wie gaat er ook voor een derde kindje? :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Passoatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Welkom niJo spannend he? Ik wens je veel succes!

Hier sinds begin van de middag wat weeïg en kramperig gevoel onderin mn buik een soort licht ongesteldheidskrampjes.... En mn onderbuik is een beetje opgezet maar ja dat kunnen ook mn darmen zijn.....kwee nie t maar was het alvast teerdag... Pffffff

2. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Haha testdag bedoel ik

3. guz3

guz3 Actief lid

17 feb 2008
    304
    0
    16
    Dank jullie wel!!
    Hou jullie op de hoogte...ben heel benieuwd!!
    Succes!!

4. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    hoi hoi dames even een update...denk niet dat het deze mnd weer goed zit...nog een week dan zou ik kunnen testen maar mn borsten beginnen alweer op te spelen dus ben bang dat het weer niks is:(

verder voel ik me beroerd, maar zou ook kunnen omdat ik me wat ziekig voel....

ik word zo depri van alle .teurstelling

5. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Achhh jee wat naar nou,dat je je zo rot voelt! Ik hoop dat het toch nog positief wordt voor ons allemaal,ik heb r ook een hard hoofd in zonder aanwijsbare reden. Maar ja ons lichaam kan ons flink voor de gek houden dus miss deze keer voor in ons voordeel! Laten we moesten maar
    extra hard duimen voor elkaar...

Hou je taai! Xx

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier voor de 2de dag op rij weeiig op de maag....sinds nu ook een wat zenuwachtig gevoel in mijn lichaam....

sinds gister ook een beetje aan het vloeien weer....maar nu weet ik niet of dat normaal is en wat dat betekend.
    Zucht.....

Denk dat ik volgende week zondag ga testen, dus een dag ervoor.
    Anders moet ik werken op mijn NOD en dan zit ik niet leuk op mijn werk als ie negatief is, of juist positief.

Jeetje....wat spannend weer zeg!

7. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Spannend mamavanjuul! Miss was het een innestelings bloeding....... Ben ook wel een beetje zenuwachtig hoor...!

Groot gelijk dat je die zondag gaat testen,ga ik ook doen als ongi er nog niet is...!

8. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Heb trouwens wel redelijk wat afscheiding.... Jij ook? Zou dit positief zijn of is dat voorwerk voor de grote schoonmaak?

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik ook.....werkelijk geen idee wat het inhoudt...

10. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Hallo NiJO, welkom, gezellig dat je er bij bent!

Spannend hoor zoetsnoepje en mamavanjuul, veel afscheiding is toch ook een positief teken, witte vloed?... ik moet nog 5 dagen tot NOD en ben hartstikke droog :p

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb werkelijk geen flauw idee....

Weet wel dat ik de vorige keer ook zo weeiig was en last van m'n darmen had. Nu trouwens niet.
    Eerder weeiig en hoofdpijn :)

Hoe was het de vorige keer bij jullie dan? Hier was het bij beide in 1x.
    Dus daarom ben ik wel heel erg nieuwsgierig of het bij deze ook zo is.
    Vorige keer ook in mijn vruchtbare periode 1x gedaan en dat was meteen raak.

Heb 3-4 mnd geleden nog een baarmoeder onderzoek gehad, omdat ik steeds midden in mijn strip ongesteld werd. Daarop was niks te zien, behalve dat mijn follikel bomvol zat met eitjes. Toen zij de gyn wel dat ik heel voorzichtig moest zijn met voorbehoedsmiddelen omdat ik heel erg veel eitjes aanmaak en super vruchtbaar ben...
    Nu hoopt mijn man dus op een 2-ling :):);)

12. NiJO

NiJO Actief lid

22 jun 2007
    210
    0
    0
    Het is alweer spannend voor een paar meiden. Veel succes!

Hier zijn mijn rode dagen weer voorbij, dus het klusen kan weer beginnen. Ik hoop dat mijn cyclus deze keer korter is dan vorige keer. Voor de zekerheid begin ik maandag met ovutestjes

13. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Succes NiJO, leuk dat er nog iemand bij is die tempt :D Jouw eerste cyclus is net zo lang als de laatste 2 cyclussen van mij. Ik hoop dat die van mij ook weer wat korter wordt, dan heb ik ook iets meer kansen :D

14. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Hihi ben benieuwd mamavanjuul, wie weet zijn er inderdaad meerdere eitjes gesprongen :D wel fijn ook dat je weet dat het nog goed zit daar binnen :)

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Pff...nou ik hoef niet zo nodig van 2 naar 4 hoor :)

Waar ik trouwens wel bang voor ben....is bekkenklachten.
    Vorige keer had ik dat ook....heb de bekkenband al opgezocht en mijn man zal aan de chriopractor vragen of hij iets kan doen.

16. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Das natuurlijk ook niet te hopen gezien de risico's díe daar bij horen, maar vond het wel grappig dat je man dat zei :)

Oefff bekken instabiliteit heb ik ook gehad de vorige keer, dat schijnt per zwangerschap eerder te beginnen... de band heeft me wel goed geholpen de vorige keer

17. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    mamavanjuul: oef bekken instabiliteit dat is niet leuk!
    maar wel fijn te weten idd dat je eitjes nog volop aanwezig zijn,ik moet t nog maar afwachten maar aan gezien het al twee x eerder is gelukt ben ik positief.
    O ja een tweeling kan ook nog idd:$:$ pfff ik denk dat je me aan de hartbewaking kan leggen als dat zo zal zijn,tot ik aan het idee gewend ben.
    maar zonder dolle,als t zo zijn,zijn ze van harte welkom allemaal,alleen ik zou wel echt lichte paniek ondervinden wat financien en praktische zaken beteft

marygirl: droog? nou dat kan bij mij ook nog komen natuurlijk voor zover ik weet is dat bij mij een dagen voor ongi pas. dus kan nog alle kanten op,maar dat 'nattige' :)viel me echt op normaal heb ik dat voor en rond mn eisprong exta en daarna normaal tot 3 4 dagen voor ongi.
    Ik hoop dat je gelijk hebt en t een goed voorteken is!

18. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    hoi hoi ladies,

ik word gek van de krampjes, pijnlijke borsten, druk op mnbaarmoeder/onderbuik steken onder...pfffff lijkt alsof ik ieder moment weer ongesteld kan worden!

drama depri moment haha

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha, hier ook van harte welkom, geen twijfel! Maar ik inderdaad....de k dat ik wel extra zuurstof nodig heb ;)
    Poeh he... Van 2 naar 4 zou me echt heftig lijken!

20. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Hoi!
    Ben ik ook weer even. Druk druk hier.
    Volgens mij heb ik gisteren mn ei gehad, dus ik kan ook op het wachtbankje.
    Spannend voor de meiden wiens NOD dichterbij komt! Beroerde van symptomen is dat het bij ieder weer anders is. Bij mn oudste voelde ik me al ruim voor NOD echt anders, bij mn jongste voelde ik echt helemaal niets.

Deel Deze Pagina