Gefeliciteerd Plurk! Ik heb mijn eisprong! Heb nu hele rekbare afscheiding....vanavond maar even extra lief doen We hebben maandag voor het laatst "geklust"....las dat sperma 5 dagen kan overleven, dus dat wordt kielekiele....moet dus wel vanavond wat anders is het te laat. Trouwens...als ik er nu 2 weken bij optel, moet ik de 27ste ongesteld worden. Dus na mijn pil weer keurig 28 dagen!
PS: Mijn banner klopt dus precies Heb er trouwens wel last van...pijn in m'n buik, licht spierpijn gevoel. Zit ook onder de mini puistjes......
Fijn dat het gelijk weer regelmatig is na de pil! Dan weet je ook een beetje wanneer de vruchtbare dagen zijn En ik hoop dat je op tijd bent vanavond of dat het sperma het heeft overleefd hihi Succes
ladies even een vies praatje.... hoe weet ik dat het rekbaar slijm is,of,oude sperma van de avond ervoor??? als het rekbaar slijm is heb ik exact goed geklust!! heb nu ook rugpijn en dan slijm taai en rekbaar net een klodder bah bah sorry hoop het zo dan zit ik voor 50% goed!
plurk: gefeliciteerd!!! geniet ervan mamavanjuul ; ik heb ook vruchtbaar slijm, denk ik.. en had vanmorgen ook wat trekkerig gevoel heeel laag daar,idd soort spierpijn. we hebben de 8e en gisteren geklust (extra vroeg naar bed)en dan miss nog vandaag en anders morgen...hopelijk hebben we dan genoeg pak-kans. Beter vandaag klussen of morgen (morgen ei waarschijnlijk)? kimsasjel: ja dat is een goeie vraag van je over dat slijm of eventuele restantje sperma dat kan ook nog bij mij dat t geen vruchtbaar slijm was maar dat andere....ben benieuwd wie het weet...als je t al kan zien met blote oog. wat ik me net bedenk is; hoe lang hebben die kikkervisjes dan nodig om bij ons eitje te komen???
Bij mij is rekbaar slijm meer doorzichtig met soms beetje wit en sperma meer cremekleurig ipv wit. En sperma is toch ook niet zo rekbaar? Dat valt volgens mij eerder uiteen dan een vruchtbaar rekbare slijmsliert hihi
Ja sperma is idd meer nattig zeg maar,vloeibaarder,dunner. Je kan er ook niet echt een draadje van trekken.... (moet wel zeggen dat ik dat nooit echt geprobeerd heb) Haha wat een onderwerp...
ow ik moet er wel een beetje om lachen,mijn man zat net ff geinterresseerd mee te lezen. die heeft t al over t draadjes forum...hihihi t is maar goed dat wij het allemaal goed in de gaten proberen te houden die draadjes... toch handig als je nog kindje wil.
whahaha,jammer genoeg ben ik nog niets wijzer geworden, cervixslijm oftewel de,drap, schijnt rekbaar te zijn en helder als eiwit. sperma is welbekend troebel maar niet rekbaar.... dat van mij was troebel en rekbaar wtf??!! misschien ben ik dan toch rot van binnen hahshaha (zei ik dan met mn 28 jaar) xx
ik zou t maar houden op een mix van vruchtbaar slijm en sperma... verder voor de klussers hopend op een vruchtbaar weekend, en sterkte en succes voor de meiden op t wachtbankje..
sorry dames komt die zeikerd weer. hebben jullie ervaring met action testen en indroogstreepjes? ik heb (ja stom sloeg nergens op) een test gedaan omdat ik me nogsteeds al dagen weeïg voel. nu heb ik die test gedaan en zie ik duidelijk een streep soort van super licht roze/grijzig. net zo breed als de teststreep. raak er een beetje in de war van want id geen tuurstreep. probeer zo een foto te maken maar ben zo bang voor die mega teleurstelling :S