hoi,dames hier even een vaag gevoel verhaal. jullie weten dat ongeveer 2 wk geleden mn eerste dag van me laatste menstruatie was. ik begin vandaag aan mn vruchtbare week, na berekening?! nu heb ik al een dag of 3 dat ik weeïg wakker word en geïrriteerde/licht pijnlijke borsten vooral bij het fietsen. toch vaag? dat kan toch niet. het kan toch niet dat ik na mn menstruatie zwanger ben geworden en nu dus in een zeer prille beginfase zpu zitten? zou er een moord voor doen, maar mn logische verstand zegt belachelijk kan niet.... hebben jullie dat ook wel is? liefs x
@wondertjenr2 , van harte meis met je zwangerschap!! Het gaat de goede kant op hier, al twee zwangeren. Hopelijk gauw veel meer! @kimsasjel, zou het te maken kunnen hebben met je eisprong? Of heb je die al gehad??? Ik heb mn ei afgelopen zaterdag gehad denk ik. We hebben va donderdag 3 avonden achtermekaar geklust, is volgens mij nietzo goed maar ja soms heb ik t gevoel dat die zaadjes t echt geen 48 uur overleven . Nu heb ik wel wat krampjes in buik en onderrug maar dat kan volgens mij nog niets zijn toch? De innesteling vindt pas later plaats dacht ik en dan krijg je pas symptomen... Of toch niet? Je ziet ik zoek overal weer wat achter..
hoi hoi, begin nu aan mn vruchtbare week. dus zou pas de 12e ofzo mn ei hebben? heb nog nooit gehad dat ik daar beroerd van was. god staat me bij dat dat me ei was. dan heb ik juist geklust
@tess2010, dat paar dagen achter elkaar klussen is juist de manier bij ons geweest waarop we wel zwanger werden. Dat om de dag heeft bij ons geen succes opgeleverd. Moet zeggen dat wij nu om de dag ook hebben geklust en tot nu toe nog geen resultaat. Maar ja met 2 kleine kids, en werk ben ik toch echt wel moe. Mocht het deze maand niet gelukt zijn, gaan we toch echt wel paar dagen achter elkaar klussen om de kans te vergroten. Nu op wachtbankje, echt waardeloos. Ga maandagavond pas testen mocht ik nog niet ongesteld zijn. Heb gelukkig ook geen testen in huis
Nou volgens de berekeningen gaan nu zo ongeveer mijn vruchtbare dagen beginnen. Dus nu voor het eggie Nog geen tekenen verder qua afscheiding
Spannend allemaal, en succes mamavanjuul Hier zijn de vruchtbare dagen denk ik weer voorbij. Ik dacht dat afgelopen vrijdag mijn eisprong was (aan het slijm van de dagen daarvoor), maar ik denk nu dat het gisteren is geweest. Nu weet ik wat ze met vruchtbaar slijm bedoelen En gisterenavond pijnlijke steken en krampen en een ongigevoel, dat duurde ongeveer een uur. We hebben om de dag geklust, nu maar hopen dat het eentje lukt. Ik zag vandaag dit filmpje, wilde ik ff delen: Fertilization (Conception) - YouTube
Ik ga van 28 dagen uit. Net gestopt met de pil, dus weet het niet zeker. Maar altijd een regelmatige cyclus gehad.
hoi allemaal,ben weer helemaal bij' gelezen, @flomaan; super dat je cb test ook zo goed is, lekker ff zo n extra bevestiging! @wondertjenr2 van harte gefeliciteerd!!!! super... @mamavanjuul ja de klusperiode is weer aangebroken gister was bij ons de aftrap ja die afscheiding...kan er geen peil op trekken hoor maar t is nu wat dunner als anders,is dat goed? @kimsasjel ik zie dat je gelijk loopt met mamavanjuul en mij,leuk! wel vervelend dat je je allemaal van die nare klachtjes hebt joh,miss is alles helemaal van slag,mn dokter zei laatst dat om de paar jaartjes je hormoonhuishouding iedere keer veranderd dus miss heeft daar iets mee te maken ik werd voor t stoppen met de pil iedere keer door de pil heen ongesteld,heb wel drie soorten achter elkaar geprobeerd voor ik er had die goed werkte....maar goed daar zijn we nu iig van af die kunst hormonen..... voor allen op het wachtbankje ,duimen en succes! en verder veel klus plezier allemaal
Hihi, thanks, ik zag hem vandaag bij iemand op Facebook en dacht woooh wat een strijd voor die zaadjes @Zoetsnoepje: ik had eerst wat veel en dun slijm en daarna werd het heel rekbaar en glibberig Succes meiden
ja echt he. ik had ook dat ik continu door me pil ong werd heel frustrerend! heb nu toch wel al een aantal mnd die 32 33 dus hopelijk klus ik goed en word het deze mnd een dikke vette,streep. valt me wel op zodra ik mn vruchbare week heb dat mn baarmoeder rommelig aanvoelt. krampjes net alsof ik ongi moet worden. herkennen jullie dit ook? x
Ik heb het niet een hele week. Wel de dag van mn ei is het altijd aan het rommelen onder in mijn buik. Hier begint de klustijd langzaamaan ook aan te breken. Gisteravond dus maar aan de slag hihi.
Hier begint het wat te komen, merk dat er afscheiding begint te komen, dus mijn ei zal vandaag of morgen wel komen.....heb ook last van gespannen borsten! Ze zijn de hele dag al gevoelig.. Herkenbaar?