wie gaat er ook voor een derde kindje? :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Passoatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. desertrose

8 sep 2013
    27
    0
    0
    buitenland
    @ladyflower wat goed dat jullie beide nooit aan een 3de getwijfeld hebben geeft een stuk rust. Gaat de oudste al naar school?.

@sjotefle Wat grappig dat jouw man zo enthousiast is mannen zijn meestal niet zo zijn vaker de vrouwen :)

@zoetsnoepje Fijn dat je geen hoofdpijn meer hebt nu je gestopt bent weer een mooi voordeel van stoppen.

Iedereen heel veel succes!

2. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    @aboe: blijft allemaal spannend ook al gaan we voor een derde, hopelijk hoef je niet zo lang te wachten als je bij tweede kindje...duim voor je!

@desertrose: Ook wel een voordeel he als de oudste 2 wat ouder zijn en beter kunnen begrijpen dat de aandacht anders verdeeld gaat worden en ze zijn er dan ook zo met leuk bewust mee bezig.
    Mijn jongste gaat in maart naar school dus heb ik onder schooltijd alle aandacht voor een baby en na school krijgen de oudste alle aandacht waar t kan. Alleen zal 1 van de twee als de baby oud genoeg is een kamer moeten delen en daar zijn de meningen over verdeeld. Een meisje bij het de meid van 6, en een jongetje bij jongen van dan 4. Allees wil oudste zus graag zusje maar een kamer delen...? Zoon wil nog wel een kamer delen met een broertje maar ja dat kan zomaar omslaan.

@noa81: Hoop dat je toch een soort van regelmaat in je cyclus krijgt. Zou denk ik wel fijn zijn...alhoewel het hele gebeuren van zwanger worden is miss we l meer ongedwongen omdat je toch niet kan voorspellen wanner je prcies 'moet' klussen of toch niet?

@ sjotefle : pers zou ik t te druk vinden op die leeftijd en ben ik miss bang dat ik mn aandacht niet zo goed zou kunnen verdelen als ik zou willen. Maar ja bij alles is wennen en je vindt vast vanzelf je draai in het hele gebeuren.

@ladyflower: heel veel succes, een nieuw wondertje is altijd bijzonder of t nou je 1e is of 10e denk ik

@marygirl: jeetje 110 dagen, miss was het het wachten waard en test je snel positief! Hou ons op de hoogte..

@hier over een paar dagen verder met klussen, niet stipt, met tempen en zo maar ongeveer rond de vruchtbare dagen om de dag zoiets.

3. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Het wordt een gezellige boel hier!
    Ja altijd al een onregelmatige cyclus gehad hoor. En inderdaad wat je zegt klopt. We zien wel hoe het loopt.

Succes allemaal!

4. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Zeker gezellig hier. Mijn man wil graag van weten wat mijn vruchtbare dagen zijn,ik wil proberen er niet te veel bezig te zijn. En dat gaat vast niet lukken als we allebei precies weten hoe en wanneer. En dit forum helpt natuurlijk ook niet mee:(
    Maar ik wil hem ook niet te teveel lastigvallen vallen met dat vrouwengedoe en het is gewoon gezellig om hier lief en leed te kunnen delen, dus gaan we hier gewoon lekker mee verder. Wat jullie:)

5. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Ik hoop ook nog op een derde... twee zonen van 7 en 5...
    Ben al blij met ze... maar zeker ook nog blij met nog een wonder...

6. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook wij gaan voor een derde, we hebben een zoon van 7 en een dochter van 4. Helaas gaat het niet vanzelf en zijn we al anderhalf jaar aan het proberen. Nu in het ziekenhuis traject doordat mijn eicellen niet goed genoeg groeien. Leuk dat we allemaal na twee kindjes toch nog zo sterk de wens voor een derde hebben. Gezellig om met elkaar over te kletsen.

7. sampie1986

sampie1986 Actief lid

13 okt 2008
    408
    18
    18
    utrecht
    wij gaan ook voor een 3e heb ook 2 dochters van 4 en 1 jaar dit is de 2e ronde dat we er echt voor gaan!

8. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    6

Hoi romano1, wij hebben hier ook wat twijfels gehad praktisch en financieel gezien. Moet wel zeggen dat ze hier best verwend worden met regelmatig een klein speelgoedje enzo tussen door wat natuurlijk helemaal niet nodig is, maar4 je verwend je kindjes gewoon graag en met een derde erbij zal dat gewoon minder snel gebeuren en vragen ze maarvoor sint en kerst zoiets. Niet dat het dure kados zijn die ze tussendoor krijgen, maar juist die kleine extra dingetjes lopen ongemerkt snel op.

En wat ruimte betreft, het is voor ons nu niet mogelijk om te verhuizen zoals vast contract ed. Maar dat zouden we wel heel graag willen in de toekomst. Maar omdaarvoor een kinderwens te laten.....
    Ja het wordt krapper in huis maar goed daar ga je naar leven en is een eigen kamer nu echt zo belangrijk? Ze zullen er aan wennen, kost wel wat tijd.
    Kortom er is altijd wel een mouw aan te passen zowel wat ruimte en finacien betreft.
    Ze zullen echt geen droog brood eten en wat te kort komen alleen wat beter opletten met hoe je je geld uitgeeft.

Ik kan niet wachten tot het zover is en wat de reacties zullen zijn van mn kindjes, zal soms wennen zijn maar ik wed dat ze er reuze blij mee zijn (ze zeuren er regelmatig om)

X

9. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    @babybanjo; wij zijn ook al heel blij met ons kindje, zo blij dat we nog zo n leuk kindje wensen.

@mamamarcella; wat vervelend nou dat t nu zo lang moet duren.
    Hopelijk komen jullie iig op deze manier wat verder, succes!

@sampie86; spannend weer he? Het is en blijft bijzonder, succes!

En heel veel succes gewenst voor iedereen hier hoor, reageer miss niet op alles of iedereen maar ik lees t allemaal en leef met iedereen mee:)

Xx

10. sampie1986

sampie1986 Actief lid

13 okt 2008
    408
    18
    18
    utrecht
    @ zoetsnoepje het is zeker spannend !
    wens ook alle dames heel veel succes en hoop dat het gauw raak mag zijn:D

11. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    mijn vriend heeft laten weten dat hij ook graag een kindje wil. Uit mijn vorige huwelijk heb ik al 2 schitterende kindjes, een meisje van 5 en een jongen van 4. Bij ons zijn er nu 2 in de familie hoogzwanger en ik moet zeggen dat het behoorlijk begint te kriebelen :p. Vind het alleen doodeng! We hebben afgesproken dat we het nog een aantal maanden aankijken voor we echt gaan beginnen....ben net geopereerd aan mijn eierstok, dus even rustig aan! In die tussentijd lees ik gezellig met jullie mee!

Sterkte allemaal!

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wij gaan ook voor een 3de!!! we zitten nu in de 5e ronde. De jongste is net 2 jaar en de oudste wordt over 6 weken 4 jaar.

Het is echt spannend weer en voor ons doen duurt het tot nu toe het langst bij nr.3! Dus we leren om geduldig te zijn!;)

13. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    @fresa; leuk joh, maar wel spannend vooral na een operatie. Ik zou t ook vjog even rustig aan doen als ik jou was, maar gezellig dat je mee komt kletsen. Wens je alvast veel oefen plezier;)

@madeliefje1987; gezellig dat je er ook bij bent, 5e ronde dat is lang als t met de andere kindjes sneller ging... maar ja half jaar tot een jaar zou normaal zijn. Maar ik denk net als de meeste hier denk ik, hoe sneller hoe beter/leuker.
    Bij mij is het voorheen ook altijd snel gegaan 1e kindje ronde 2 , 2e kindje ronde 1
    Hopelijk gaat het nu weer zo snel,maar dat is altijd maar weer afwachten:) hoop ook voorjou dat het maar snel raak mag zijn!

14. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Hier nu op dag 47 nog geen rood te bekennen 4 negatieve testen verder.... word er een beetje depri van pffff.....

15. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    @missillie: pfff kan ik me voor stellen hoor ! Is dit je eerste ronde voor de derde? Heb je ook klachten van naderende ongi of zwangerschap? Wil je geen valse hoop geven maar miss maakt je lichaam nog erg weinig hcg aan. Maar de ongi kan erg lang op zich laten wachten,helaas. Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor je o.a. hopelijk in de vorm van positieve test! :)

16. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    @Missillie: Inderdaad frustrerend, hoop dat er gauw duidelijkheid is voor je. Wachten kan zo lang lijken als je er op hoopt.

@Zoetsnoepje: Ik hoop idd dat het wachten van de eerste lange cyclus niet voor niets is, had altijd een regelmatige cyclus dus begrijp mn lichaam niet echt op het moment. Ik zit nu op dag 30 en nog geen teken van ongi of zwanger te bekennen... Ook al een paar testen gedaan, maar die zijn spierwit. Haha, zelfs ongesteld zijn zou me nu heel blij maken, dan weet ik tenminste dat de boel nog werkt :)

Succes allemaal en fijn dit met jullie te kunnen delen :D

17. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Ik voel al 3 wk net een naderende ongie gevoel maar nog steeds niks
    nu is t over ook me gespannen borsten en misselijkheid voel ik niet..
    maar ik denk dat dat gewoon was omdat me lichaam me een beetje voor de gek houd en me op andere gedachte wilt brengen:(;)

Ik vind t zo jammer dat ik me dan helemaal ga stressen enzo een obbsessie lijkt het wel...

Ik ben pas na 18 maanden zwanger geraakt toen we bezig waren voor n 2de kindje na 3 maanden een MK dat had zo een inpekt op me en op me leven kon nergens meer aan denken na 7mnd weer zwanger gelukkig was dit wel oke. En nu is t weer zo een obssessssssiieeeee:(:$

18. desertrose

8 sep 2013
    27
    0
    0
    buitenland
    @missillie ja je lichaam kan je gek maken zeker als je cyclus onregelmatig is en je niet weet waar je aan toe bent. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt wachten is ook niks. Hoop natuurlijk dat je zwanger bent en je te vroeg getest hebt.

Hier alles goed beetje in het huis aan het opruimen.

19. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden

Helemaal mee eens,in de eerste maand dat ik geen pil slikte(hield nog geen eisprong bij ofzo) voelde ik vanalles zere , opgeblazen onderbuik en met vlagen misselijk.....nou heb er ook een paar goedkope testen tegenaan gegooid maar helaas was te mooi om waar te natuurlijk. Ze waren witter dan wit op 1 na daar zag ik een tuurlijntje. Hopelijk komt het allemaal snel op gang.

Hier;. aftellen naar de klusdagen en en maar hopen dat t prijs is. Zal ik een gemiddelde cyclus aanhouden van 28? Of 29 van aflopen keer? Nou ja die ene zal miss niet uitmaken als.je t om de dag klust...:p

20. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Sorry voor mijn typ fouten enzo maar reageren via de telefoon is niet zo handig

Deel Deze Pagina