haast met een derde. Maar heb ook nog echt 2 kleintjes thuis. Of daar straks 6 maanden meer of minder tussen zit maakt me niet zoveel uit. Plus ik vind het op dit moment ook wel lekker dat je echt even je "oude leventje" terughebt. Jongste loopt nu net 1,5 maand en je hoeft dus niet meer altijd een kinderwagen mee, bent wat vrijer. En stiekem is dat ook nog best een fijn gevoel.
dit is voor mij een perfecte periode. mn dochter gaat in april naar school. dus dan heb ik mn handen vrij o en heb geen miskramen gehad, althans over 1x twijfel ik toen had ik veel krampen en veel grote stolsels (net als na een bevalling) dus misschien 1x vmk maar is nooit bevestigd dus.... maar we houden vol blijven lachen
Hier is de derde ook welkom... Alleen voor manlief mag het nog wel een jaar duren.... Maar goed. Om een lang verhaal kort te maken. Zou maandje stoppen met de pil, omdat mn cyclus zo aan het zeuren was, steeds om de 2 weken ongi etc. Die maand was het toch wel 2x voor het zingen de kerk uit zeg maar... Zit nu op dag 32. Op dag 26 negatieve test en op dag 29 ook. Heb al een week ongikramp, zere tieten..... Temp blijft ook hoog. 37,4 graden. Durf niet meer te testen hahaha..... Ach we zullen wel zien. Heb altijd zonder pil een korte cuclus. Dit keer blijkbaar niet. Geduld geduld........ Moest het ff kwijt.... Geloof nooit dat ik zwanger ben, aangezien de test niet posi was op dag 29. XXXX
@Flomaam: Gefeliciteerd! Nu is het wel overduidelijk he! Zo nou de eerste fase hebben we weer gehad hier. Nu op naar mijn ei en lekker vroeg naar bed de komende tijd
Top Wondertjenrtwee!!! Geeft wel weer een heel bijzonder gevoel! Zou toch echt geweldig zijn als we straks allemaal zo'n mooie en duidelijke CB hebben!! Dan vragen we of CB wil sponsoren (-;
Yesss Wondertje nr2!! Als het er echt staat: ZWANGER, dan ben je toch meer geneigd het echt te geloven dan wanneer je alleen een streepje ziet (had mn man altijd wel tenminste, streepjes geloofde hij nooit haha)
Thnx ladies! Ja geloofde het nu pas echt. Vl ook.. die twijfelde nog een beetje met die streepjes turen hihi. Pff spannend weer zeg, ook al is het de 3e keer!
@wondertje: gefeliciteerd!! Hier blijven de buikkrampen nog steeds aanhouden... bedenk me maar steeds dat ik het me inbeeld.. Hier ook geen haast.. vriend begon wat te twijfelen. wilde iig niet gericht klussen, meer "is het zo dan is het zo". Wat mij betreft ook prima. Als ik goed ga nadenken zie ik ook wel wat haken en ogen maar die wuif ik vakkundig weg