wie gaat er ook voor een derde kindje? :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Passoatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    :( net weer een klein garnaal kleurig kloddertje bij het afvegen :(

het was wel rekbaar dun, maar krijg steeds meer een hard hoofd!

:( :( :( :(

2. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden, kom ook weer even langs. Ik snap er niks van... Donderdag getest met een extra vroege test, negatief. Mijn gevoel dat ik zwanger ben is ook meteen verdwenen. Aangezien ik bijna zeker weet dat ik zaterdag/zondag twee weken geleden mn ei gehad heb zou ii vandaag ongesteld moeten worden. Maar heb alleen gisteren en vandaag heel klein beetje bruinverlies gehad. Krijg nu toch weer beetje hoop.... Of mn ei was later en ik wordt morgen ongesteld. T gekke is dat ik niet t gevoel heb dat ik ongesteld word, geen krampen oid helemaal niks! Maar ook geen zwangervoortekenen... Nou afwachten maar.

3. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Haha Mamavanjuul, toch niet in kunnen houden... Zegt gelukkig nog helemaal niks. Ben benieuwd woensdag!!

Zoetsnoepje, zou toch leuk zijn als je man gelijk heeft ;)

Kimsasjel, nog een paar dagen geduld!

4. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Oh Tess dat is niet leuk. Dan maar liever duidelijkheid. Hoop het beste voor je!

5. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Kimsasjel ,he.wat naar nou! Wel verwarrend zeg ik hoop dat het hier bij blijft en toch nog een mooie test in handen krijgt. Maar jouw gevoel snap ik helemaal ik denk dat ik me ook zo voorbereiden ongi,maar nogmaals miss heb je t mis...

Tess Hmmm tja.beetje vreemd toch dat gevoel hebben en dan negatief testen miss heb je gewoon nog niet genoeg hcg... of houdt je lichaam je dan zo voor de gek? Miss was t een restje.... Ik hoop iig dat je snel duidelijkheid hebt

Ik hoop dat mn man gelijk heeft maar hij is helaas geen helderziende ;) was dat maar zo in dit geval....of is hier iemand die helderziend is? :p zou toch leuk.zijn...

6. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Ik hoop het zou wel heel leuk zijn, ik blijf ook stiekem hopen tot mijn NOD. Heb geen testjes in huis en ga deze ronde pas na NOD gaan testen als er niks komt :) ik moet zeggen dat als ik nu misselijk zou zijn en andere signalen had gekregen ik inmiddels wel een test had gedaan. Ik kan ze alleen niet in huis hebben, dan test ik namelijk om de dag vanaf de bevruchting :D Het is net chocola :p

Ik ben heel benieuwd wie de volgende is :D Ik duim voor iedereen ;)

7. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    vanmorgen weer bij het plassen miniscuul verkleuring..weinig slijm veel gerommel in me buik nu al vanaf het begin van mn vruchtbare week. word er moedeloos van. het kan nu beter doorbreken zodat ik naar de 12e en laatste ronde kan....word hier gek van...vals positief en negatieve testen :S

8. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

ik heb me rot gezocht naar jullie :(. Was jullie kwijt! Ik ben al een tijdje niet geweest omdat ik niet lekker in mijn vel zit. Veel last van PMS, dus lekker van die wisselende buien...(arme vent van mij).

Komende zaterdag moet de menstruatie komen maar zit erg te twijfelen of die wel komen. Ben erg moe, afwezig, koffie smaakt niet en mijn borsten doen zooooo zeer! Heb ik normaal ook, maar mijn tepels liggen bovenop mijn borst zeg maar. Ze zijn wat dikker...klikt gek maar het lijken wel geitentepels :S.

Ik ga even heel veel terug lezen. Ben zo blij dat ik jullie weer gevonden heb!

Hoe gaat het hier verder?

9. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik ben weer redelijk bij...rekbaar en dunne sperma, slijmverhalen en positieve en negatieve testen :(. Ik dacht dat wij vrouwen altijd erg ongeduldig waren, maar de mannen kunnen er ook wat van ;).

10. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Hhahaha fijn dat je er weer bij bent,ziet r gunstig uit voor je !

11. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Hoi Fresa, welkom terug ;) Klinkt toch wel veelbelovend hoor!!

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier geen enkel voor gevoel.... Heb wel een vroege test gehaald ;)

13. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee meiden, ik ben gisteren ongesteld geworden. Helaas, door naar ronde 4! Duim voor jullie die de komende dagen mogen testen!!!!

14. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Tess2010 aaai jammer meis! Had t zo gehoopt. Nou nu maar snel op naar de volgende ronde!

Mamavanjuul: ojeee vroege test oooeeeww spannend!

Hier hele dag vol gevoel af en toe ongi achtige krampjes en iets anders raars...hoe zeg ik dat fatsoenlijk? Ach laat ik t beestje maar bij de naam noemen: de hele dag zit mn onderbroek en broek niet lekker vanonder alsof je hele gevoelige schaamlippen hebt...heb ik nooit... Beetje alsof je te veel achter elkaar geklust hebt,toen k thuiskwam hup broek uit en lekker badjas aan.... Weet niet wat het is gewoon extra gevoelig/opgezet gevoel daar.
    Sorry de deze.uitleg,maar keek me zo toch het duidelijkst.

En een ander dingetje, vorige maand was ik met dag 26 ongi(dus wat vroeger)geworden. Zou mn ei toch deze maand iets eerder geweest zijn? Heb wel voor de banjer en klusdagen 28 dagen aangehouden.

ooo ik zou dan miss iets eerder kunnen testen :p of toch maar niet? Twijfel twijfel.....

Slaap lekker allen

15. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Hmmm lees mn bericht net terug als ik dat zo zie denk is weer; hou ik me nog voor de gek en voel ik dat omdat ik het wil voelen? Het zou zomaar kunnen. Wat erg die o.zekerheid.... Hoop voor ieder snel op duidelijkheid

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    En zijn er al testers hier?

Pff....ik word helemaal zenuwachtig! Oook omdat ik niks meer voel...dus ben bang dat het voor ons dit keer niet in de eerste ronde raak is :)

17. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden

Nou hier ook de kriebels.....niet getest nog... Miss morgen.
    Raar he dat je niks voelt,maar het vervelende is je hoeft natuurlijk ook niet per de nu iets te voelen. Dat maakt t lastig. Maar je bent al wel regelmatig misselijk geweest,dus miss maak je je zorgen om niks heb je van de week een vet positieve test!

18. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Hihi mijn hersenen werken net zo hoor tijdens het wachten, heel herkenbaar :p Maar eh die gezwollen schaamlippen klinken zo gek nog niet toch, wanneer ga je testen? :D

@Fresa: Welkom terug en ben benieuwd!

@mamavanjuul: Ooh spannend he dat wachten, ik duim voor je!

@Tess2010: Wat jammer meis, op naar de volgende ronde samen met mij! ;)

Ik ben namelijk net vanmorgen flink ongesteld geworden. Ik had vannacht al zulke krampen dat ik er wakker van werd :$ Dus vandaag dag 1 van de nieuwe ronde!!! :D :)

19. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    #479 FreSa, 22 okt 2013
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
    Die vroege testen werkt dat echt? Ik kan me van mijn vorige zwangerschappen herinneren dat ik bij de eerste best laat positief testte en bij mijn tweede ging ik voor (wat ik dacht) een blaasontsteking naar de ha :). Die heeft toen stiekem een test gedaan wat posi was.

Gisteren heb ik bijna boven de pot gehangen tijdens het schoonmaken van de keuken. Niet dat deze vies is, maar ik vind alles stinken momenteel. De vuilnisbak stinkt (ondertussen 2 keer per dag een nieuwe zak in), de koelkast stinkt, de badkamer, eten. En ik krijg om de gekste dingen koude rillingen omdat ik iets vies vind. Wel heb ik elke keer het gevoel dat de menstruatie door gaat breken. Dus die zouden vandaag of morgen wel komen.

Mijn vriend zegt dat ik momenteel anders, dan anders ben. Die mafkees ging gisteren opeens op zijn knieƫn en begon tegen mijn buik te praten. Alvast om te oefenen zei hij....jaja ;)

Tess en Marygirl succes in de volgende ronde! Hopen dat het dan raak mag zijn.

Gevoelige lippen...kan ik me wel in vinden hoor! Dat hoor je vaker bij vrouwen die in de prille zwangerschap zitten...zal voor je duimen!

20. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Jammer marygirl:( maar veel succes in de volgende ronde!

Wanneer ik ga testen...ik weet t niet miss morgen,liefst zou ik t nu doen maar ben bang dat t een witte wordt en bovendien is mn man morgen vrij en ik weet dat hij er graag bij wil zijn als ik test. Dus op zn vroegst morgen,ik zal jullie t uiteraard laten weten als ik getest heb. Als jullie nog niks horen heb ik ook niet getest......nu maar blijven hopen dat ik niks rood ga vinden vandaag.....

Deel Deze Pagina